Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=17861292&sid=xz1abcALqM4680021&pos=null&tot=null Har ikke fått sett innsiden ennå. De som leier der nå har ikke vært hjemme, men var med huseier på befaring ute (og tittet litt i vinduer;) ) Og jeg er helt forelsket! Håper for all del at vi får dette:) Er ganske så lei av å bo i studentleilighet sammen med fylleungdom:p Sjansen er STOR for at det blir vi som får det, eier var veldig positiv til oss:) Håper VIRKELIG dette går veien for oss:)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Stort hus, men ikke min type hus. Så ut som det var bygget på gang på gang på gang. Sånn brakke utseendet liksom.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Ja fasaden er litt utenom det vanlige, men det er fordi tomta var veldig vanskelig å bygge på, så de måtte tilpasse husets utseende til tomta;) men innvendig er plassen virkelig utnyttet til de grader. smarte løsninger og greier;) Ihvertfall slik det så ut gjennom vinduene:p
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Hvor dum er du egentlig??? Tenker du ikke på at fler fra Hamar er her inne, og kanskje får øynene opp for dette huset år du legger ut link... Kjøre deg..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 hehe, huset er holdt av til oss;) Så det er bare å se:p
Raych Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Ikke min stil på hus i det hele tatt, men det blir sikkert flott til dere:) Hver sin smak:)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #7 Skrevet 18. juni 2009 Du sa at sjansen var stor for at dere fikk leie det ikke at det var holdt av til dere. Enn om noen byr over dere?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #8 Skrevet 18. juni 2009 Er det virkelig så dyrt å leie der oppe? Det er jo ei mil fra Hamar. Ikke akkurat verdens navle.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #9 Skrevet 18. juni 2009 så dyrt? er du riktig navla ell? Har sett på mange hus i Hamar området, og dette er SVINBILLIG i forhold til MYE annet;) så på et annet hus som lå mer sentrumsnært, og det var på 16. 000 i mnd:p Og det var mindre og med færre soverom... Er ikke langt unna hamar egentlig. 10 min å kjøre med bil;) og ligge nærme jobben til gubben...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #10 Skrevet 18. juni 2009 Joa, mulig det, men da må de se på det i dag, by over uten å se innsiden og gjøre istand avtalen i dag. Tviler på at noen byr over uten å se innsiden av huset:p
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #11 Skrevet 18. juni 2009 Ok. Glad jeg ikke bor der oppe da. Leier selv større hus ca 40 min fra Oslo sentrum og betaler mindre for det.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #12 Skrevet 18. juni 2009 Og det er på et større tettsted altså, ikke ute i "bushen".
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #13 Skrevet 18. juni 2009 Synes ikke bare 3 soverom i et hus på 238m² vitner om så god plassutnyttelse egentlig.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #14 Skrevet 18. juni 2009 Voldsomt hvor negativ alle skulle være da..... Syns det var et stilig hus jeg HI! og ikke som alle andre har... Vi bygde i fjor, og valgte ikke et slik som alle andre har og er glad for det:) Prisen var jo absolutt mer enn overkommelig, og 10 min til sentrum er jo ingenting:) Gratulerer! skal krysse fingrene for at dere får det!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #15 Skrevet 18. juni 2009 hehe, hjellum er ikke "bushen" det er den landlige delen av hamar. er ikke langt unna i det hele tatt syns jeg:) Fælt så mange negative kommentarer da.. Noen som er litt misunnelige eller??
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #16 Skrevet 18. juni 2009 Det er jo kjempebillig! Vi leier en kjellerleilighet på 70kvm og betaler 7000 i måneden. Vi leier i Lillehammer, ganske sentrumsnært.. men likevel, huset leies ut BILLIG! Et kupp Hi! Et helt hus litt utenfor Lillehammer ville kostet 12-16000 i månden. Det så kjempefint ut Hi, heldiggris!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #17 Skrevet 18. juni 2009 Om det er meg som også leier hus du tenker på, så nei er overhode ikke misunnelig, bare sjeleglad jeg ikke bor der oppe om husene er så dyre å leie.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #18 Skrevet 18. juni 2009 takk 13:12 ja jeg syns det var flott å se på jeg;) Og det er jo bare 5 år gammelt:) Bygd for at huseier skal kunne bo der når eldte barnet deres tar over gården deres om 5-6 års tid. Så for oss er det perfekt:) Og at det kun er 3 soverom: Det er igjen fordi de som skal bo der tilslutt er et voksent ektepar, trenger ikke flere soverom da, og de har heller satt mye plass til store barn som er skikkelig utrusta, stor stue og stort kjøkken. Og masse lagringsplass;) HI
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #20 Skrevet 18. juni 2009 Hehe, store bad ja;) begynte å lure på om de skulle anskaffe seg store barn når de flyttet inn:) Ja, jeg likte huset kjempe godt, ikke hør på alt det negative! misunnelsen har mange bein å gå på vettu;) Nyt det nye huset!!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #21 Skrevet 18. juni 2009 Grr, irriterer meg nesten over at jeg ikke fant det først Hadde blitt et lite stykke å flytte, men jeg hadde vurdert det når du får leie så billig!! Gratulerer!!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #22 Skrevet 18. juni 2009 takk 13:19 Jeg syns det var så flott;) Måtte klype meg selv i armen da jeg så annonsen. Det er akkurat det vi har sett etter. Et stort hus med hage og god plass slik at vi kan kose oss med sønnen vår og evnt flere barn;)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #23 Skrevet 18. juni 2009 Virkelig kjekt for dere!! Her kan dere sleppe gutten ut i hage etterhvert vettu:)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #24 Skrevet 18. juni 2009 ja ganske fint hus... og var jo ikke såå dyrt heller... men hvorfor leie når en kan leie? Må vel få et greit lån med ca 9000 i mnd vel?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #25 Skrevet 18. juni 2009 har ikke oppspart noen stor egenkapital ennå, så vi vil vente med å kjøpe, og heller kunne ta opp et mindre lån. Er redd for å havne i "luksusfella" Er en trygghet i det å leie. Og siden det er en lagntidsleie, så har vi god tid til å spare når leie er så lav;) Når vi først skal kjøpe, så ønsker vi oss noe som virkelig passer oss, slik som dette huset gjør, og da må man som regel gi litt;) Så frem til vi har spart opp en del så leier vi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå