Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Skjønner ikke hvorfor noen mener at mulatt/blandingsbarn er penere enn ikkeblandingsbarn.. Personlig foretrekker jeg barn av foreldre med samme rase. Er ikke hudfarger og øynefarger det kommer an på , men om barnet har pene trekk!!! Og DET er det langt fra alle blandingsbarn som har, på lik linje med andre barn!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 For et rart innlegg. Skjønnhet er objektivt.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 er IKKE objektivt selvfølgelig. Mistet et ord gitt.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Gud, så snål du er. "Blandingsbarn" er akkurat like pene som andre barn.
Eucerin Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Jeg synes de ofte er penere jo, de har iallefall potensiale til å bli vakrere når de blir eldre. Jeg har f.eks sjeldnet sett en pen pakistaner, men blandingen er utrolig vakkert. Selvfølgelig er jo dette helt tilfeldig, hvilken deler fra "rasen" man arver. Men min mening er at de ofte er penere. Men jeg synes baby'r er nydelige uansett, lubbne og tynne, brune eller hvite. Men synes spesielt en liten mørk baby med masse krøller er ekstra søtt
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #6 Skrevet 20. juni 2009 Jeg mener at det der er gammeldags tenke måte. at blandingsbarn er penere enn andre, de var kankje det før da det ikke var så vanlig, men Jeg personlig synes ikke blandingsbarn er noe penere enn renrasrebarn.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #7 Skrevet 20. juni 2009 Hvordan går det an å motsi seg selv så mye i så kort tekst? Alle barn er like fine men renrasebarn er finest? Grunnen til at noen barn med foreldre fra ulike deler av verden tar seg bra ut, er nok uvanlige kontraster mellom mørkt og lysere. F.eks lyse øyne og mørk hus eller sorte krøller mot lysebrun hud. Det vekker oppsikt. Alle raser har vakre trekk, og noen får da dobbel dose med pene trekk. Noen mennesker synes bare deres egen rase har pene trekk, noe som er skikkelig kvalmt. Mitt barn er det vakreste jeg har sett, og hun er hvit;-)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #8 Skrevet 20. juni 2009 Jeg syns heller ikke det. Jeg syns ofte mulattbarn har en klumpete og rar nese. Jeg syns ikke de er stygge, men når folk helt overtydelig snakker om at mulattbarn er såååååååååååååååååå mye penere enn alle andre skjønner jeg ingenting. Er det noe de sier for å være snill mot "blandingsbarnet"? Er jo ingen som bryr seg om du er halvt norsk og halvt afrikansk lenger.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #9 Skrevet 20. juni 2009 tenk så vakkert da, nydelige trekk, gyllen vakker hud, knallblå øyne og mørkt tykt hår... Det er PENT det tenker jeg;) Alle babyer har sin egen skjønnhet, min sønn var vakker fra dag 1, men vokste seg mer sjarmerende (han er fortsatt nydelig da men nå er han sblitt skikkelig lubben med hengekjaker og bollemage! ) Noen barn er født sjarmerende og vokser seg vakre. Alle barn og mennesker er pene på sin måte. Men akkurat balndingsbarn som har fått det beste fra hver forelder går ike ann å ikke synes er pene;)
Eucerin Skrevet 20. juni 2009 #10 Skrevet 20. juni 2009 Jeg sier ikke at alle barn er like penge, men mulatter er penere?? Om det var meg det var siktet til. Jeg sier jeg synes babyer generelt er søte, uansett form og farge, Men det betyr jo ikke at jeg ikke kan si at en mørk krøllete liten baby er ekstra sjarmerende. Min var liten, lubben, kritt hvit og uten hår men selvfølgelig vakrest på jord.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #11 Skrevet 20. juni 2009 Det som er det viktige her er at ethvert barn er det peneste og fineste barnet i sine foreldres øyne. Mine barn er hvite og de er for meg de peneste og vakreste barna i hele verden. Men jeg kan jo forstå at nabodama synest at balndingsbarnet sitt er penere.
Eucerin Skrevet 20. juni 2009 #12 Skrevet 20. juni 2009 jojo, mitt barn er selvfølgelig penest for meg, og mine tantebarn. Men Om jeg hadde sett to tilfeldige på gata, en mulatt og en hvit baby er sansynligheten stor for at jeg hadde valgt mulatten som søtets. Men det er jo bare i følge "min" statistikk.. jeg har sett hvite barn som er penere enn mulatter også. Men som oftest synes jeg uansett at "blandingsbarn" generelt er penere
Gjest Skrevet 20. juni 2009 #13 Skrevet 20. juni 2009 Jo, det syns jeg ofte de er... men det kommer jo selvsagt an på "blandingen" da
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #14 Skrevet 20. juni 2009 men det er jobare stygge jenter som får barn med utlendinger... så da blir da ikke barna noe fine.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #15 Skrevet 20. juni 2009 Blandingsbarn er utrolig vakre, synes ofte de er penere enn barn av ren rase. Den flotte brunfargen. Nei, de er penere.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #16 Skrevet 20. juni 2009 helt enig! estetisk vakrere med blanding!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #17 Skrevet 20. juni 2009 Blandingsbarn er penere, hvite barn med lyst hår, hvit hud og blå øyne er ikke pent, norske barn er stygge derfor fant jeg med en mann som er brun, ville ikke ha små hvite snøbarn, neitakk er ikke søte i dt hele tatt
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #18 Skrevet 20. juni 2009 du anonym : 12:50 hvordan kan du si at bare stygge jenter får barn med utlendinger? herregud så utrolig patetisk du er...da kaller du utrooolig mange jenter stygge i såfall.. jeg er sammen med en utlending, og har et barn... du tenker ikke litt på at det faktisk kan være sårende? også for evt den utenlanske????
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #19 Skrevet 20. juni 2009 Jeg skal ha barn med en utenlansk jeg! En engelskmann Jeg er ikke stygg for å si det sånn.. Ikke han heller
malingus Skrevet 20. juni 2009 #20 Skrevet 20. juni 2009 Det kommer da helt an på barnet! Går jo ikke an å si at alle "blandingsbarn" er de vakreste, eller at alle "hvite" barn er de vakreste. Det finnes både søte/pene og mindre pene barn av alle slag! Men er vel ofte noe med at man synes de er vakre som ser litt anderledes ut enn seg selv og det en er vant med. Skjønnhet har ikke noe med hud- hår eller øyenfarge å gjøre. Det er helheten!
frinella Skrevet 20. juni 2009 #21 Skrevet 20. juni 2009 Jeg mener at ofte blir blandingsbarn en sånn mellomting, ja jeg vet at det er det de er. Ser uferdige og små møkkete ut
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #22 Skrevet 20. juni 2009 Sønnen min er blandingsbarn, og for meg er han aboslutt den søteste i verden. Men ikke fordi han er blandingsbarn, men fordi han er sønnen min.
Gjest Skrevet 20. juni 2009 #23 Skrevet 20. juni 2009 ...og at folk snakker om "rase" her i denne tråden er vel det som faktisk er interessant.
Miss Dynamite Skrevet 20. juni 2009 #24 Skrevet 20. juni 2009 så datteren min ser skitten ut?? haha javel ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå