Gå til innhold

Hvem er vi da jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og gratulerer alle sammen :)

Jeg er 25 år, bor i Oslo. Jeg har termin 6 februar. Dette er mitt første svangerskap, og jeg er utrolig glad og spent! Det gikk også for oss på første forsøk, skal tro vi ble overrasket :D

Har vært trøtt, sliten og kvalm siden første stund, allerede før testen som jeg tok når jeg var 4+0. Og de siste to ukene har jeg vært veldig veldig kvalm, nesten sengeliggende hele dagen... Men det er litt bedre nå :) Det er jo uansett et godt tegn, så jeg klager ikke :) Jeg har i tillegg hatt en del kynnere siste tiden, litt ekkelt i starten men nå er jeg blitt vant til det. Jeg har også begynt å få en liten mage alt, synes det er litt tidlig?

Annonse

Hei,

jeg er en jente på snart 27 år. Jeg venter mitt første barn i begynnelsen av februar. Jeg er samboer siden 7 år tilbake, og vi gleder oss veldig. Vi krysser fingrene for at alt kommer til å gå bra.

Jeg kommer opprinnelig fra Sverige, men bor siden et år tilbake på Sørlandet i Aust-Agder.

Ha en fin dag alle sammen!

Annonse

hei

jeg er ei jente på 25 år fra Sandefjord, men bor i Stokke nå. Samboeren min og jeg venter vårt første barn 10 feb:o) vi gleder oss veldig, selv om det ikke var helt planlagt da. Vi håper at alt går bra og at knøttet holder seg i magen frem til terminen :o)

Da kommer det litt info om meg:) Jeg er ei jente på 25 opprinnelig fra kr sand, men bosatt i Oslo med samboer og ei nydelig datter født 27 mars 08:) Dette er mitt andre svangerskap og foreløpig er terminen 23 februar, vi gleder oss masse til familie forøkelsen:) Ellers så gleder jg mg til å bli kjent med flere som venter barn i februar, til å dele gleder og opplevelser underveis og i barsel tida:)

Hei hei jenter!

Er en jente på 32 år (33 veldig snart), er opprinnelig fra nord men bor nå i Lillehammer med verdens beste samboer :) Jeg har to jenter på 10 år, mens dette er min samboers første :) Han gleder seg veldig :)

Vi har termin 26 februar.

Ønsker alle sammen masse lykke til :)

Heisann

Jeg er snart 32 år og samboer. Bor på Østlandet og venter vårt første barn. Har termin ca 7 februar :o)

Hadde en spontanabbort i begynnelsen av april, var da ca 8 uker på vei. Nå er jeg 10+3 og har en veldig god følelse av det går bra denne gangen.

Lykke til alle sammen :o)

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...