Meg og bøllegutta!! Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 denne kjolen bare i annen farge. tenker helst rosa i en eller annen nyanse http://www.drommekjoler.no/ds_product_info.php/cPath/55/products_id/375
Meg og bøllegutta!! Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2009 Er det vulgært med bar rygg?
De tre gull Skrevet 20. juni 2009 #6 Skrevet 20. juni 2009 Altfor vulgær spør du meg...Helt ærlig syns jeg den passr best på en av playboy jentene til Hugh Hefner..
Den heldige eier av ett barn Skrevet 20. juni 2009 #8 Skrevet 20. juni 2009 Synes den var grusom, rett og slett. Lurer også litt på om det er øynene mine som ser det de vil se, eller om kjolen går så lange ned at vi ser skillet til damen. Håper du ikke har skille der da;)
Gjest Skrevet 20. juni 2009 #9 Skrevet 20. juni 2009 Det var da ikke måte til bar rygg på den kjolen. Med litt uflaks viser man vel rumpesprekken i den. Syns brud og forlover (og forsåvidt øvrige gjester) skal se noenlunde tekkelige ut.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 20. juni 2009 Er en fortsid, vid kjole med bar rygg vulgær og playboy ???
De tre gull Skrevet 20. juni 2009 #11 Skrevet 20. juni 2009 Greit nok at den har bar rygg, men den viser jo halve rompa også...
h2lita Skrevet 20. juni 2009 #12 Skrevet 20. juni 2009 Ugh... Beklager, men den kjolen har lite å gjøre i et bryllup. Passa vel, etter min mening best på en eller annen glam-modell..
Meg og bøllegutta!! Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 20. juni 2009 Hva mener dere er en "passende" kjole som forlover da? Noen som vil komme med et eksempel.......... jeg syns også fargen på denne kjolen vra grusom men tenkte den kunne være fin i en lys rosa nyanse
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. juni 2009 #14 Skrevet 20. juni 2009 den var for vulgær for et bryllup. husk det er bruden vi skal se på, ikke deg. derfor brude du ha en kjole som ikke skriker etter oppmerksomhet
~sjiraff~ Skrevet 20. juni 2009 #15 Skrevet 20. juni 2009 De fleste kjolene på den siden er passende kjoler. Unngå de som er brudekjolefargede og de som er for utringende (foran eller bak), så er du i mål )
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 20. juni 2009 #16 Skrevet 20. juni 2009 Too much skin! Den er ganske utringet + en skikkelig høy splitt + en bar rygg nesten til rumpa. Følger liksom ikke kleskoder uansett om det er til et bryllup eller noe annet:-)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #17 Skrevet 20. juni 2009 Denne kjolen var bruden sitt eget forslag til meg så hun ville nok ikke følt at jeg "skrek" etter oppmerksomhet i den ; ) jeg elsker plagg med bar rygg fordi jeg er fornøyd med min egen rygg, etter iherdig trening i flere år, fordi jeg syns en trent rygg både på gutter og jenter er fint og fordi ryggen er et sted jeg syns det går ann å vise litt hud uten at det blir vulgært : )
cherry coke Skrevet 20. juni 2009 #18 Skrevet 20. juni 2009 Jeg elsker kjoler med bar rygg! Meeeennn...den der var rett og slett harry og vulgær. Det er nummeret før rumpa viser og det blir litt voldsomt i et bryllup.
Mom2Two Skrevet 21. juni 2009 #19 Skrevet 21. juni 2009 Haha, vet ikke om du mente det seriøst, men uansett: Tror det er den mest vulgære og harrye kjolen jeg har sett noensinne. Ordet "grisestygg" er dekkende;o) Ville absolutt IKKE brukt den i noen som helst sammenheng.
Mom2Two Skrevet 21. juni 2009 #20 Skrevet 21. juni 2009 Når det gjelder hva som er en passende kjole som forlover, ville jeg tenkt at det skal ikke være en kjole som skriker etter oppmerksomhet. Det er ikke DU som er i sentrum denne dagen, men bruden. Du har en rolle i bryllupet, og det er ikke å vise frem ryggen du er så stolt av. Finn en kjole som ser bra ut på deg, men som ikke skiller seg ut på en slik måte at du får opperksomhet pga kjolen. Den bør ikke være for kort, ikke vise for mye pupper og rygg (eller rompe!) og ikke ha en farge som gjør at folks oppmerksomhet trekkes mot deg. Den kjolen der var vel et skoleeksempel på en kjole som ikke kan brukes til formålet. Skrekk og gru.
Gjest Skrevet 21. juni 2009 #21 Skrevet 21. juni 2009 Syns nå kjolen var lekker jeg da Men usikker på om den passer i et bryllup.. mulig den trekker litt oppmerksomheten vekk fra bruden.. men samtidig så skal det MYE til å trekke oppmerksomheten bort fra bruden.. Men for all del.. du skal jo ikke kle deg helt døll heller sånn som det kan virke på mange svara mann får..
Gjest Skrevet 21. juni 2009 #22 Skrevet 21. juni 2009 Jeg synes den var litt for "utfordrende" for ett bryllup. Føler den tar litt oppmerksomhet vekk fra bruden, og mot forlovers rumpe for å si det slik. Jeg synes ikke den følger kleskodene Men det var mye annet fint på siden da, f. eks denne: http://www.drommekjoler.no/ds_product_info.php/cPath/55/products_id/374 For den viser jo litt rygg, og mange ganger er jo det man aner mer sexy enn det man får flashet mot seg Synes jeg da. Nå kjenner jo ikke jeg bruden og hennes smak...... så dette er kun min mening
Gjest Skrevet 21. juni 2009 #23 Skrevet 21. juni 2009 den var jo nydelig, den kjolen som hønepøne viser til.. ja, og det er noe i det .. er ikke alltid det er mest sexy og vise mest.. Den hadde jeg gått for iallefall!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #24 Skrevet 21. juni 2009 Mom2two Jeg er selvfølgelig klar over at min oppgave ikke er å vise frem ryggen min............ det var ikke ientensjonen heller................ men man velger jo kjoler og klær som fremhever det med seg selv som man er fornøyd med.......... KJolen som ei her foreslo har jeg også lagt ut her inne og spurt om meninger om så da er jeg jo ikke helt på bærtur...........: ) Denne kjolen som flere syns er så ille fordi den stjeler oppmerksomheten til bruden er egentlig brudens eget forlsag ................... så det er egentlig ikke noe problem med denne oppmerksomheten da : ) Tror det skal mere til enn en bar rygg å stjele oppmerksomheten fra bruden.......... Både bruden og jeg er det mange sikker vil kalle kropssfiskerte treningsidioter så det å være stolt og fornøyd med kroppen sin og da velger klær som noen ganger viser frem litt av det vi er stolte av og jobber for timesvis hver uke er noe vi har forståelse for begge to.........
Gjest Skrevet 21. juni 2009 #25 Skrevet 21. juni 2009 Det er en forskjell på å vise frem det man er stolt av og det å være blodharry. Den kjolen du viser til i denne tråden er blodharry. Jeg ser for meg Linni Meister eller Aylar rusle ned en rød løper iført denne utrolig vulgåre kreasjonen. Den er i tillegg fullstendig upassende i et bryllup, den er altfor naken. Det finnes mange lekre kjoler med bar rygg. Det er IKKE lekkert å vise frem rumpesprekken, hvilket er en reell fare i denne kjolesaken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå