Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #78 Skrevet 23. juni 2009 Er jo bare sex det går i her jo.. Da drømmer jeg om at mannen skal bli mer vill og gal! Ta fullstendig kontroll og bare bruke meg. Her i huset er det jeg som har lysten.. Er så lei av å mase meg til sex. Meg og mange menn funker fint! Men aller heslt vil jeg vinne 20 mill i lotto!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #79 Skrevet 23. juni 2009 Til alle dere som er klare for å bli tatt av flere menn samtidig... Hvorfor ikke planlegge en helsikkes gangbang her? F.eks 5 jenter og 5 gutter eller noe...og møtes en plass? Da vil mange av dere få oppfylt sex fantasien deres (vår) og det er uforpliktende sex og man ser mest sannsynligvis aldri personene igjen.... Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Utrolig herlig det ville vært.... Hilsen Mann76
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #80 Skrevet 23. juni 2009 Jeg fantaserer om å umyndiggjøre alle som vanker på kranglesida. Ta fra dem både internett og barna. Det er ikke en dagdrøm som gjør meg kåt, men veldig lettet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå