Gå til innhold

Jobben tilbyr deg ett av to frynsegoder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er helt nødt til å velge mellom disse to generøse tilbudene.

1. Hver desember får du utbetalt (altså etter evt skatt) en bonus på ca 25 000 kr i tillegg til vanlig lønn.

2. Hver eneste uke hele året får du inn en profesjonell vaskehjelp som rydder leker, støvsuger, vasker, bytter sengetøy, tar vindusvask, vasker bad, tar ut av oppvaskemaskin og tar evt oppvask som står der, tørker støv og en gang i året tar og vasker ut av kjøleskap og alle hyller og skap på kjøkkenet.

Hva ville du valgt, og hva tror du mannen din ville valgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville helt klart valgt nr.2. Det høres helt fantastisk ut siden jeg er en liten rotekopp. Mannen min ville nok valgt nr.1, tror jeg.

Skrevet

Hva ville du valgt selv da Alva?

Skrevet

nr 2 om vi hadde hatt ok økonomi :D

gubben min hadde nok også valgt nr 1 men det er fordi leiligheten hans er liten og han ikke har noen barn som roter... hehe

Skrevet

Jeg ville valgt pengene, og det tipper jeg mannen min ville også.

Skrevet

Vi hadde begge valgt nr to.....

Tre barn og full jobb begge to - pengene er ikke så viktige...

Skrevet

Nr 2, uten tvil! Spurte mannen i går når vi var på en biltur sammen, og etter å ha nølt litt var han enig i nr 2 han også, men han mente menn felst ville velge nr 1 og kvinner flest nr 2. Så da måtte ejg jo bare se om dette stemmer ;-)

Skrevet

Nr 1.

Nr 2 klarer helt fint mannen og jeg selv =)

Skrevet

Her ville vi helt klart nr 1 begge to.

Huset fikser vi selv. Skulle det være noe vi ikke hadde nådd over eller orket selv - hadde de 25 tusen kunne dekket et par timer med hushjelp.

Skrevet

Vi hadde nok begge helt klart valgt nr 2!

Skrevet

Vi hadde nok valgt nr 2. Eg hadde 100% sikkert valgt det, og eg er ganske sikker på at mannen hadde gjort det og.

Skrevet

Vi hadde valgt nr. 1 begge to :-)

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Nr1. Nr2 greier jeg fint. Selv med roteunger. Dessuten er ikke leker rot :)

Skrevet

Vi hadde valgt nr. 1 begge to :-)

Skrevet

Nei, leker er ikke rot sånn sett, enig med det :-)

Vi klarer jo også helt fint nr 2, men begge hater det, og når begge er i full jobb med 3-4 unger, så må jeg innrømme at vaskehjelp ville vært en drøm ja! Slippe å bruke tid på slike unødvendige ting og kunne komme hjem til strøkent hus f.eks hver fredag *drømme*

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Jeg digger å vaske jeg da.. Hehe.. :-) Faktisk!

Skrevet

Tror jeg hadde valgt nr 2 da det ikke finnes vaskehjelper som rydder og skifter på seng og alt det der til den prisen:-)

Skrevet

da tenker jeg altså på om man skal leie seg vaskehjelp for pengene....

Skrevet

Helt klart nr. 1!

Fordi - du får feriepenger av bonus i tillegg, det øker totalinntekten og dermed grunnlag ved feks sykepenger, foreldrepenger, etc.

Og da kan du selv velge om du vil bruke og betale vaskehjelp for disse pengene! :-)

Skrevet

Vi ville begge valgt nummer 2, ingen tvil om det :-)

Skrevet

Nr 1!

Hadde ikke ville hatt vaskehjelp. Liker å ta "dritten min" selv=) Dessuten er jeg mega effektiv når jeg først har kommet i gang, og synes fatisk ikke det er så ille å vaske og rydde.

Skrevet

Ville valgt nr 2 og det ville mannen min vært enig i, han kunne bare våge seg på å velge nr 1!

Skrevet

Men hvorfor ikke velge nr 1 - og skaffe vaskehjelp selv?

Skrevet

Her ville vi nok ha valgt nr 2 begge to! Jeg er en rotekopp, og mini og sambo er heller ikke noen rydde-genier, så det hadde vært verdt mer enn gull! Mere familietid! :D

Skrevet

nr 2 så klart!!! kunne trengt den NÅ!! Huset ser bomba ut....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...