Gå til innhold

Hvem er vi da jenter?


You can call me Dårris

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

 

Jeg er 26 år, gift, bor i Rælingen (like utenfor Oslo).

Har en sønn på snart 1,5 år og venter nr 2, 27. februar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 33, kommer fra Danmark og bor med deilige mannen min på Birkeland. Venter endelig den første med termin ca 5 feb.

 

Gleder oss masse!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år, bor i Oslo. Samboer og jeg er fortsatt en liten smule sjokkert. Fant det ut for 3 dager siden. Er 6+3. Har termin 16. februar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 36 år og samboer med verdens snilleste mann. Har to barn fra før, 17 og 12 år. Er nå 6 pluss 5 dager.Skulle vært tvillinger, men mistet den ene for noen dager siden. Men så da ett bankende hjerte på den andre. Føler meg som førstegangsfødende igjen.

 

Gleder oss veldig til14 februar, da jeg har termin den dagen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 21 år, bor i Drammen og er samboer med verdens beste gutt=) Vi venter vårt første barn, og er kjempe spente begge to:) Var ikke helt planlagt, men ble veldig glad med en gang vi fant det ut, allikevel:)

 

Etter kalkulatorer på internet har jeg temin 12 februar=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Er 31 år, bor i Sandefjord og er samboer. Er endelig blitt gravid etter 1 års med prøving. Hadde en sa for snart 1 år siden. Så vi er veldig spente på om det går bra denne gangen. Er nå i 5 uke, og har termin 26.feb.

 

Jeg luerer på om det er noen andre fra Sandefjord her, hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med noen i sammen situasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 26 år, samboer gjennom 6 år, har en gutt på 3 år og en hund. Termin i månedskiftet jan/ feb, men er ikke helt sikker på termin.. surrer så fælt med eggløsning og slikt. Vi har prøvd i 1 år vi også, og er veldig lykkelig! Bor på sunnmøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32, gift, bor i Oslo, men kommer opprinnelig fra Nord-Norge. Har et barn på 2 og venter nestemann rundt 25. februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA!! Testen var positiv!!

 

Jeg er 31 år, bor utenfor Bergen, og vi har en jente på 3 år fra før, og nå venter vi altså et lite nurk til :) :)

 

Mistet en liten spire for noen mnd siden, så det ligger en liten skygge og lurer baki hodet, men HERREGUUUUD SÅ DEILIG!!!

 

Termin ser ut til å bli 28.feb.

 

Gratulerer til alle dere vakre gravide! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 31 år og bor med min kjære i Oslo sentrum. Vi venter vårt første barn ca 11.februar. Spennende! :o)

 

Er gjerne med på treff med likesinnede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Jeg er 28år, gift og vi venter nr 3. Bor i Sunnhordland (vil være litt anonym en stund til

Gleder oss veldi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor i Sveits bor dere? Min samboer er fra Bern, og har lurt på hvordan det er å få barn i Sveits siden de har et helt annet system med permisjon osv. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 23 år, samboer, er gravid for første gang, ikke planlagt, men veldig velkommen! :) Har termin så langt 14. feberuar. Bor i Buskerud og har en rottweiler på 6 måneder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg blir 28 på lørdag, holder til i Trondheim, samboer/ forlovet, vårt første sammen (den moderne A4 familien). Jeg har ei datter fra før og han har to gutter. Så det blir liv i lervene her i gården:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooops.. trodde vi skulle ha ca 1 feb, men var på ul pga av blødninger i dag, og har fått ny termin den 18. feb... heheh.. Hjertet banket :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. termin ca 1 feb.

36 år. Har tre barn fra før.

litt i sjokk. fikk vite det i dag. jeg steriliserte meg i 2004 men er nå gravid. Det er nesten litt komisk :-)

 

Bor på østlandet

 

Lykke til alle mammaer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 31 år som venter barn nummer 4. Jeg har to gutter på 7,5 og 6 år fra før. Og gutt som var født 16.09.08, men som dessverre døde i magen min da jeg var 22 uker på vei.

 

Jeg håper at denne lille spiren skal klare seg :-) Jeg er snart 10 uker på vei.

 

Lykke til alle men spire i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

jeg blir 25 år nå i juli, kommer fra ålesund. er nygift og var gravid på bryllupe vårt, men det viste jeg ikke da.. hehe. Så jeg og min mann venter barn 10 februar. :) og dette er da vårt første, er kjempe spent at det!

 

Ønsker alle lykke til med sine små.. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...