Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #26 Skrevet 17. juni 2009 Ja, det synes jeg at jeg er. Jeg har lang og god utdannelse, en meget trygg jobb, har et stabilt famileliv, eget hus, familie og venner og et generelt godt nettverk rundt meg og mine. Er aktiv i lokalsamfunnet og føler at jeg "betyr" noe i min lille verden. Kommer også fra stabile familieforhold. I tillegg har jeg blitt utsatt for noen prøvelser i livet (egen sydom, sykdom og død i nær familie, vært alenemor i flere år) som har styrket meg. Jeg vet at jeg kan stå på egne bein og sørge for mine om noe skulle skje.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #27 Skrevet 17. juni 2009 Da synes jeg faktisk at du(anonym 23:11) er ressurssterk, du har gått gjennom alt dette, lever med en psykisk syk, tar utdannelse i tillegg til å være mor til tre.. Du høres absolutt ut som en ressurssterk person! Vær stolt av deg selv, du er bare ikke i en dårlig periode nå, men du og din familie kommer til å klare dere fint! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #28 Skrevet 17. juni 2009 Jeg syns eg kan si jeg er ressurssterk. Har en jobb der jeg trives i, jobber ikke som det jeg er utdannet som. Jobben min lar seg fint kombinere med mange barn, og mann som jobber skift. Noen vil kalle meg ressurssvak pga min jobb som går under hva folk sier er lavstatusjobb. Men jeg stortrives, utfordringer hver dag og den går ann å kombinere med familien. Jeg har valgt å være mer hjemme med familien, jeg trenger ikke masse penger på bok det får jeg heller få når jeg blir gammel. Har ett hus som er velstelt, snille og greie barn. En mann som jeg elsker. en super familie som stiller opp når det trengs, og stiller opp for de når det måtte trenges. Har hatt mine problemer oppgjennom, men de ser jeg ikke på som noe negativt nå. de har formet meg til den jeg er, og gjort meg så sterk som jeg er nå.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #29 Skrevet 17. juni 2009 Har egentlig aldri tenkt over om jeg er ressurssterk eller ei, men tror dessverre at jeg må svare nei. Grunnen til det er at jeg har en ganske svak psyke. Gått på en smell eller tre, og det startet allerede som fjortis. Jeg klarer ikke å planlegge framtiden, selv om jeg nå har et barn å ta hensyn til. Ute av stand til å bestemme meg for hva jeg vil bli i livet. Klarer ikke å tro på mine egne evner, selv om jeg har fått høre utallige ganger at jeg er talentfull. Tviler mye, spesielt på samboeren min. Støter vekk vennene mine, spesielt når jeg ikke har det så bra. Konklusjonen er helt klart at jeg er ressurssvak. Vondt å innrømme, men sånn er det. Heldigvis er alle disse svakhetene noe jeg kan gjøre noe med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå