Girl Next Door Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Lurer på hva dere der ute driver med vedsidna jobb og familie.. Det er sikkert mange forskjellige morsomme hobbier og tidsfordriv, og jeg trenger litt input, så håper på mange forskjellige svar:) Hva er hobbyen din, hvor ofte gjør du det, og hvor dyrt er det å holde på med det?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 håndarbeid i alle slags former:) -baking -glassmaling -såpe og lys støping - lager smykker og øredobber osv - lager barneleker og krypeteppe - lager barne klær -lager gammeldags godterier nå skulle jeg ønske at jeg kunne strikke, brodere og hekkle, men får lære meg det en annen gang:) gjør dette når jeg ikke har noe annet og gjøre så avogtil kan det ta noen timer i uka og noen ganger kan det gå et par uker i mellom.. -koster litt forskjellig noe veldig billig andre litt dyrt hvis man må kjøpe inn alt av utstyr
Girl Next Door Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2009 Så morsomt! Selger du det eller gir bort som gaver eller?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 jeg selger hvis det blir dyrt og lage. vennene mine som har barn får personlige klær til barna med navn eller yndligsfigur osv litt av og til. jeg baker til alle som vil ha og elsker og glede andre med god mat:) jeg lager mye ting til sønnen min og samboeren min. og baker mye til bestemora mi, siden hun har baket for meg så mange år, nå er det på tide at hun slapper av og bli bortkjemt ikke motsatt. heheh
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 jeg finner masse inspirasjon på pandurohobby.no det bør du absolutt sjekke ut HI
Girl Next Door Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2009 der var et mange idéer.. takk
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 Jeg spiller innebandy (gratis) Jeg strikker (www.pinnsvindesign.no) Jeg leser Jeg er meget hageinteressert (dyrt hvis man har dårlig impulskontroll på hagesenteret)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 17. juni 2009 #10 Skrevet 17. juni 2009 Jeg dykker. Padi sertifikat koster drøyt tusenlappen, utstyr koster rundt 15000,- nytt, men finnes mye bra og billig på bruktmarkedet. Verdens beste hobby.
camilla^ Skrevet 17. juni 2009 #11 Skrevet 17. juni 2009 Jeg tegner, oftes med penn. Syr og strikker litt, men blir mindre og mindre fortiden. I sommer skal jeg få laget ferdig "hobbyrommet" i kjelleren så da får jeg mer oversikt over hva jeg har. Går støtt og stadig amokk når det er salg på panduro. Men sliter litt med å få tid til å gjøre noe, også siden det er så rotete i kjelleren fortiden. Lager album til mine unger, min mann sier jeg engasjerer meg litt for mye der. Baker og slikt gjør jeg også, men hobby kan jeg ikke helt si det er lenger. Mer barn som har blitt bortskjemte av gjærbakst og blitt storforlangende når det gjelder brød, rundstykker og annet. "kan vi ikke ha god kveldsmat idag, med kringler? det er jo onsdag.............." Ungene elsker å bake også, så jeg er ikke så vanskelig å lure. Må bare lure min mann til å rydde etter meg, for det er så ekstremt kjedelig.
Miss Misantrop Skrevet 17. juni 2009 #12 Skrevet 17. juni 2009 Driver med en del. Hest er min store greie, men jeg liker også dykking, luftsport, håndarbeid også- må broderer jeg, men liker både å strikke og hekle. Dib driver jeg med i alle pausene mine på jobben. Skriver stort sett fra telefonen min. Begynner å bli litt lei, og det er kanskje på høy tid. Har en profil på underskog også, men bruker ikke den særlig aktivt.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #13 Skrevet 17. juni 2009 Huff da småsur vin gjeng på trynet... Kanskje på tide å skaffe seg ny hobby da... evt filme seansene dine og legge de ut på nett for en pen slant.
TrineK83 Skrevet 17. juni 2009 #14 Skrevet 17. juni 2009 Scrapbooking og litt kortlaging. Varierer hvor ofte jeg holder på, fra nesten hver dag til 1 gang i mnd. Å det kan være ganske dyrt, men det spørs litt på hvor frista man blir til å kjøpe ting og tang såklart...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #15 Skrevet 17. juni 2009 Fotografering, sykling og fridykking!! Foto brukt en del!, sykling tar jeg på dagtid når barna e i bhg/skole, dersom jeg er i form til det. Har litt trøblete svangerskap, og dykking det blir litt sjeldent! men alt er artig! alle disse koster litt!!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #16 Skrevet 17. juni 2009 Jeg er med i et teaterlag, og det tar MYE tid i perioden før premierene.. Ellers er det dyrene mine som er hobbyene mine, og er litt sånn hobbyskribent i lokalavisen!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #17 Skrevet 18. juni 2009 foto matlagning bakning träna hundar qulting (eller hur det nu stavas) läsa
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #18 Skrevet 18. juni 2009 Jeg er en skikkelig bokorm, så har jeg 5 ledige minutter så leser jeg.. Jeg leser nok i snitt 2 bøker i uka, og det er dyrt om jeg kjøper de, går heldigvis ann å låne og leie også
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #19 Skrevet 18. juni 2009 Å være med i teaterlag, er det litt rart om man vil være med som voksen, uten særlig erfaring? Høres så moro ut!!
malingus Skrevet 18. juni 2009 #20 Skrevet 18. juni 2009 Jeg driver med skyting, pistol og revolver (men skal innrømme at det har blitt lite etter at jeg fikk barn dessverre). Ellers er jeg veldig gla i å lese. Hører også på mye musikk. Også liker jeg å skrive.
Gjest Skrevet 18. juni 2009 #21 Skrevet 18. juni 2009 tja det kommer litt ann på årstiden:) Seinsommer og høst går det mye i jakt og fiske hvis jeg får tid, vintertid er tia for lesing, tegning eller noe annet kreativt som såpelaging og oppussing av gamle møbler (oppussing av gamle møbler er faktisk veldig artig, og noen ganger selger jeg dem for en liten slum med penger så jeg i hvertfall har til å dekke hobbyen^^) Vår og sommer er jeg stortsett opptatt med å være ute og ordne, rydde, plante og gjøre klar til en fin sommer:) Jeg pleier å gjøre ting billigst mulig, det dyreste jeg gjør er vel å jakte^^
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #22 Skrevet 18. juni 2009 jag vill också vara med i ett teaterlag, finns det något sådant i Oslo, ahr spelat mycket drama förr i tiden, i sisådär 5 år. Hade varit superkul att vara med i ett teaterlag, men frågan är ju om det finns något sådant för nybörjare? det var ju många många år sen nu! hehe
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #23 Skrevet 18. juni 2009 Trener hund. Agillity og hverdagslydighet. Hadde hest i maaange år, men det ble for dyrt og tidkrevende når vi fikk barn. Hund tar og ganske mye tid, men det er jo noe som hele familien etterhvert kan ha glede av. Gleder meg til vesla kan være med på barn-og-hund konkurransene. Hvis hun har lyst, da..
Raych Skrevet 18. juni 2009 #24 Skrevet 18. juni 2009 Ridning. Synging. Dansing. Musikk. Trening. Foto. Er medlem i et treningssenter. Har hatt egne hester, men akkurat nå er jeg midt i mellom hester. Låner hos andre:) Danser sammen med noen andre jenter/damer. Synger i kor og gjennom kulturskolen.
Raych Skrevet 18. juni 2009 #25 Skrevet 18. juni 2009 I tillegg leser jeg masse:) Holder på med stort sett 3-4 bøker samtidig. Leser ca 2-3 bøker i uka. Leser også masse blader/magasiner pluss faglitteratur. Er med eldstejenta på turn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå