Cat.68 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #26 Skrevet 16. juni 2009 Det var i Dagbladet, ikke her. Du får lete i arkivene da så finner du det sikkert . Lykke til ;o)
Cat.68 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #27 Skrevet 16. juni 2009 Jeg lager bare vakre barn jeg, hehehe. Men så er jeg rimelig partisk da. Takk alle som gir meg komplimenter, Jeg har aldrig følt meg så vakker som den Dagen. Og ansett om smaken til andre er helt annerledes en min så vil også de føle seg slik på sin store dag.
Miss Misantrop Skrevet 16. juni 2009 #28 Skrevet 16. juni 2009 Så flott du var!!! (Og han sønnen din er ikke helt uffen han heller..) Så utrolig koselig å lese en sånn happy story, det er så mye trist her inne.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #29 Skrevet 16. juni 2009 Hvorfor er det plutselig verre å legge det ut her enn i Dagbladet?
Cat.68 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #30 Skrevet 16. juni 2009 Kanskje fordi det var HAN som valgte å gå ut i Dagbladet med navn og adresse. Du kan godt få det sier jeg, men da vil jeg se hvem du er. Så send meg en PM du. ;o)
Eucerin Skrevet 16. juni 2009 #31 Skrevet 16. juni 2009 nydelig brud, nydelig barn. Og Cat68 er en utrolig omtenksom person som alltid har tid til andre SELV når det har stått på som værts hos henne selv. At hun utleverer sønnen sin? det er jo ett forum for råd osv her jo? ALLE utleverer vel barna sine her. Og hun snakker jo aldri stygt om barna sine, snakker alltid om de med respekt. Fortvilelse kanskje ja, men aldri skuffelse. At hun har valgt å være åpen ang sønnen sin har kanskje bidratt til at han har fått hjelp også..
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #33 Skrevet 16. juni 2009 Så du hadde tid til å slippe pcen i 2sekunder så du fikk gifta deg? Gratulerer.
Cat.68 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #34 Skrevet 16. juni 2009 Det var søtt sagt av deg Lille My. Det at vi har vært åpen har helt klart vært en stooooor bidragende faktor til den hjelpen han og vi har fått.
Cat.68 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #35 Skrevet 16. juni 2009 Njææ det var bare så vidt vi fikk til å gifte oss. Siden vi bodde på sykehuset med vesla enda da.
Løvinna30 Skrevet 16. juni 2009 #36 Skrevet 16. juni 2009 Kjære Cat.68. Du var en nydelig brud. Og du har noen pene barn. Iselin smeltet hjerte mitt helt, for en pen jentunge! ...Marius... jeg gråt da jeg leste fortellingen :.-( Så utrolig trist. Snufseklem
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #37 Skrevet 16. juni 2009 Barna var kjempefine, det skal du ha:-)
Cat.68 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #38 Skrevet 16. juni 2009 Takk, som sagt jeg følte meg vakker den dagen. Til tross for at man visstnok ikke skal være hvit brud med tiara når man bikket 30 hehe. Barnen mine er de vakreste vesener på jord, også han som ikke er her. Jeg er så utrulig glad for og stolt over mine barn. Slik som alle andre er. ;o)). Iselin har faktisk den innvirkningen på de fleste som treffer henne. hehe. trur hun er kommet til denne jorden for å få andre til å føle seg bedre bare av å se henne )
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #39 Skrevet 16. juni 2009 Hva som er utrolig harry er å slenge ut kommentarer som enkelte anonyme her gjør. Selv om jeg befinner meg milevis fra hovedinnleggers smak og behag, så er hun seg selv og står for seg selv, og det skal hun ha all respekt for. Åpenhet og dialog rundt rusproblemer gagner mer enn skam og hemmeligholdelse, tror mange familier har noe å lære der. Cat68, det så ut som det fineste bryllupet i verden for dere, og kanskje ikke mange anonyme har fått oppleve det? Take care! Klem fra anonym;)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #40 Skrevet 16. juni 2009 Noen som sier man ikke kan ha hvitt når man er over en viss alder? Det er da virkelig opp til enhver! Hvis jeg vil ha hvit kjole når jeg er 50 og brud, gjør jeg det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå