Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt rart å dra frem vogn 2,5 år etter at han slutta å bruke, så, nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og ikke minst, han hadde vel nekta å sitte i den også. Hadde vel blitt dypt fornærma og lurt på hvilken straff dette var?

Skrevet

Derfor er det viktig at du selv tar den avgjørelsen på grunnlag hvordan du tror din 4 åring vil reagere.

Andre kan ikke bestemme dèt. Jeg ville aldri tvunget barnet mitt, men jeg tror hun vil synes det er godt å få hvilt seg. Dessuten skal hun alt som fetteren sin gjør.

Skrevet

hehehe måtte le litt nå kakemonstermosedamen... ser han for meg...

Skrevet

Vi går lange turer og er borte det meste av dagen når vi er på ferie så jeg ville helt klart hatt med en trille. Må le litt av dere som sier det ikke er på barnets premisser om man går lange turer lengre enn ett barn orker gå =0) Lurer på hvor lange turer dere går som sluttet bruke vogn når ungen var 2 år. Sov de ikke heller på dagen. Må dere da dra hjem for att de skal sove?

Nei ta med vogn og få masse ut av ferien God tur

Skrevet

Vi tok ikke med da vi var u syden i januar. han var da litt under 4. Vi hadde bestilt sprinkelseng på rommet rett og slett fordi det manglet en sengeplass i fht til å kunne bo på samme rom. Da vi kom fram oppdaget vi at det fulgte tripptrapp og trile med senga. Vi brukte faktsik trilla hver kveld for å kunne være ute litt lenger, også trengte vi ikke ta hensyn til slitne småbarns føtter. Hadde ikke tatt med trille i dag om vi skulle reist heller, men vi hadde nytte av den som fulgte med :)

Skrevet

Jeg er helt klart avhengi av vogn til min på 2 år og skal drasse den med meg til syden nå i sommer, Også fordi at jeg skal slippe å sitte på hotellet klokken 19.00. Da han kan sove godt i vognen sin ute på kvelden:) Han sover også 2-3 timer om dagen .

Så jeg ville absolutt tatt med, kanskje jeg ville reist uten og ev. sett ann behovet første dag/kveld så ev. fått låne av reisebyrået:)

Skrevet

Nå har ikke jeg noen 4åring, men vi har tenkt oss til London i sommer og da tar jeg med både bæretøy og vogn til ungene.

Min eldste er ingen fan av vogna, men jeg vil tro at det kan være godt for henne å bruke den litt eller få sitte litt i MT på mammas rygg. Selv jeg og mannen blir slitne av traskingen når det er ferie så selvfølgelig blir barna det. For ikke å snakke om alle inntrykkene.

I tillegg har vi da mulighet til å være litt lenger ute enn bare til ungene er trøtte, da kan de jo sove litt i vogna, selv om eldsta som sagt egentlig er for stor til vogn blitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...