Gå til innhold

Bare jeg som ikke liker Hello Kitty her eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er drittlei hello kitty, syns h&m osv har altfor mye av det merket.

Gikk lei allerede for over ett aar siden, syns det er saa kjedelig at det er saa altfor mye av det merket i butikkene.

Handler heller paa kappahl, miffy er mye bedre enn hello kitty.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig der,HM selger så utrolig masse av det!

Jeg kjøper ikke Hello Kitty selv,men om min datter begynner å like det når hun blir eldre skal jeg ikke nekte henne å gå med det.

Men,heldigvis er det masse annet fint tøy i butikkene nå om dagen:)

Klær med fine duse farger,litt gammeldags preg osv er jeg veldig glad i!

Er morro å kle de opp i knalle farger også!

Men,jeg er ikke for store merker eller bilder av tegnefigurer osv på klærne som dominerer!

Helt greit om man får det i gave,men jeg kjøper det ikke frivillig!

Men,det kommer vel en dag min datter blir helt Disney og prinsesse frelst,å da kan jeg ikke gjøre stort med det..Jeg får nyte nå mens jeg har "kontroll",hehe!

Skrevet

Synes det værste er når voksne damer kler seg i Hello Kitty,det er ganske Harry synes jeg.

Er noen som trur de er yngre enn de er,men bare ser forbaska dumme ut i Hello Kitty!

Men,det er vel d samme som med Chiuauwaer vel?

Er typisk glitter og glamour jenter som har.Er liksom ikke en hund lenger,men mer accesories.

Jeg hadde vært flau om jeg hadde gått rundt med en Chiuauwa på armen! Det er så typisk jålehund,jenter som ikke tør å gå sin egen vei.Jenter som må følge strømmen.

Er mer ett mote ikon enn ett kjeledyr!

Ser aldri en jålete bimbo jente med f.eks en Skjæfer,eller en stor blandings hund.

Trist at Paris Hilton og Britney Spears osv har så stor innflytelse på mennekser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...