Gå til innhold

Hva er deres drøyeste fantasier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fantaserer om gruppesex der mange menn tar meg (gjerne en hel haug hehe...)

Jeg fantaserer også om såkalte "gloryholes" ;)

Hva med dere jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fantaserer om mannen til venninna mi......

Skrevet

Jeg vil at gubben skal fiste meg og fylle meg opp skikkelig. Fantaserer også om stoooore peniser!!!

Skrevet

Jeg kjenner ei som har pult ei bikkje...

Skrevet

jFY FAEN!! kjenner du en som har pult en hund?? da hadde jeg anmeldt han og håpet på det sterkeste at han en dag fikk igjen.. Kanskje av mange menn i fengselet..

jeg fantaserer om at kjæresten skal stå opp å lage mat til meg og senere lage god middag!!

jeg får begynne smått, jenter!!!

Skrevet

Det var en dame som gjorde det.. ikke en mann..

Skrevet

off.. like trist og kvalmt uansett kjønnet!!!

synes synd på hunden

Skrevet

Du som snakket om ei dame som hadde hatt se m en hund- hvordan i huleste gikk det til??? Altså om det var samleie må jo hunden ha ereksjon- er det virkelig mulig med en dame og en hund?? Eller sugde hun hunden? Nei det der ble jeg virkelig nysgjerrig på

Ellers, jeg fantaserer også om å bli tatt av haugevis m menn, de står i kø, mange, mange.. og jeg bare får og får. Er liksom ikke spesielle menn, er bare det at det er så mange og jeg er center of sexual attention:)

Og sex med en diger, veltrent neger med svær, svart k...

Skrevet

Uff :P ! Bare jeg som ikke er anonym her hihi !

Skrevet

Gruppesex med mange menn her også ,men også med flere jenter .Har ikke prøvd det enda ,men fantaserer om det.

Skrevet

Jeg melder meg også på et par her! GANGBANG!!! Oh yes!! ;) Høres såååå digg ut å bare få og få masse pi** og oppmerksomhet!!!

Ble litt våt nå, kjenner jeg.. hehe

Skrevet

Til deg som skrev 14:01 :

Bikkja tok henne visstnok bakfra og kom inni henne...

Har også sett det på nettet. Lurer på om det ikke er mer vanlig enn vi tror.... :(

Skrevet

fy søren altså.. men når man har sex med en hund da er men ikke riktig klok i hodet!!

Skrevet

Jeg fantaserer om masse deilig sex med nettelskeren min!! Har ikke møtt ham enda, men en gang SKAL vi få det til!!!

Skrevet

Blir fista hver gang vi har sex jeg;)

Det beste er de gangene vi har analsex og han fister meg samtidig.absolutt og annbefale

Skrevet

Er dette virkelig deres DRØYESTE fantasier? Gruppesex? Ja ja...

Skrevet

Jeg har en som er litt mere "vågal" om jeg kan kalle den det...

I det siste har jeg fantasert mye om at en annen skikkelig hot dame skal få nyte mannen min, virkelig få kjenne hvor deilig han er. Jeg trenger ikke se på (ikke i starten ihvertfall), men kanskje etterhvert. Har ingen spesiell dame i tankene, bare hu er superdeilig, en skikkelig drømmedame!

Litt pirrende er også tanken på å sleike henne mens mannen min er inni henne... Vi får se om jeg tør, har ikke sagt det til noen utenom dere enda.

Skrevet

Hva fantaserer du om da?

Skrevet

Jeg fantaserer mye om den digge snekkeren som holder på å fikse på huset vårt for tiden. Hadde jeg vært heeeelt sikker på at ingen hadde fått vite det, hadde jeg faen meg pult han! :P Han tar seg et par kaffepauser med meg i løpet av en dag, og vi har en god tone da... Hmm.. Kanskje?

Hva hadde dere gjort?

Skrevet

ÆÆÆ, hva er fista?? Har sikkert tungt for det... :-) Men, fantasi.. som mange andre, en stor- og gruppe... haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...