Gå til innhold

Er dette huset flott eller?? *Heliggrisen meg*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Misunnelig?

Trukke det.

Jeg er huseier selv jeg, og leier ut leilighet i kjelleren.

Så misunnelig er jeg IKKE.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så mange fatale og negative svar!!!! Skjerp dere og dra ræva deres inn på kranglesiden!!!!

Huset va KJEMPE TØFT og syns ikke prisen va ille i det hele tatt:) Stort og stilig hus! Håper dere får det og at dere vil trives:) Nydelig utsikt og!

Klem

Skrevet

takk frk123:) prisen er perfekt for oss;) Og ja, det er deilig utsikt! Vil flytte litt utenfor byen for å slippe alt maset og bråket her i sentrum. Det var så rolig å behagelig der. Et sted hvor man virkelig kan slappe av på verandaen og se utover jordene:) Slipper å bli vekket midt på natta av fest eller bråk:) Deilig!

HI

Skrevet

Det jeg finner ganske morsomt med denne tråden, er at HI er anonym her inne, men legger ut hvor hun skal bo... hehe ;o)

Skrevet

hehe, er det så rart da? Trenger jo ikke å sette nick på bare fordi jeg viser huset jeg ønsker å bo i:p

Skrevet

Huset så fint ut det, ikke helt min stil. Men vi er alle forskjellige. Likte området ute veldig godt. Men leie for 9000 kr? Vi eier, betaler 6000 i mnd.

Skrevet

Kjempe stilig hus, men vi betaler jo mye mindre i LÅN på vårt hus til 2 millioner. Det var fullfinansiert. Er jo rart at dere ikke kan kjøpe uten å ha spart opp noe. Her er vi en i full jobb, og jeg i en liten stilling ved siden av studiene.

Så 9000 kr i mnd for å leie et hus er jo ganske mye da. Men det er jo min mening.. Det er bedre å kjøpe et hus inntil man kommer over Huset med stor H. Så kaster man ihvertfall ikke bort pengene, og kan kanskje få en grei egenkapital til et dyrere hus etterhvert. Det er det som er økonomisk i lengden. Da kan dere jo spare OG eie samtidig!

Skrevet

Gjett om vi fikk det huset a!!!! Hihi, er som en liten unge på juleaften jeg nå!!!

Og slik er det inni:

3. etasje

- stor tv-stue

2. etasje

-stort kjøkken med innebygd komfyr og separat stekeplate

-åpen løsning til spisestue

- stor "pen"stue

-master soverom med diiigert tilhørende bad som inneholder: boblebad og tropedusj

1.etasje

-2 soverom

-stort bad

-gjestetoalett

-2 store boder

-vaskerom

-kontorkrok/lekekrok e.l

Alt i alt er det helt UTROLIG! Skikkelig gjennomført med god stil! Gulv er lagt med flis på alle bad/toalett, kork på kjøkken og parkett på alle andre gulv. STORE flotte vinduer, stor terasse med overbygg som er høyt under taket;) det er så deilig å flytte fra studentlelighet med synkende standard til et gjennomført deilig hus fra 2004;)

HI :) (som er overlykkelig!!!)

Skrevet

Så bra at dere fikk huset da!

Gratulerer!

Syns det så ut som en kjempe fin plass å bo på, flott uteområdet! Har aldri helt skjønt det med å bo klint oppi i naboen og ikke kunne ha annet enn en liten blomsterkasse på verandaen. Så jeg syns det så ut som et flott sted å bo:)

Skrevet

Takk Dark Night* :) Ja jeg kommer opprinnelig fra landlige strøk, så jeg har fått litt fnatt av å bo så tett oppå folk som jeg gjør nå:/ Liker å kunne sitte i hagen og nyte stillheten jeg;) Så kan jeg heller be venner på besøk hvis jeg vil ha masse folk rundt meg;) Og det ligger ikke midt ute i ødemarka heller:p Å kjøre 10-15 min for å komme til Hamar sentrum syns jeg virkelig ikke er langt;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...