Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Generelt!!! Greit vis barn liker Hello Kitty,å gjerne vil ha Hello Kitty,men hvorfor er det så Hello Kitty hysteri? "Alle" skal ha Hello Kitty...Synes det er oppbrukt!! Hvorfor er det så få som tør å skille seg ut? Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Nei og jeg er enig i at det er oppbrukt! Hår fått litt i barselgave- så har måttet bruke litt... De fineste klærene vi har er faktisk hjemmestrikket! Hva mener du er fine klær da HI?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Helt enig,hjemme strikket klær er definitivt det fineste! Liker kose klær,uten trykk av merker eller noe form for masse produserte vare! Men,det er jo min smak da. Har fått en del Hello Kitty i fødsel gave selv,å må ærlig innrømme at det er ikke de klærne som får først prioritet her i huset!! Er jeg veldig sær? Hilsen HI
*bolla pinnsvin* Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 Hvis vi får jente denne gangen og får Hello Kitty-klær, så blir de byttet. Det skulle vel si det meste om hva jeg synes...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 det er grusomt. helt jævlig. måtte bytte masse stygt tøy vi fikk til lilletjukka. hvorfor strass og diamanter på småtasser? æsj æsj æsj.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #8 Skrevet 19. juni 2009 Syns ikke jeg Det er ganske mye stygt i butikkene og jeg skal lete lenge før jeg finner noe fint i butikkene nå om dagen merker jeg!
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 19. juni 2009 #9 Skrevet 19. juni 2009 Hello Kitty er oppbrukt og lite pent, men hver sin lyst. Om tullemor en dag ber om å få det så skal hun da få. Men over til noe annet, hvem er MIFFY?
Honningmelon Skrevet 19. juni 2009 #10 Skrevet 19. juni 2009 Er ikke spesielt glad i Hello Kitty selv, men minsta på 2,5 år elsker Kitty. Har ikke mange klærne med Kitty på, men noen få, og det skal hun få lov til. Er ikke hysterisk heller.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #11 Skrevet 19. juni 2009 Synes det er litt søtt jeg ;-) kjøper noe til 4 åringen av og til.. ser ingen grunn til ikke å like det.......kanskje jeg begynner med det hvis jeg kjeder meg en gang jeg også hihi
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #12 Skrevet 19. juni 2009 Hvor gammel er du, da? Som syns en Hello Kitty debatt er på sin plass? Driter vel en lang marsj i om du liker eller ikke liker cars, Kitty, Jean Paul, Mexx eller noe annet vi, vel? deilig med valgfrihet, da!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #16 Skrevet 19. juni 2009 Ja, kanskje alle barn skal gå rundt i hjemmestrikka klær hele tia da.. Hello Kitty er muligens litt for oppblomstret nå (h&m tar jo helt av) Men jeg synes egentlig selve tegningen og slike japanske animasjoner er dritkult, dessuten har jeg noen kittyleker fra jeg var lita! -81mod.
nr 2 på gang i mai Skrevet 19. juni 2009 #17 Skrevet 19. juni 2009 uerk!! Det er det styggeste jeg ser, både til voksne og barn... en stygg figur rett og slett...Synd det er mye av kitty figuren på jentetøyet på hm, mye finere figurer på guttetøyet...
Alle gode ting er 3:) Skrevet 20. juni 2009 #18 Skrevet 20. juni 2009 Jeg liker ikke Hello Kitty eller lyserosa klær generelt. Er så lei av fargen.. Snuppa her har såklart en del lyserosa klær fordi hun har arvet en del. Og hun har 1 Hello Kitty body.Synes figuren er stygg og ''skummel'',sitter nok i fra da jeg var lita.. Jeg kjøper heller sterke farger, liker godt knallrosa,lilla og beige, hvit o.l. Men det er ikke så lett å finne bestandig. Jenta mi ser forretsen nesten syk ut med slike duse farger, ho kler mye bedre sterke farger. Så jeg kjøper ikke Hello Kitty til henne. Men når hun blir eldre og hvis hun vil ha det selv, så skal jeg ikke være vanskelig.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 20. juni 2009 #19 Skrevet 20. juni 2009 Jenta vår på 4år eeelsker prinsesser og Hello Kitty over alt på jord. Det syntes jeg bare er morro
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #20 Skrevet 20. juni 2009 Hello Kitty er SLITSOMT rett og slett! Syns ikke det er noe stilig eller tøfft. Blir helt matt når jeg ser voksne kvinner som handler inn hello kitty g-stringer og nattkjoler med hello kitty på:/ Det er så ekkelt å tenke på at voksne kvinner kler seg som småunger innerst:/ Blir som om mannen syns det er sexy med hello kitty truser liksom:/ Derfor har jeg et HAT forhold til hello kitty:/ Mulig jeg er sær, men slik er det nå bare...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #21 Skrevet 20. juni 2009 Off, skulle ønske at H&M hadde andre fine klær til jenter enn hello kitty, liker det heller ikke så veldig, T-skjortene eller toppene har alltid så utrolig stort motiv, man ser jo nesten ut som en katt når man tar på seg tøyet. HVis jeg skal ha noe hello kitty til jenta mi må merket være diskre...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #22 Skrevet 20. juni 2009 HELLO KITTY er så oppbrukt!!! Skjønner ikke selv at voksne mennesker handler inn Hello Kitty klær til seg selv altså! Synes synd på voksne damer som fortsatt lever i en rosa barbi verden! Men,har sett de som skal ha alt av Hello Kitty til barnet sitt,altså før de i det heletatt skjønner hva det er..Handler inn sengetøy,tapet,klær osv!! Blir for drøyt spør du meg! Synes Hello Kitty er no jalla dritt!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #23 Skrevet 20. juni 2009 Godt det ikke er bare jeg som misliker Hello Kitty! Har ofte lurt på om det er jeg som er sær? Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #24 Skrevet 20. juni 2009 Synes verken det er pent eller stygt.. Kommer vel litt ann på plagget. Jeg er kanskje litt lei av det, men heller det enn dette fæle barnetøyet som ser ut som en voksen skal gå med det :/ Det er det aller værste jeg ser, små søte jenter i topper og skjørt med snitt som er mer passende for en 20åring! Urk..
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 20. juni 2009 #25 Skrevet 20. juni 2009 Så merkelig at så mange har en sterk mening om Hello Kitty!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå