Gå til innhold

Hva er det med hundeeiere som bare MÅ si;

Anbefalte innlegg

Skrevet

I såfall burde du ikke hatt bikkje din egosentriske møkkatulling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke liker lovreguleringen av hundehold, så får du vel la være å ha bikkje da. Eller flytte ett sted hvor du kan utøve hundeholdet slik du vil.

Lover og regler er ikke laget for at du skal kunne velge om du vil holde dem utifra hva du synes er rett.

Skrevet

Det er vel du som ikke er veldig oppegående her nå. Kremtene var jo åpenbart til HI, ikke til alle foreldre med barn som er redd hunder.

Skrevet

Jeg er selv veldig glad i hunder og er oppvokst med hunder. Men jeg er ikke alltid like glad i hundeeiere.

En løs hund som kommer galloperende mot deg og hopper opp med sølete poter, er ikke mye gøy.

Og de som er fryktelig redd for hunder skulle ikke behøve å oppleve en løs hund som kommer stormende.

På kirkegården hvor min sønn er gravlagt, lar hundeeierene hundene sine gå løs. Flere ganger har jeg kommet opp til graven og funnet hundebæsj og blomstene revet utover og bikkjefotspor på bakken. (det er nysådd, så fotspor er ganske avslørende.) Å finne hundebæsj på sin sønns grav er ganske motbydelig!!

Lurer snart på om jeg skal legge meg i hekken med et gevær og skyte etter eierne til hundene. For det er rett og slett respektløst å la hunden gå fritt på en kirkegård!

Skrevet

Ææææsj, 16:30, så grusomt! Jeg ville nå aldri i livet latt hunden min gjøre fra seg på kirkegården- jeg går ikke tur med ham der engang. Det samme gjelder lekeplasser. Han får heller ikke lov til å tisse på hus, gjerder, biler etc.

Og på gravsteder er jo bare fælt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...