Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere tatt med vogn til et barn på 4,5 år hvis dere skulle på syden-ferie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei hvorfor i alle dager skulle man det? mine har ikke satt i vogn siden de var ca 2.... vi legger opp turene etter ungene...

bruker 4.5 åringen vogn hjemme? ekstra drass ville jeg tenkt...

Skrevet

Om dine unger ikke har sittet i vogn siden de var to år er ganske uvesentlig her. Om mitt barn bruker vogn hjemme? Det er vel ikke det som er diskusjonen.

Skrevet

Vel det er jo forsåvidt litt vesentlig om din unge bruker vogn hjemme eller ikke da.

Bruker han/hun vogn hjemme er det vel mer naturlig å ta den med til syden også enn om han/hun ikke gjør det.

Skrevet

jeg bare lurte på om ungen i det hele tatt VILLE sitte i vogn...beklager at det irriterte deg at jeg svarte.! god tur ! håper du får det STRÅLENDE!! tror nok du trenger den ferien!

Skrevet

Vogn til en på 4 1/2 år????

Utenkelig i mitt hode...

Skrevet

Det står ingen steder at jeg har latt meg irritere. Jeg sitter her å vurderer om jeg skal ta med trille eller ikke.

Siden dere syns det er vesentlig, har min datter ikke sittet i vogn siden forrige sommerferie. Da tok vi ikke med vognen på ferien, men måtte låne der nede.

Skrevet

vogn = trille.

Jeg syns selvfølgelig hun er for stor, men er litt usikker siden vi kommer til å gå mye turer.

Skrevet

Nei, jeg ville ikke tatt med, men så er min 4,5 åring i utmerket god stand til å gå både mye og langt selv så lenge vi bare tar litt hensyn og noen pauser underveis. Man legger jo opp en ferie slik at den er tilpasset barna først og framst og ikke de voksne. Ville tatt med opp til 3 år, muligens en enkel trille opp til 3,5 år, men ikke høyere alder enn det.

Skrevet

Om hun ikke har sitti i vogn siden i fjor sommer, tror jeg du trygt kan dra uten vogn!

Og så får dere heller ta hyppige pauser og legge opp turene slik at en 4åring klarer de:) Det tror jeg går helt fint.

Skrevet

jeg kommer til å ta med vogn til vår 3 åring i sommer,men han sover enda en time på dagen her hjemme,så det er for å være mere fleksible når vi er på tur.

er jo ikke kjekt å måtte reise til leiligheten midt på dagen igjen,for at han skal få luren sin.

har også hatt med til 3 1/2 åring før,det var mest pga trafikk,og at vi hadde litt kontroll på hvor hun var.men føler du at du er mest trygg om du har med vogn,så tar du med vogn :-))

Skrevet

Jeg ville tatt med vogn! Kan være greit hvis det blir mye gåing noen dager eller litt sene kvelder ute. Finnes jo fine paraplytriller til en billig penge som man kan slå sammen og som tar liten plass.

Skrevet

Jeg hadde tatt med en trille.

Det er ikke bare varmt, og ofte en del trasking, du kan spare deg for masse mas om bæring, sutring og barnet for minner om en slitsom ferie he he =)

Ofte blir det litt sent om kvelden, og da kan barnet sitte der og slappe av og kikke rundt isteden for å gå å ønske seg tilbake til sengen og syte og gråte.

Men det er mine tanker =)

Skrevet

Vi har med vogn ta barna opp te en 5 års alder når vi reiser te syden. Det er mye som skjer, vi er mye på farta og tuppa bruker ofte å duppe litt på dagen da det blir litt seinere kvelder og mye bading,,,Bruker aldri vogn hjemme, så vi har rett og slett ei syden trille...Hun elsker å få sitte i den...

Skrevet

Det hadde min 4-åring aldri gått med på, og det hadde vært full krise:) Hadde ikke med da de var 3 år heller. En liten sparkesykkel hadde min 4-åring i frankrike, og det gikk unna.

Skrevet

Vi har investert i en søskentrille til min datter (5) og nevø (3) når vi skal reise til Spania. Vi kommer til å gå en del på kveldene å kikke i boder, langs strandpromenaden etc. da kan de godt få lov til å hvile bena om de ønsker det. Dessuten regner jeg med at de kommer til å sovne i den, da begge to har et sovehjerte av gull. Vi er på ferie og skal kose oss - om andre synes det er rart så er det helt ok.

Du kjenner ditt barn HI. Likesom jeg kjenner mitt.

Skrevet

Nei, har nok annet å drasse på om vi ikke skulle ta med vogn til en som begynner på skolen neste år....

Skrevet

Nei - det hadde jeg ikke gjort. Han har ikke brukt vogn siden han var rundt 2 år. var nettopp i USA på ferie og falt oss ikke inn å ta medvogn til han...han hadde nok nektet å sitte i den;o)

Skrevet

Nei. Men det er fordi det er lenge siden hun har sittet i vogn (hun er np 3 1/2) og hun hadde nektet plent!=)( Men egentlig synes jeg det er en grei ide OM vognen blir brukt.

Skrevet

Nei. Jeg har ikke hatt vogn med til han på ferie siden han var 3 år og da var det nok.. Syns det ser litt latterlig ut når store barn må krølle beina for å få plass i en vogn....

Skrevet

Jeg ville gjort det.

Vi skal reise med 3 åringen min og niesen på 5 år nå, og jeg har kjøpt tvillingvogn jeg.

Vi liker å gå litt på kvelden, og for små slitne bein er det godt å ha noe å sitte i.

Da kan vi rusle en tur litt sent på kvelden, med barn som kanskje sovner i vognen.. I fjor sovnet gullet i vognen stort sett hver kveld, og vi ruslet på promenaden og koste oss. Han elsker det, og slik kan vi gjøre her hjemme og..

Jeg hadde gjort det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...