Gå til innhold

Jobben tilbyr deg ett av to frynsegoder...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nummer 1! Er jo langt mer gunstig det da..

Skrevet

Du får ikke en proff vaskehjelp til å komme og gjøre alt dette i huset hver eneste uke til den prisen, selv ikke om man hiver inn det ekstra det ville blitt i feriepenger :-)

Skrevet

Jeg ville valgt alternativ 1, mannen gjetter jeg på at ville valgt alternativ 2 for han syter hver gang han må gjøre noe i huset, ha ha.

Skrevet

Nummer én, helt klart. Så kunne vi betalt vaskehjelpen vår med bonusen og hatt omtrent 10,000 til overs.

Skrevet

Vi ville valgt nr 1 :o)

Skrevet

Både jeg og mannen ville valgt nummer to.

Skrevet

Nr 1 helt klart.

Her ryddes det daglig og om det skulle komme en vasker på fredag, så hadde det neppe vært så mye å gjøre. Ta ut av oppvaskmaskinene gjør hun på snart 3, så det er heller ikke noe problem. Å skifte på sengene tar tre minutter. Vasking av badet blir gjort når den lille sitter i badekaret. Ser ikke helt poenget i å la andre gjøre det.

Kjæresten ville nok også sagt nr 1. Han er ikke en person som lar det flyte av rot, så en vasker ville blitt unødvendig.

Skrevet

Uten tvil nummer 1. Og reist på ferie.

Vaskehjelpen ville ikke hatt stort å gjøre her. Vi er bare to vi. Som rydder opp etter oss selv og vasker ved behov.

Skrevet

Nr.1!

Helt klart.

Å rydde og lign klarer jeg selv, og jeg liker også å gjøre det selv. Ha kontroll over ting og hvor det blir plassert ++

Vi deler også på husvasken, så det er ingen av oss som gjør alt alene.

Samboeren ville valgt det samme.

Skrevet

Tror både jeg og mannen hadde valgt nr 2, det fordi økonomien egentlig er topp, men vi tar oss aldre råd til vaskehjelp, selv om det er drømmen.

Skrevet

Vi hadde begge to valgt alternativ 1.

Skrevet

Jeg hadde helt klart valgt nr. 2 - og iom at gubben stort sett bare bor her på nettene hadde han ikke hatt stort han skulle ha sagt, haha! Uff, nå begynte jeg å drømme her!!! =P

Skrevet

valgt nr. 2... utrolig mye tid jeg kunne ha brukt på barnet mitt og jeg hadde sluppet husstell...

Skrevet

hehe, spurte gubben uten å si hva jeg mente.. han sa også nr 2.

Skrevet

Vi hadde begge valgt nr. 1, uten tvil. Også hadde jeg brukt noe av pengene til å betale en vaskehjelp for å komme og ta gulvene og badene annenhver uke.

Alt det andre er slikt jeg fint gjør selv. Rydding, sette på plass ting i skap og skifting på senger er ting jeg foretrekker å gjøre selv, men 200 kvm med gulv er en drittjobb å få vasket grundig.

Skrevet

Nr 1, penger har vi alltid bruk for.Husarbeidet kan man alltids klare selv, det skal litt mer innsats til for å tjene 25 tusen netto.

Skrevet

Nr 1.... Har allerede vaskehjelp:-) men de rydder ikke altså

Skrevet

Nummer 2! Tipper eksen ville valgt nummer 1 og påstå at han heller kunne vaske litt ekstra - en deal som aldri ville bli noe av, hehe;)

Skrevet

Nr 2 - både for meg og mannen;o)

Skrevet

Wirremann og jeg er enige. Nr 2!

De 25000 trenger vi ikke ;o)

Skrevet

Spurte mannen min og han svarte nr. 2! =D

MEN, jeg trur nok det kommer an på hvordan man har det fra før. Her er mannen vant til å komme hjem til et bomba hus. Om han var vant til å komme hjem til et strøkent hus hver dag, hadde han vel ikke sett behov for nr. 2...

Skrevet

Nr. 1 på begge her :)

Skrevet

Eg hadde valgt nr. 2, og det tror eg garantert at mannen også hadde valgt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...