Gå til innhold

Julijentene under 30 i Oslo - Skal vi avtale nytt treff? :D


BabyMe

Anbefalte innlegg

Hei jenter! :D

 

Det var veldig koselig sist selv om vi ble bare 6 stk.

Skal vi prøve å få til et nytt treff?

Hva med ideen din Mariann? :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg har ikke vært med på dette før...er 25 og bor i Oslo. Min termin er 29.juli. Kan jeg også få bli med :) ? Hilsen Christine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det var kjempekoslig sist. 6 stk er ikke barebare det, babyme :) Jeg er med på nytt treff etter 1.juli:)

 

-marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg vil gjerne komme på et treff. Selv om jeg ikke bor i Oslo. Jeg bor ca. 9 mil fra oslo. Er det greit for dere? Jeg var på et treff på Olivia i mai..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan kanskje jeg og få det til , men må se an formen. Nærmer seg termin med stormskritt. Men så lenge formen er bra, er jeg gjerne med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei,

Strålende at flere vil bli med da. Rehab og Alvenut - selvfølgelig kan dere bli med det er bare kjempehyggelig.

 

Jeg er også klar for et nytt treff snart. Kan stort sette hver uke fremover. Vi må vel regne med at det blir en periode fremover hvor det ikke passer for alle av naturlige årsaker, men vi kan jo planlegge treff så kan de som kan komme. Vi hadde jo ett treff i forrige uke og kan kanskje ta et nytt treff i neste uke eller uken etter det.

 

Gleder meg til den spennende perioden vi har foran oss nå:) Vi må holde hverandre oppdaterte på fødefronten da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag 2.juli passer fint for meg! :D Jeg har gått ut i ferie nå! (Deilig!) Så jeg kan forsåvidt når som helst.:D

Kanskje prøve å satse på finvæt da slik at vi kan sitte ute! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer fint for meg. Er dog kun 6 dager før termin for min del, så med forbehold om form og sånn :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke si 2.juli da for å bare sette en dato...?! Eller vil noen ha treffet før? Og ca kl 17?!

Sted kan vi jo ta litt nærmere.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

Jeg foreslår at vi oppretter en "tråd" på Facebook - det fleste har jo det. Det er lettere å diskutere treff fram og tilbake der og man er gjerne oftere der inne enn her.

Hvis dere vil være med på en sånn tråd, send navn+etternavn til meg som personlig melding her inne, så adder jeg dere og vi starter en julijentene under 30-tråd :)

 

-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

krysser fingre for at det ikke er noe 2 juli for meg. vil gjerne være med. har alltid vært noe når det har vært treff. (jobb, agility med hunden og sykdom i fam)

men da er jeg i permisjon og ferie fra agility, så dette kan jo se bra ut. har ikke termin før 20 juli så får håpe lille tass holder seg inne så jeg får vært med på treff...

 

gleder meg til å endelig få sett dere!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er vell en av få som ikke har facebook, blir det lagt ut info her om hvor og når? vil ikke gå glipp av treffet, var så koselig sist:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lagt til dere som har sendt meg personlig melding på Facebook :) Husk å "godkjenn" meg som venn når dere logger dere inn da, ellers skjer det liksom ikke så mye :)

-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke med meg det forige, men er ikke helt sikker på om jeg får med meg dette treffet heller:( For jeg har termin 3.juli. Og skal på time 2. juli, og da skal de vurdere å sette i gang hvis han ikke er kommet. Men kanskje dere fortsetter å møtes etter desse små knøttene våres har kommet ut også?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, siden ikke alle er på facebook legger jeg inn en foreløpig status for bim-treffet 2 juli her:

 

Kommer:

BabyMe

Cecita

Juliblomst

Mariann 84

Alvehut

Rehab

Iselin

Lissiliz

Hilde255

Juli 3 - kanskje

 

I tillegg til disse sender jeg sms til Ane, Susan og Jun (selv om hun har tjuvstartet med KS og kommer i så fall med en liten tullemor i vognen:)

 

Gleder meg til treffet. Da tar vi sikte på grilling i parken hvis det blir fint vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LykkeligNesodden, ja vi har en egen tråd nå. Send personlig melding til meg her inne med navn+etternavn hvis du vil være med.

 

-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

På tide å avtale sted for i morgen. Hva med Slottsparken? Vi trenger nok å ha muligheten til skygge og der er det i alle fall en del trær...pluss at det er sentralt og enkelt for de fleste å komme seg dit.

 

Så snakket vi vel om kl 17:00.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi tar med det vi selv ønsker å grille/spise. Man kan jo evt avtale med noen at man deler engangsgrill slik at ikke alle behøver å ta med.

 

Noen som har vært i parken før kan bestemme hvor, jeg har bare gått så vidt igjennom den:) (i fylla, og da skjønner dere jo hvor lenge det er siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...