Gå til innhold

Kroppen ødelagt


Anbefalte innlegg

Skrevet

HI

 

Jag tror att du är fin precis som du är, med eller utan hängmage, med eller utan märken på magen! Du är en mor och dina barn ser dig och kommer alltid att se dig som den vackraste i hela världen, likaså din man. Så dig själv med deras ögon! :o)

 

DU ÄR VACKER PRECIS SOM DU ÄR!

 

Stor kram!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk anonym 18.04, det du skrev hjalp mye. Etter å ha lest det du skreiv stilte jeg meg foran speilet å så på meg og sa det vil bli bedre jeg er ikke så ille som jeg tror.

Min mann kom og holdt rundt meg og sa jeg hadde rett :)

 

Anonym 18-04 du skal vite at du hjalp meg, vet at jeg enda har en del igjen før jeg klarer å akseptere meg helt, men er på god vei nå :)

 

HI

Skrevet

Det var så lite så HI ibland räcker det att få höra det man vill höra av någon för att kunna "se"! Tänk på att du har åstadkommit två mirakel, två säkerligen fantastiska barn! Så bär din kropp med stolthet, för du är en mamma!

 

Många kramar till dig!

 

Och du ser jag hade rätt, din man ser DIG och inte några hudbristningar eller hängmage! :D Han ser den person som han älskar och vill dela sitt liv med! Och du hängmage kan ju vara mysigt också, du får ser det som "kärlekshandtag" till din man och dina barn! hihihi

 

För dina barn och din man är du ju den mest vackraste på denna jord, precis som du ser din man och dina barn som de mest vackraste som finns! Och du, vi alla har våra skavanker, både män och kvinnor!

Skrevet

Komme her å snakke om at du har ødelagt kroppen din pga du for 1 (EN) måned siden fødte minste barnet. Det er jo bare usle fire uker siden. Det går over.

 

Jeg har to små (født vaginalt) eldste er snart tre og minste er 8 mnd. Først nå BEGYNNER det så smått å ligne noe på min kropp, jeg har strekkmerker og jeg har en hengemage, dog bare en liten en igjen..

Jeg trener IKKE og spiser ikke SÅ sunt (jeg ELSKER is). MEN, jeg har ikek lappen, jeg går, tar buss og går og går og går... er MASSE ute i hagen med barna.

 

Du er den du selv vil være, vil du være deprimert så fortsetter du å dyrke alt du blir trist av, Vil du IKKE være deprimert, så still deg i speilet og si: Jeg er en flott person, jeg har verdens nydligste barn og det er BARE min kropp som har gjort jobben i ni mnd etter befruktelsen. Min kropp har holdt mine barn i livet, min kropp har gitt dem næring og liv. Jeg har gjort alt jeg kunne for å gi dem det beste JEG klarte. Hva spiller det for noen rolle om det synes litt?

 

Start hver dag med å si dette til deg selv, og etterhvert kan du gå over på : Dette blir en fin dag, eller IDAG er den første dagen i resten av mitt liv :)

 

Lykke til..

 

 

Forresten, tenk på Susanne (fra sykkelulykken), hun har en ødelagt kropp nå, du har en flott kropp som viser en sterk kvinne som har båret frem to fantastiske barn!

Skrevet

HI: kroppen er ikke ødelagt, selv om du synes magen er forandret!!! Du har en flott kropp, den ahr jo knapt hatt tid til å komme seg til hektene etter siste fødsel enda!!! Magen trekker seg sammen, sakte men sikkert, og merkene blekner.

 

men jeg synes det er viktig å poengtere en ting; du har en fantastisk fin mann som åpenbart er fornøyd med deg og glad i DEG med eller uten hengemage. Han prøver desperat å si til deg at han liker deg skkurat slik du ser ut, den lille forandringen på magen- som er helt naturlig- er for ham helt irrelevant for hans store bilde av deg. Det er typisk jenter å zoome inn på det de er aller mest misfornøyde med, og gi all sin oppmerksomhet til dette. Da vokser og vokser misnøyen med seg selv, man nærmest dyrker sin egen avsky for det man misliker med seg selv. Og det er sååå feil!! De finnes terapiformer som er fokusert mot å snu tankemønstre. det som skjer når man "programmerer" nye tankemønstre (positive) er at nervebaner i hjernen endres, men du må jobbe med det aktivt. bestemme deg for å tenke positivt. Du har stivnet i et negativt mønster nå

 

Mannen din kommer til å gå fra forstanden om du skal fortsette ditt hat mot egen kropp, det er jo frustrerende for ham og at du ikke tror på det han sier og er så negativ til dge selv. Det går ut over forholdet deres. Vær positiv, tren litt, sakte men sikkert (men vent med sit ups noen uker til), og vær sikekr på at magen etter litt blir seg selv, og at du er så heldig å ha en mann som liker deg slik du er. Prøv evt å søke hjelp med tankene dine, til å tenke mer positivt.

 

Det er kun 4 uker siden fødsel- hormoner og søvnmangel kan gjøre en dyster og deppa, helt normalt. Men det går også over. Du har to flotte barn, en fin mann- du er en flott dame med en myk mammakropp, gled deg over at du er så heldig å ha fått alt dette.. Jeg har flere venninner som er single, som depper seg gjennom helgene og mest av alt ønsker seg en god mann og familie. Som ville gitt alt for å bytte med deg og din situasjon- hengemage eller ikke! DEt er bare en liten detalj i livet ditt, som ikke betyr noenting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...