Miss Dynamite Skrevet 20. juni 2009 #26 Skrevet 20. juni 2009 hehe nei den var ikke til deg, men til anon, lenger oppe her som påstår at blandingsbarn ser skitne og møkkete ut du har da ikke sagt no ? hehe..
Figa Skrevet 20. juni 2009 #27 Skrevet 20. juni 2009 Jeg kan ikke forstå hva som skal være godt med å lage en tråd der man rangerer barn av forskjellige "raser" utseendemessig! Noen liker pakistanere, andre liker nordmenn. Å si at hvite babyer ikke er fint og at mullatbarn ser "møkkete" ut, er kvalmt! Herlighet, dette er en side for (kommende) mødre. Ikke rart mobbing er så vanlig med foreldre som dere!!
C <3 M <3 E <3 Skrevet 20. juni 2009 #28 Skrevet 20. juni 2009 Du foretrekker barn med foreldre av samme rase??!!!!!! Litt av en ting å skrive da! Jeg har selv blandingsbarn, og synes SELVFØLGELIG at barna mine er penest i verden:-D Men hadde vel synes det om far var samme...rase...som meg.
Gjest Skrevet 20. juni 2009 #29 Skrevet 20. juni 2009 Tusen takk! Lurer på om det er de samme mødrene som beklager seg over mobbing i skolen også, som driver på her inne?
når 1+1 blir 3+en pus Skrevet 20. juni 2009 #30 Skrevet 20. juni 2009 Synes det er merkelig at folk snakker om "raser" nå i 2009.. var sikkert sånn for mange år siden. men vi lever i en annen tid nå. om noen... eller mange år kommer alle til å ha lik farge.. synes det er fint jeg, hvis noen folk skal fortsette sånn som de gjør nå.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #31 Skrevet 20. juni 2009 Jeg er pen. var det når jeg var liten å. jeg er hvit. grønne øyne blond. Man må ikke være stygg for å få barn med en fra ett annet land. Men tror kanskje din oppfatning av vakker er litt ut på jorde. sønnen min er blandingsbarn. han er nydelig. ingen krøller og ikke blå øyne men verdens peneste gutt alikevel. syns de fleste barn er vakre. men blandingsbarn er ofte pene pga av kontrastene tror jeg. selv om lyse små gutter med krøller og blå øyne er helt nydelige å.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #32 Skrevet 20. juni 2009 Halloooo? Jeg tenker at HI henvender seg til alle de dustene som hevder at om en hvit en får barn med en mørk, ja då MÅÅÅ jo barna bare bli pene. Latterlig... Har ingenting å si om barna en mørk, hvit eller mulatt... Det er de individuelle trekkene som avgjør! Og når det er sagt, er det alt for stort fokus på det å være brun! Heldig de som kan bli det (solbrun f.eks), men bare vent... Om et par tiår vil vi se virkningene etter at alle skulle bli så j...lig brune!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #33 Skrevet 20. juni 2009 Personlig foretrekker jeg barn av foreldre med mer enn 1 hjernecelle på deling. God natt.
ZineEddineMadeInMe Skrevet 21. juni 2009 #34 Skrevet 21. juni 2009 mitt barn er blandingsbarn og han er den nydeligste babyen jeg noensinne har sett! og babyer synes jeg egentlig ikke er pene å se på. og vet at alle legger ekstra godt merke til han fordi han rett og slett er vakker! han har gyllen hud, masse mørkt brunt/rødt hår og store blå øyne. lahiberek
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #35 Skrevet 21. juni 2009 Hjelpes, hvem er det som tror at det bare er stygge jenter som får barn med utlendinger? (og hvem tør påstå at det er kun jentene som er Norske, og ikke omvendt?) Her er det nok noen skjulte rasistiske fordommer som kommer frem..
serin@ Skrevet 21. juni 2009 #36 Skrevet 21. juni 2009 Jeg personlig synes at barn av asiatisk og nordisk opprinelse stort sett er veldig pene i trekkene! Kjenner ingen slike "mikser" som ikke er usedvanlig søte Og nei, jeg har ikke et blandings barn!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #37 Skrevet 21. juni 2009 Den kaukasoide rase, undertiden også kalt den hvite rase, er en av de fem hovedrasene som mennesker innen antropologien tradisjonelt deles inn i. Den kaukasoide rase omfatter mennesker som skal ha sin opprinnelse i Kaukasus-området, derav navnet, og inkluderer blant annet europeere, indere, persere og arabere. Rasen ble definert av den fysiske antropologen Carleton S. Coon i 1934. De andre rasene definert av Coon er den mongoloide rase, den australoide rase, den kongoide rase og den kapoide rase (de to siste utgjør sammen den negroide rase). Disse klassifikasjonene ble gjort på bakgrunn av fysiske trekk og er faglig ytterst omstridt. Når det er sagt, vil jeg si at et hvitt barn kan være like søtt og nydelig som et barn som har en mørkere hudfarge. Jeg blir helt svett når folk utrykker at mulatt barn er såååå søte, akkurat som om de er en slags overklasse menneske. Mulatt barn er søte som andre barn og kommer ikke i en særstilling.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #38 Skrevet 21. juni 2009 Fra naturens side er det sunneste å krysse så langt unna innavl som mulig. På Færøyene for eksempel er menneskene ekstremt stygge. Dette på grunn av innavl og at de ikke har blitt "blandet" med mennesker fra andre steder. DERFOR er det slik at blandinger mellom to raser gir et som oftest vellykket utfall. Genene er forskjellig og gir som oftest det beste av det beste hos begge foreldre. Det betyr heller ikke at hvite, helnorske barn ikke er pene. Nordmenn er et vakkert folkeslag (vi har blitt blandet med portugisere og spanjoler) og det er ingenting som tilsier at blandingsbarn er spesielt vakrere enn norske barn.
Tigerpote Skrevet 21. juni 2009 #39 Skrevet 21. juni 2009 Kunne du ikke heller ha kalt tråden din "renrasede barn er penere enn blandingsbarn", hi? Det er jo det du egentlig sier i tråden di. Teit. Prøve å pakke det inn på det viset. Skjønnhet har ingenting med "rase" å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #40 Skrevet 21. juni 2009 alle barn er da fine? Vi snakker om rasehunder katter osv hva er så galt å snakke om rasemennesker? Hva som er penest er jo opp til enekltmennesket. alle synes at sine barn er de peneste. annet ville vært rart.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #41 Skrevet 21. juni 2009 Nei ikke alle syns at barna deres er de peneste.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #42 Skrevet 21. juni 2009 Ikke helt enig med deg der. De blandingene jeg kjenner til er langt over gjennomsnittet pene barn og ungdommer, det være seg norsk / latinamerikansk, og norsk / afrikansk... Har derimot lite til overs for norsk / asiatisk blanding, kan ha noe med å gjøre at jeg ikke i utgangspunktet liker asiatisk utseende (med trykk på utseende, kjenner flere fantastiske personer, men asiatiske trekk er ikke så pent i utgangspunktet...)
Gjest eelis+guttespire Skrevet 21. juni 2009 #43 Skrevet 21. juni 2009 Dette er vel mer subjektivt enn noe annet. Det kommer helt an på hva man selv syns - det finnes ikke noen fasit. Jeg har skjønt det sånn at hvis man syns iranere er stygge, liker man ikke "halviranere" heller. Jeg for min del syns asiatiske menn er de nydeligste på jord (det er så alvorlig at jeg ikke klarer å se skjønnhet i hvite menn, enda jeg er hvit selv), og følgelig syns jeg barn som er halvt asiatiske er penere enn hvite barn. Ingen kan komme med pekefingeren og si at "rasebarn" er penere enn "blandingsbarn", eller omvendt, fordi det kommer helt an på hvordan man selv definerer skjønnhet. Det er som at du syns mannen til venninna di er kjempestygg, mens hun syns han er den peneste på jord. Folk har forskjellig smak. Sånn er det bare. Og du som mener at bare stygge jenter får barn med utenlandske menn, hvor har du det fra?? En ting er i hvert fall sikkert: Idioter finner man i alle hudfarger!
jente30L Skrevet 21. juni 2009 #44 Skrevet 21. juni 2009 de blandings barna jeg kjenner er i alle fall nydelige;) mine er bare kvart utenlandske,der den ene har fargene fra middelhavet og den andre har helt nordisk utseende;) begge like skjønne selvsagt;)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #45 Skrevet 21. juni 2009 ja men se deg rundt da jente.. Jeg mener det er de mindre pene jente som må gå til utenlandske menn for de ikke klarer å få seg Norsk kjæreste...
Gjest eelis+guttespire Skrevet 21. juni 2009 #46 Skrevet 21. juni 2009 Er du dum? Hvis man selv ikke finner norske menn attraktive, blir man automatisk stygg selv av å finne seg en utenlandsk kjæreste? Du ser vel at den skurrer litt? Jeg vil ikke ha en norsk kjæreste, er jeg stygg da?
KaMa Skrevet 21. juni 2009 #47 Skrevet 21. juni 2009 Anonus 18.43 Jeg ser meg rundt og er usikker på hva jeg ser. Du ser deg rundt og ser det du vil ha bekreftet. Kvinner med utenlandsk utseende menn kan f.eks være bereiste jenter som ikke har sittet på en haug i Norge og ventet på at nabogutten skal sjekke henne opp. De kan være utenlandske selv, med et nordisk utseende. Mannen kan være adoptert, men se utenlandsk ut. Hun kan være en del av et internasjonalt miljø som ofte har den bivirkningen at man blir "fargeblind" etter hvert som man blir kjent med folk. Og ganske mye mer.. Jeg skjønner at verden din er liten og snever, men andre har kanskje skjønt at verden er stor og vi er en del av den. Derfor trenger ikke hudfarge være avgjørende når de velger seg livspartner.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #48 Skrevet 21. juni 2009 si meg skjønner dere ikke at dett sikkert bare blir sagt for å provosere??
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #49 Skrevet 21. juni 2009 HI her. Mener IKKE at renrasede er penere. Mener det er veldig individuelt. Men noen skal ha det til at ALLE blandingsbarn er så mye penere. Mener det er diskriminerende overfor de som ikke har blandingsbarn. Kan liksom ikke de få like pene barn?! Så tror nok ikke du er så god på innpakking!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå