Cat.68 Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Samme hva dere sier så følte jeg meg som ei prinsesse, og viser mer en gjerne frem bilder på det her. Ihvertfall nå som det ble ansett som lite passende av noen, hahaha, da bare måååååååååå jeg jo. http://swedishflower.piczo.com/fotografbilder,bryllup?cr=6&linkvar=000044 og http://swedishflower.piczo.com/vrtbryllupogiselinsdp?cr=6&linkvar=000044
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Du hadde ikke prinsessefaktor. Du var veldig fin for alderen :-) Nydelige barn du har :-)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Det viktigste er jo at man slev føler seg fin, har det bra på dagen og er lykkelig...De unge jentene som ikke får med lillegutten sin til kirka er bare misunnelige vettu ) Selv kommer jeg nok til å gå for bare en finkjole og trappe opp på et kontor og feridg med det ) Men det er MITT ønske om dagen ) FIN vil jeg uansett prøve og føle meg...Og da kler jeg meg i en kjole JEG liker, ikke hva der her inne liker )
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Jeg syns alt bare så vannvittig harry ut.
Cat.68 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2009 Jepp var så Harry atte. Det var helt fantastisk fritt for selvhøytidlighet og stive miner. Og siden jeg er selvutnevnt Dronning over Harryland. Kunne jeg ikke fått en bedre kompliment. Takk anonym 22;11 ;o))
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #7 Skrevet 16. juni 2009 Hvor smart er det egentlig å publisere bilder der sønnen din er med, ettersom du har fortalt om problemene hans her inne?
Cat.68 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2009 Sønnen min er selv åpen ang sine problemer så du kan bare ta det heeeeelt med ro. Åpenhet er faktisk ganske bra det serru. Man bekjemper masse tåpelige fordommer med det.Men du vil kanskje ha telefonnr til ham og ringe å spørre ham om han har noe imot at mor legger ut bilder på familjen sin??
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #9 Skrevet 16. juni 2009 At mor legger ut bilder av familien sin er vel sikkert greit for ham, men at mor legger ut om sin sønns problemer for så å følge opp med bilder er jo en annen og litt mer kinkig sak. Jeg vet iallefall ikke om noen som *ikke* ville reagert på slik skjødesløshet fra sin mor.
giggsi Skrevet 16. juni 2009 #10 Skrevet 16. juni 2009 Syns du var fin jeg. Masse unødvendige komentarer fra anonyme som vanligt ja. Er da mange som har blogg eller profil med bilder. Og hva i all verden er galt med å ha bilde av sønnen selv om han har hatt litt problemer?
Cat.68 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 16. juni 2009 Men du skjønner at det er ikke ukjent for ham at jeg bruker dette forumet for å lufte bekymringer ang situasjoner rundt ham og andre ting jeg måtte ha på hjertet om andre ting som angår meg og mitt. Han har gitt sitt samtykke i at jeg kan snakke åpent med hvem jeg ønsker. Du skjønner han har selv stått frem i Dagbladet med fullt navn og bilde for å gi problematikken rundt rus et ansikte. Og også en rusmisbruker kan hente seg etter behandling og gå fremover. Så reager så mye du vill, er liksom bare du som mår dårlig av det ser det ut til.Men du kan fortsatt få nr hans slik at du slipper å erge deg over hans skjødeløse mor
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #12 Skrevet 16. juni 2009 Vet bare at jeg ikke ville outet ungene mine på denne måten, iallefall. Men du må gjerne legge ut nummeret hans, dersom du ønsker det.
Cat.68 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 16. juni 2009 Du kan få det hvis du henvender deg til meg på Pm. Siden det virker så viktig for deg mener jeg. Håper inderlig du aldrig kommer i den situasjon der det vil være grunn for å snakke om ungene dine på den måten, samme om det er i et åpent eller lukket miljø.
stolt mamma til 2 Skrevet 16. juni 2009 #14 Skrevet 16. juni 2009 synes du var en kjempe nydelig brud jeg,og du burde være stolt av deg selv som faktisk er åpen om problemene til sønnen din.synd du ikke får den positive tilbakemeldingen du fortjener.desverre mange som synes det er tabu å prate om rusproblemer åpent.. så all ære til deg som faktisk tør det her inne;)
xyra Skrevet 16. juni 2009 #15 Skrevet 16. juni 2009 hei, jeg er cat.68's sønn, dere får slutte å terrorisere min mor for att hun vil legge ut bilder av familien sin, jeg har ingen ting imot det.. uansett om jeg ikke har en perfekt fortid, dere kan faktisk velge selv om dere vil se på bildene på hjemmesiden hennes, å jeg synnes min mor var kjempe fin i den HVITE Brudekjolen sin, det har hvert vanlig med hvit brudekjole i mange generasjoner nå, så du som ikke er er enig i att man kan bruke d fordi man er over 30år, børr virkelig åpne øynene sine.. Teit.no
Figa Skrevet 16. juni 2009 #16 Skrevet 16. juni 2009 Anonym 22:43, hvis du ikke tåler andres lykke, er det vel bedre om du holder kjeften din igjen i stedet for å gjøre det åpenlyst for alle. Ta noen fine bilder av deg selv (om det er mulig) og legg dem ut, så slipper du å irritere deg over folk som stjeler oppmerksomheten for en stund.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #17 Skrevet 16. juni 2009 Det er absolutt ikke viktig for meg, men du har uoppfordret spurt meg 2 ganger allerede om jeg vil ha det, så da takker jeg ja. Hvorfor må jeg henvende meg på pm til deg for å få det? Du kan jo likegodt legge det ut her, siden gutten selv "har stått frem i Dagbladet med fullt navn og bilde for å gi problematikken rundt rus et ansikte."
Cat.68 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #18 Skrevet 16. juni 2009 hehehe, det var gutten sin det. Forsvare mamma, du er nå go da.;o)) Hils din nydelige jente, og si hu må begynne å bruke bim/dib mer. Så gøy at du vil dele disse sidene nå med henne. Gleder meg til å bli farmor.
Cat.68 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #19 Skrevet 16. juni 2009 Han stod frem med navn og bilde ja, Ikke med telefon nr. Vis meg ditt sanne jeg og du skal få nr hans.
Gjest Skrevet 16. juni 2009 #21 Skrevet 16. juni 2009 Vakker du var ) For ikke å snakke om lille Iselin - SJELDENT pen unge!!!!
xyra Skrevet 16. juni 2009 #23 Skrevet 16. juni 2009 det skulle bare mangle for alle de gangene du har stilt opp for meg;)
Cat.68 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #24 Skrevet 16. juni 2009 Vi er nok skjedelig normale. Men du anonym virker å ha litt problemer med andre mennesker.
Cat.68 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #25 Skrevet 16. juni 2009 Skulle da bare mangle min venn, du er verldens beste sønn og alle disse tåpelige mennesker som dømmer til høyre og venstre og opp i mente, de aner egentlig ikke noenting. You still going strong, og eg er immari stolt av deg, og at du kjempet deg dit du er idag. Men det vet du jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå