Gå til innhold

**skravletråd for oss med termin +/- 1 uke fra idag 18/6**


**micke**

Anbefalte innlegg

hjemmebakst hørtes godt (og lurt) ut! kanskje jeg også skal bake litt dersom gutten drøyer ankomsten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oioi, nå fant jeg ut at storesøster ble født på nymåne! Haha, det visste jeg ikke, kanskje man kan håpe på noe action i løpet av en dag eller to da ;-) Er ikke så veldig overtroisk av meg, men disse månefasene har faktisk påvirket meg innimellom i begge svangerskapene.. hmm..

 

Fylte horn har jeg tenkt jeg skulle bake en ukes tid nå, men det har blitt med tanken foreløpig, men er det noen som har en god oppskrift?!

 

Om besøk tar jeg det litt som det kommer. De nærmeste kom på sykehuset sist, nå har jeg store planer om å dra hjem så fort som mulig, så får se an litt. Men det viktigste er at man ikke skal føle at man MÅ ta i mot ørten besøk, ta hensyn til deg selv!!

Jeg var egentlig helt i ørska sist, ammingen var vond og barseltårene rant, men tok i mot besøk på samlebånd. Det var litt deilig, glemte liksom meg selv litt, men samtidig ble jeg jo ikke mindre sliten heller..

En fordel med sommeren er jo at det er mange som reiser bort så da kan man jo fordele besøkene litt utover..

 

Da håper vi på at nymånen gjør noe nytte for seg i natt, tvitvi jenter ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her testes også tålmodigheten.....har termin 27.juni er første gangsfødende så vet ikke helt hva jeg har i vente:-)

 

For min del er det varmen som slår meg helt ut fortiden....er til vanlig utrolig glad i sol og sommer men nå kan jeg ikke fordra den....Så vår lille "tulla" får se å melde sin ankomst snart....

 

Ett lite spm til dere; mange av dere skriver at dere har sjekket at dere har åpning? Er dette noe dere ber legen/jordmoren om å gjøre eller gjøres dette automatisk?

 

Lykke til alle sammen og fortsatt god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er litt forskejllig fra lege til lege, men jeg skal til legen i dag og spørre om han kan sjekke meg :) termin om 3 dager, så jeg er skikkelig spent på om det er noe på gang der nede. Blir veldig skuffa hvis ikke...

I mitt forrige svangerskap ble jeg vel ikke sjekka før jeg hadde gått noen dager over termin, og da ble jeg samtidig strippa. Babyen kom dagen etter ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere jenter?

Lite action på tråden her,mange som ligger og føder kanskje?!

Det gjør ikke jeg...:(

Litt flere og sterkere murringer, ellers fantastisk lite som tyder på at hun har tenkt seg ut snart. Hrmmf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen baby her heller !!!

Hadde mens termin 22 Juni, UL termin 25 Juni . Venter i spenning :)

Gutten har det bra der inne saa det er jo det viktigste.

Men har masse nedpress, stikk, murringer, kynnere med smerter ( rier?) det holder paa i noen timer, men saa stopper det . Saa er nok ikke saa langt unna haaper jeg :) Vi faar svigerfamilien fra Australia paa besoek imorgen, og de er saa spente. Ville blitt lykkelig om han kom idag. Men instiller meg paa overtid, de er her i nesten 3 uker ; saa blir jeg satt i gang er de her da heldigvis. Men da blir det jo ikke mye tid sammen med barnet foer de reiser igjen .. men ja ja ... sa jo det til de naar be booket billetter at de heller burde komme i midten av Juli, saa de HELT SIKKERT fikk tid med babyen ... proever ikke aa bli stressa pga dette, for det setter ihvertfall ikke igang foedsel !!!

LYKKE TIL alle sammen

Hilsen fra Line

 

PS: laptop fra australia, derfor blir det rar maate aa skrive paa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...