Gå til innhold

Noen som vil være med????


lykkelig78

Anbefalte innlegg

Hei!

Kom meg på vekta på torsdag, og tror du ikke at jeg stod på stedet hvil, irriterende, men jeg har en teori på hvorfor. Jeg er visst gravid igjen, kan ikke være mange ukene på vei. Skulle egentlig prøve om noen mndr, hadde jo tenkt å gå ned noen kg først.

 

Så nå sitter jeg her og føler meg litt dum, kan jo ikke drive med slanking når man er gravid, men skal prøve å fortsette å leve sundt og trene så mye jeg klarer. Gjør vel ikke noe om jeg går ned litt så tidlig så lenge jeg spiser normalt og beveger meg?

 

Huff, ikke alt som går etter planen nei, men jeg må si at du har imponert meg, er ikke bare bare å gå ned så mye, det vet jeg alt om.

 

Det er selvfølgelig opp til deg om du vil fortsette å slå følge, blir kanskje ikke så mye aktivitet fra min side etterhvert, men jeg skal som sagt prøve å fortsette med en sunn livsstil, det må jeg ellers kommer blodtrykket mitt til å gå over stokk og stein.

 

Men gi meg en oppdatering hvordan ditt neste møte med vekta blir da, du er så god og jeg er ganske sikker på at du når målene dine med tiden!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER!!!!! Så hyggelig å høre!

Du får ta de kiloene som er tilovers når lille nurket er kommet! Men er som du sier sikkert lurt åprøve å fortsette den sunne livsstilen. Kan være greit å ikke legge på seg alformye heller.

 

Jeg har ikke fått vært på vekta i dag heller. er fortsatt hos faren min. Reiser hjem på søndag. er veldig spent på hva vekta siernår jeg kommer hjem ja....Pappa skal hele tiden være så snill å varte opp med alt mulig. Rips med vaniljesaus en dag, is og kake den andre, vaffler den tredje....osv....du kan tenke deg. har liksom sagt til han 1000 ganger at jeg ikke skal spise søtsaker i ukedagene, men han skal bare være snill han..hehe..må le også da... Så jeg prøver å si nei de fleste dager ogtar bittelitt noen dager. Har heller ikke fått trimmet noe særlig, så skal bli veldig godt å komme tilbake til det normale igjen!!

 

Kan legge inn litt utvikling etter hvert om du har lyst til å følge med!

 

Lykke til med graviditeten!!!

 

Stor klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk!

Skal jo prøve å være like sunn og få trent mye mens jeg ennå orker, hehe. Kan jo hende jeg går ned noen kg, eller har mindre oppgang om jeg satser sundt. Er jo ikke noe negativt med det.

 

Jeg er i utgangspunktet fremdeles "med", så kommer nok til å oppdatere i ny og ne. Blir bra å følge deg, så skal jeg kikke gjennom tråden igjen etter fødselen og få DEN motivasjonen når kiloene SKAL av.

 

Vi er hos svigermor hver søndag og hun setter alltid fram noe å bite i, som kaker, boller, is o.l. Synes det er litt ekkelt å si nei, så det hender jeg forsyner meg litt. Men i det siste har hun jammen meg begynt å sette frukt på bordet, noe som ble veldig godt mottatt av både mannen min og jeg:-)

 

Er i full gang med jobb, mens mannen har en uke med ferie igjen. Deilig å komme hjem til middag, og jeg fikk også tatt meg en god spinningtime i ettermiddag.

 

Er spent på hva resultatet ditt blir neste gang.

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten oppdatering!

 

Ned 800 g og er nå nede på 94.2, Tilsammen 9.5 kg! Kjempe fonøyd! Trodde vekta hadde gått litt opp når jeg var på ferie, men jammen hadde den ikke det! Super fornøyd!

 

I kveld har jeg trimma med kari på dvd. Har kjøpt med ny dvd og treningsmanualer, så forventer at musklene er en smule støle i morgen hehe! Men det e i grunnen bare deilig, for da vet jeg at jeg har jobba godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, du har jo nesten gått ned 10 kilo jo, supert! Kjekt å tenke på at den fremdeles går nedover til tross for ferie.

 

Den stølheten du beskriver er i grunn deilig ja, bare det ikke blir for mye da.

 

Jeg har vært på loftet og funnet fram pilatesballen og dvd`en som hører til, men har ikke fått gjort noe med det ennå. Har likevel vært på trening to ganger siste uka, samt gått en del tur.

 

Nettopp laget meg en god ppastasalat med kylling og skinke, men skal ikke overdrive, da den inneholder rømme og majones (har så klart valgt de ekstra lette variantene). En grei lunsj hvertfall:-)

 

En stund siden jeg var på vekta nå, er ikke så opptatt av antall kg lenger, men å holde en sunn livsstil. Men må jo til pers når jeg snart skal til legen da.

 

Takk for motivasjon, du har klart deg kjempebra og det inspirerer meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan går det med deg 2fat2fly?? Begynner du å merke graviditeten? Husker da jeg oppdaga at jeg var gravid....er lenge siden det, vesla er 9 mnd nå. Tida går så utrolig fort.

 

Var på vekta i dag, og dette går faktisk som en lek! den stoppa på

92.0 kg !! Er super fornøyd! Ned 1 kg denne uka! Jeg må innrømme at jeg ser 80 talle lyse der framme!!!! Det gir meg enorm motivasjon!!

 

11.7 kg er borte og jeg føler meg så sinnsykt mye bedre! Har begynt å plukke ut klær i skapet mitt som er for stort! Deilig å kunne slenge det i søpla, for de skal jeg ALDRI ha på meg igjen. Har handlet litt nye klær, men venter i det lengste før jeg fornyer garderoben. Skal jo ned mange kg til! Men må ha litt å ha på meg også da.

 

Tenkte bare jeg skulle oppdatere det litt.

Lykke til videre med graviditeten!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...