Gå til innhold

Julijentene under 30 i Oslo - Skal vi avtale nytt treff? :D


BabyMe

Anbefalte innlegg

Kos dere med grilling i parken:) Vår lille Leonard kom til verden fredag 26.juni. Så her har vi nok å henge fingrene i med amming og soving og bleier:) Men d er jo helt fantastisk, gled dere jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse juli3! :D

 

Slottsparken er sikkert fint kl 17 :D

Hva med å møtes utenfor Gardens lille hus på høyre side rett ved siden av slottet når man går opp Karl Johan?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS!

Tror ikke man trenger så mange griller. 1-2 tror jeg for de holder en stund og vi er ikke så mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kan vi godt møtes tidligere også. Jeg har ferie nå. :D Og permisjonen min starter på fredag så jeg masse ledig tid for tiden! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er med! Når blir det til at vi mötes?

 

Gratulerer til de som har fått babyen:) Jeg gleder meg kjempe mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan godt møte opp kl 16 ved Gardistenes lille hus :D Men viss det ikke passer før kl 17 for noen så kan de jo bare komme da. Vi som kommer litt tidlig kan jo møte dere andre kl 17 utenfor Gardistenes lille hus på høyre side rett ved slottet når man står med nesen opp Karl Johan. Jeg kan godt ta med en engangsgrill. Hvis en til kan gjøre det så tror jeg at det holder for alle oss. Folk tar jo selv med seg det de selv vil grille. :D

 

Da sees vi i slottsparken da! :D

 

PS! Kanskje vi alle bare skal utveksle tlf nr i dag så kanskje det blir litt lettere å avtale.:D Noen av oss vet jeg har gjort det.

Mariann: Du har kanskje til ganske mange av oss?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg kommer også litt tidligere. Tipper sånn i 16 - 16:30 tiden. har siste dag på jobb i dag.

 

Jeg lager kontaktliste over alle jeg har til i dag til alle sammen så har vi dette til senere. Jeg er helt klart klar for å finne på ting fremover siden permisjonen min begynner i dag:)

 

Vi ses senere i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg var ved gardistenes hus kl 17. 05. Da så jeg ingen gravide der. Neste gang vil jeg ha telefonnummeret till noen av dere. Jeg skyndte meg sånn for å rekke det. Det var dumt at jeg kom for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...