Gå til innhold

Hvem er vi da jenter?


You can call me Dårris

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er 34 år og er gravid med mitt første barn. Jeg er fra Oslo, og er ikke gift. har kjærester som også er faren til barnet. han bor i Tyrkia. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, Jeg er i slutten av 23årene, bor i Stavanger. Termin 9.februar. Skal flytte inn med barnets far i november.

 

Veldig kvalm og trøtt, men dette var planlagt og vi er glade for at det gikk på Første forsøk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer alle sammen :)

 

Jeg er 25 år, bor i Oslo. Jeg har termin 6 februar. Dette er mitt første svangerskap, og jeg er utrolig glad og spent! Det gikk også for oss på første forsøk, skal tro vi ble overrasket :D

 

Har vært trøtt, sliten og kvalm siden første stund, allerede før testen som jeg tok når jeg var 4+0. Og de siste to ukene har jeg vært veldig veldig kvalm, nesten sengeliggende hele dagen... Men det er litt bedre nå :) Det er jo uansett et godt tegn, så jeg klager ikke :) Jeg har i tillegg hatt en del kynnere siste tiden, litt ekkelt i starten men nå er jeg blitt vant til det. Jeg har også begynt å få en liten mage alt, synes det er litt tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 25 år og bor i Oslo, lykkelig nygiftgift. Gravid med første :) Etter litt regning er termin rundt 17 februar, selv om den er lagt inn som 15 februar her på bim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 år gammel er gift og har tvilling gutter på 8 år fra før av.Bor i buskerud og har termin sånn ca.20 februar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle gravide:)

 

Jeg er ei jente på straks 20 år. Bor i trondheim og narvik. må snart bestemme oss på hvor.

Har verdens beste samboer :)

Venter vårt første barn ca. rundt 15.februar.

Ikke planlagt, men gleder oss =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg er 30 år og bor i Akershus med min samboer. Det er første gang jeg er gravid, og jeg synes det er veldig rart og gøy! Skal til første legetime på fredag og håper det roer nervene litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg er en jente på snart 27 år. Jeg venter mitt første barn i begynnelsen av februar. Jeg er samboer siden 7 år tilbake, og vi gleder oss veldig. Vi krysser fingrene for at alt kommer til å gå bra.

 

Jeg kommer opprinnelig fra Sverige, men bor siden et år tilbake på Sørlandet i Aust-Agder.

 

Ha en fin dag alle sammen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle herlige februar-mammaer :)

 

Jeg er 27 år, bor i Trøndelag med samboer og vår sønn på 2. Har termin med nr 2. 26. februar. Hadde SA i mars, så er litt urolig og bekymra ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

jeg er 22 år gammel, bor i haugesund, og venter min første. bor sammen med verdens beste samboer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

 

Jeg er 29 år,samboer og bor i fetsund,Akershus.

Har en sønn på 20 mnd og venter nr 2,den 10 februar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei

jeg er ei jente på 25 år fra Sandefjord, men bor i Stokke nå. Samboeren min og jeg venter vårt første barn 10 feb:o) vi gleder oss veldig, selv om det ikke var helt planlagt da. Vi håper at alt går bra og at knøttet holder seg i magen frem til terminen :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg er ei jente på 21 år:) Kommer fra nedre Telemark :)

Venter nr. 1, spm var planlagt og kom til på første forsøk;)

Er gift og har en hund :)

Gleder meg masse!! :D:D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jente på 25 hær, fra vadsø. venter barn nr 1, 24 februar med, forloveden =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er snart 27 år, bor i Bergen og venter mitt første 27.februar.

Har bodd sammen med kjæresten i 4 år, og nå har vi nettopp kjøpt oss hus med 4 soverom, uten at vi visste at jeg var gravid.

Vi er kjempe spent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det litt info om meg:) Jeg er ei jente på 25 opprinnelig fra kr sand, men bosatt i Oslo med samboer og ei nydelig datter født 27 mars 08:) Dette er mitt andre svangerskap og foreløpig er terminen 23 februar, vi gleder oss masse til familie forøkelsen:) Ellers så gleder jg mg til å bli kjent med flere som venter barn i februar, til å dele gleder og opplevelser underveis og i barsel tida:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter!

Er en jente på 32 år (33 veldig snart), er opprinnelig fra nord men bor nå i Lillehammer med verdens beste samboer :) Jeg har to jenter på 10 år, mens dette er min samboers første :) Han gleder seg veldig :)

Vi har termin 26 februar.

 

Ønsker alle sammen masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Jeg er snart 32 år og samboer. Bor på Østlandet og venter vårt første barn. Har termin ca 7 februar :o)

Hadde en spontanabbort i begynnelsen av april, var da ca 8 uker på vei. Nå er jeg 10+3 og har en veldig god følelse av det går bra denne gangen.

Lykke til alle sammen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei Jenter!

Jeg er 28 år og venter mitt første barn i månedskiftet jan/feb. Bor i Tromsø sammen med min samboer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...