Gå til innhold

Noen som vil være med????


lykkelig78

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som vil være med i en oppmuntringstråd??

Jeg har endret kosthold, (fått diett av ernæringsfysiolog) beveger meg mer og går på slankepillen Alli og målet er ned 20-30 kg, og å endre livsstil! Veier meg hver torsdag og har laget slankelogg hvor jeg fører alle tall.

Har etter 2 uker med Alli gått ned 3 kg og noen cm rundt mage, lår og overarmer.

 

Start: 103.7 kg

2. uke: 100.7 kg

 

(håper på å nå første delmål på torsdag 18.6...... tosiffret tall)

 

Håper noen har lyst til å bli med. Har vært inne på slanke debatten, emn virker ikke som om det er så mange på min størrelse der, så prøver her i stede!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra!!! Er utrolig deilig når man ser at det går framover! Jeg har prøvd uttalige ganger, men det har liksom aldri funka. Men denne gangen skal jeg klare det! Er kjempe motivert, og når det går nedover blir jeg enda mer motivert! Men må innrømme at jeg grugleder meg til hver torsdag når jeg skal til pers på vekta og med målebåndet....

 

Må få høre hvordan det går med deg framover!

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil!

 

Er 25 år med ei datter på 11 mndr. Gikk opp ganske mye i svangerskapet, men gikk ned en del etter fødsel. De 10 siste kiloene sitter derimot som støpt og det ble ikke bedre da jeg sluttet å amme for 3 mndr siden. I og med at jeg hadde noen kg for mye da jeg ble gravid er målet mitt å gå ned ca 25 kg.

 

Vekta viste i går 91,8 kg og 103 cm rundt magen (ikke helt sikker på om jeg måler på rett plass). Nå må noe gjøres!

 

Begynte en bedre og sunnere livsstil i går (mandag så klart). Faste måltider med lite kalorier, ikke noe sjokolade, potetgull og brus, kun en gang i blandt. Kjøpte Alli her en dag, men tenkte jeg skulle vente en ukes tid med å begynne, slik at jeg får etablert noen gode vaner først.

 

Vil også veie meg torsdager, har fri da, så slipper jeg å stresse så mye om morgenen. Skriver også opp alt jeg spiser.

 

Når det gjelder trening er det ikke noe problem, jeg går allerede på spinning 3 dager i uka (mer eller mindre), men tenkte å supplere med en økt i helsestudio også (tror magemusklene mine har forsvunnet...).

 

 

Synes du har vært flink, har lest en del om Alli, og vet at det ikke er en "vidunderkur", det krever virkelig en innsats fra deg også. Håper du når delmålet ditt, høres ikke usannsynlig ut, men bare fortsett, så er det uansett ikke lenge til vekta viser tosifret.

 

Kjenner jeg ble mer motivert av å "melde meg på" denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er med! Er veldig greit å ha noen å prate med både om motivasjon, oppturer og nedturer ( håper ikke at det blir så mange av de da....) Tror nok samboern min kommer til å bli lei av all slankepraten min....hehe, men han backer meg veldig opp så det er veldig deilig!

 

Kjenner jeg gruer meg til torsdag, har så lyst til at vekta skal komme under 100..... har gått ned 1.5 kg per uke, så håper det fortsetter....men må innrømme at jeg ikke syns det er gøy å gjøre meg klar til å gå på den store stygge tingen...Forhåpenligvis blir det bedre og bedre!!

 

Så flink du er som trener spinning 3 ganger i uka! Det er skikkelig fin trening! Jeg sykler endel ute og driver å strammer opp litt med kari Jaquesson på dvd. Har vært medlem på treningsstudio før, men nå har vi flytta og jeg har ikke meldt meg inn på et nytt. Er redd jeg blir støtte medlem, så har bestemt meg for å aktivisere meg hjemme. Noe som fungerer veldig bra!

 

Blir gøy å følge deg!

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å finne en treningsform man trives med ja. Selvsagt det dyreste alternativet som passet best for meg, men synes i grunn det er verdt 469,- pr. mnd. Ikke har jeg andre dyre hobbyer heller. Nettopp kommet hjem fra en herlig spinningtime, kjempekul musikk, noe som har mye å si. Pleier å trene med pulsklokke, men den er innsendt for batteriskifte for øyeblikket.

 

Forstår at du er spent til torsdag, gleder meg ikke så mye jeg heller, men har ikke så store forhåpninger siden jeg så vidt er i gang. Du har jo kommet kjempegodt i gang, så håper nedgangen din fortsetter, men det er vel vanlig at vekta stagnerer litt etter en stund. Fra tidligere erfaringer vet jeg at det er skikkelig kjipt, men det gjelder å holde seg på sporet.

 

Gleder meg til å begynne med Alli, har lyst til å begynne nå i grunn, men jeg skal ut på restaurant med barselgruppa fredag neste uke, så jeg synes det virker så umotiverende å "sluntre unna" nesten med en gang jeg har begynt. Ellers er jeg litt redd for de såkalte kostrelaterte bivirkningene, så vil begynne en gang jeg har fri noen dager etter hverandre, torsdag neste uke ville vært perfekt hvis jeg ikke skulle ut den fredagen... Jaja, finner vel ut av det, de går jo ikke akkurat ut på dato.

 

Nå skal jeg kose meg med noen jordbær til kvelds!

 

Ha en fin kveld videre, og husk: Det er enda en stund til torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe jeg må le litt da. Våknet i dag tidlig og slo øynene opp....det er veiedag.... gikk opp på vekta, rimelig nervøs..skulle jegh nå det først målet mitt....men vet dere hva vekta stoppa på?? 100.0.... er det mulig??? Båden jeg og samboern måtte le mens jeg sto der. Samboern min mente jeg måtte prøve å gå på 1 gang til....men jaggu stoppa den på 100.0 da også. Så da får jeg jobbe hardt for at jeg skal få se 90-tallet neste uke. Men er ikke "deppa" av den grunn, hadde jo gått ned 0.7 kg, og all nedgang er positivt!

Hvordan gikk det med deg "2fat2fly"? (utrolig morsomt nick!!)

 

Nå skal jeg legge vesla og ta fram dvd med kari! Må gjøre en god innsats nå som det nærmer seg ferie tid og litt vanskeligere og slanke seg tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100,0 ja, typisk, men du har aldri vært så nærme som nå. Neste uke er du garantert på 90-tallet!

 

Min vekt stoppet på 91,0 i dag, så har gått ned litt jeg også. Tenker ikke så mye på det nå i begynnelsen, da det sikkert bare er litt vann som er borte, dessuten kan jo vekta variere litt utover dagen (men veier meg alltid om morgenen), men for all del: Er kjemprfornøyd, det går jo uansett riktig vei.

 

Fikk ikke trent i dag, da jeg plutselig måtte til optikker med datteren min, men etter å ha levert henne hos foreldrene mine, dro jeg ut og bowlet med mannen min. Ble faktisk ganske varm etter to serier, så det er uansett bedre enn ingenting.

 

I morgen skal jeg jobbe og hente jentungen rett etterpå, så blir neppe trening da heller. Men har ingen planer i helga, så da kan jeg virkelig få kjørt meg. Trener på Elixia som for tiden har en konkurranse hvor det gjelder å trene 25 ganger på 90 dager. Kom litt sent i gang, men jeg mangler vel åtte ganger eller noe (får et klister som man setter på en plakat hver gang). Dette SKAL jeg klare om jeg så må trene hver dag. Konkurransen varer til 30. juni.

 

Synes du er god som trener hjemme med dvd, vet ikke om jeg hadde hatt selvdisiplin til det, men kanskje hvis jeg hadde gått inn for det. Er nok kjempegod trening, dessuten liker jeg Kari.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helga over og jeg har vært veldig flink! Om jeg så skal si det selv hehe!! Har vært mange utfordringer, men jaggu har jeg vært stø som fjell. Først grilling på fredag, hvor jeg bare spiste kjøtt og salat! Bursdag på lørdag med kaker, men jeg spiste frukt! Og i dag har vi vært på selskap, med masse god mat, men jeg forsynte meg med bare med det sunne! I tillegg har jeg nå vært ute på 1,4 mil sykkeltur!!Tror aldri før jeg har vært så gira på å klare dette!!!

 

Var selv medlem på elixia før og trente 25 ganger på 90 dager et par ganger! Utrolig motiverende!! Fikk vell en sekk en gang tro jeg.

Stå på du klarer helt sikkert å komme opp i 25 ganger!!!

 

Hvordan spiser du? følger diett eller?

Du skulle vell bgynne på Alli, skulle du ikke? Har du begynt?

Jeg er inne i min 4 uke med Alli, vet ikke om det er dietten eller pillene, eller en kombinasjon som fungerer, men jeg går i allefall ned, så da fortsetter jeg! Var å kjøpte en ny boks på fredag!

 

Lykke til i uka som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, så flink du er! Kjempetøft å styre unna det søte og fristende, I know, er ikke så kanonflink til det selv i slike sammenhenger. Men når det er sagt har jeg blitt flinkere å styre unna "alt som er godt" i hverdagen og "alt med måte" i helgene. Følger ingen spesiell diett, men prøver å spise slik jeg bør gjøre resten av livet. Er glad i Grete Roede-prinsippene og bruker vektklubben deres til å skrive ned det jeg spiser og regne ut kaloriene.

 

Startdato for Alli er 27.6 og jeg gleder meg, men prøver å ikke ha så altfor høye forventninger. Må bare klare å holde meg til dietten som følger med. Men er det sånn at man kan spise litt frukt, bær eller grønsaker mellom måltidene? Regner med det, for det er jo så og si blottet for fett. Dette blir spennende, håper de virker likegodt på meg, uansett om det er dietten i seg selv eller pillene.

 

Har også trent en del siden sist, mangler nå tre klister, så dette klarer jeg. Vinner en bag, men det er ikke derfor jeg gjør det, det handler om ære og berømmelse, hehe!

 

1,4 mil sykkeltur? Det er igrunn ganske langt når jeg tenker meg om. Så bra! Kjempebra måte å forbrenne masse kalorier på.

 

Torsdag i morgen så da er det nok et møte med vekta. Håper vi har gått ned noe begge to. Gleder meg til tilbakemelding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på vekt og jeg har nådd mitt første mål!!!!!! Hadde gått ned 0.6 kg og den stoppa på 99.4!! Er så fornøyd. Kjenner motivasjinen stiger enda mer, og jeg møter ferien med masse sunne tanker og positivitet!!!!

0.6 er ikke store nedgangen, men denne gangen skal jeg gå sakte men sikkert ned og bli værende der, så det er perfekt!!

 

Er veldig spent på hvordan det har gått med deg! Er utrolig morsomt å følge noen her. Blir litt press for å prestere også! hehe og det trengs i blant!

 

Jeg har begynt å bli usikker på om det er Alli pillene som fungerer på meg, eller om det er dietten. Men har funnet ut at når jeg tar de pillene så må jeg holde meg til dietten, ellers blir jeg dårlig i magen hehe...så det hjelper uansett. Var å kjøpte meg et nytt glass som jeg atarter med i dag, Så jeg fortsetter litt til.

Jeg spiser edel frukt og grønt mellom måltidene ja. Det har blitt reddningen min. Nå på sommeren har folk alltid frukt stående fremme i tillegg til kaker/ godsaker, så er utrolig praktisk å spise det i stede. Så slipper man å føle seg dum for at man ikke forsyner seg.

 

Så flink du er som har bare 3 merker igjen! Da er du veldig snart i mål! Kjenner jeg savner treningsstudio litt jeg også, så spørs om jeg ser om jeg finner meg et nytt når høsten/ vinteren kommer!

 

I dag skal jeg på stranda med lillesnuppa og ei vennine! blir utrolig deilig!!! Men Tror jeg må ta fram dvd med kari først! Såfølere jeg meg enda bedre!

 

 

Ha en fin dag!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så glad når jeg leser her, det gir et ekstra piff med motivasjon for min egen del. Du har nådd målet ditt, og det har du virkelig fortjent, hadde ikke kommet der hvis ikke du hadde jobbet for det.

 

Jeg hadde "bare" gått ned 200 g, så nå stopper vekta på 90,8, men jeg er igrunn fornøyd. Kunne alltids vært litt flinkere med spisingen, men det må jeg jo nå, for i morgen begynner jeg med Alli.

 

Stod opp tidlig, gikk på trening (ja, jeg gikk faktisk dit:-) og på hjemveien stoppet jeg på butikken og handlet en del "fremmede" matvarer, som er Alli-vennlige. Synes det er gøy å prøve nye oppskrifter, men noe blir nok som før, så lenge det holder seg innenfor grensene med kalorier/fett.

 

Det er så nydelig vær ute, så tenkte jeg skulle trille en god tur igjen snart, kanskje jeg blir litt brun også, noe som gjør at jeg føler meg enda bedre. Ut å spise med barselgruppa i kveld, men skal prøve å begrense meg:-)

 

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt ei fin helg!! Vi har tilbrakt helga på camping tur, og har kost oss masse!

 

All nedgang er nedgang vettu! Og 200 g skal du være veldig fornøyd med. Spesielt i denne varmen her.

 

Blir spennende å se hvordan Alli fungerer på deg da!! Du er jo snart ned på 80-tallet!!!! Det er kjempe bra!!!!

 

Jeg har ikke prøvd så mange av oppskriftene i heftet som fulgte med, så om du finner noen gode så får du si fra! Jeg har tenkt mindre fett og karbohydrater, og mindre porsjoner. pluss at jeg fikk tips om tallerkenmodellen. Den går ut på at halve tallerkenen skal bestå av grønnsaker (kokte, rå, salat osv) 1/4 av kjøtt fisk og 1/4 ris/pasta/poteter (men max 2 dl når det er kokt). Syns denne er veldig fin og lett å følge!

 

Så flink du er som går på trening! Det blir ekstra trening det!! Kjempe bra!!

 

Er så utrolig deilig vær for tiden og det er så deilig å ha permisjon! Vesla her elsker å være ute, så hun ligger i skyggen mens mor ligger i sola! hehe perfekt for begge to!

 

Ha en fin dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var bagen i boks, siste sjanse i går, så jeg troppa opp på en spinningtime kl. 9. Deilig følelse å klare det, selv om det var i siste liten. Skal fremdeles prøve å trene like aktivt framover, kunne bl.a tenkt å prøve meg på pilates en dag.

 

Er nå på min 5. dag med Alli, og jeg har til nå vært flink med dietten. Har prøvd både hamburgerne (kjempegode, spesielt den hjemmelagede dressingen), spaghetti bolognese og skinkepizzaen fra oppskriftheftet. Anbefales! Har ikke fått noen ubehagelige bivirkninger heller, men jeg prøver å være nøye¨på å ikke spise mer fett enn anbefalt.

 

Bruker du dagboken? Jeg gjør det i liten grad. Kan jo sitten en time å bare finne ut hvor mye fett og kalorier inneholder. Men jeg prøver å notere hva jeg spiser. Takk for tips om tallerkenmodellen, har hørt om den, og ved å følge den, blir jo inntaket av fett og kalorier mer kontrollert. Dessuten vet man jo at det er bedre med kylling- eller karbonadedeig enn vanlig kjøttdeig osv.

 

Klar for vekta i morgen da? Må innrømme at jeg er litt spent, men tar det som det kommer, har hvertfall hatt god samvittighet:-)

 

Ser fram til å høre fra deg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!!

 

Da var det jammen torsdag igjen! Og jeg var like nervøs som alltid da jeg gikk på vekta. men jaggu var det en positiv overraskelse!!! minus 1 kg!!! Så gøy!!Nå har jeg faktisk tatt av 5.3 kg! Skikkelig stolt og fornøyd over meg selv!

 

Så utrolig bra at du klarte åtrene deg til bagen!! Du er kjempe flink!! Og spinning time kl 9 om morgenen er virkelig imponerende! Pilates høres veldig int ut, har aldri prøvd det selv. Har liksom ikke følt at det er helt min greie, men alle sier at det er utrolig bra!

 

Takk for tips med oppskrifter, skal prøve ut jeg også. Kjenner jeg må ha litt ny input i mat veien, er litt matlei. Mest pga av varmen tror jeg. Er vanskelig å spise nok i disse sommer tider. Men skal jeg fortsett nedgangen er det viktig å spise for å få opp forbrenningen.

 

Reiser til kreta neste torsdag og blir i 14 dager så er veldig spent på hvordan det går. Men jeg føler jeg er veldig i slanke modus, så håper og tror jeg skal klare meg fint. Tror målet må være å holde meg stabil. Er vell litt overivrig om jeg regner med å gå ned noe når jeg er der.

 

Gleder meg til å høre hvordan det er gått med deg! Er veldig oppmuntrende å ha en å snakke med som er i samme situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90,0 stoppet vekta på hos meg denne gang, så neste gang SKAL jeg ned på 80-tallet igjen, hvis ikke blir jeg sur! Er superfornøyd.

 

Og det har jammen du også grunn til å være. 5,3 kg er mye etter bare noen uker. Vi kan ikke gi oss nå, og for min del frister det heller ikke med tanke på de gode resultatene. Men det er uansett godt å ha noen å støtte seg til om badevekta ikke vil samarbeide en gang eller to.

 

Skal innrømme at jeg har syndet litt i dag. Vi fikk vaniljeis i pausen på jobb og sulten som jeg var klarte jeg ikke å dy meg. Spiste ikke mye, og droppet nonstop og peanøtter som tilbehør. Svakt, I know, men jeg er bare et menneske, og tror ikke at det "ødelegger alt".

 

Enig at mat ikke alltid er så fristende i denne varmen, men jeg vet også hvor viktig det er å spise (riktig).

 

Prøvde pilates i går, det var gøy, men tror jeg hadde trengt noen ganger før jeg hadde klart å kombinert pusten og bevegelsene. Det går bare to timer i uka på "feil" tidspunkt, så tror ikke at det blir en fast aktivitet foreløpig. Holder meg til spinning og styrke.

 

Heldige dere som skal til Kreta. Vi skal bare være hjemme og male huset, men tar kanskje en hyttetur eller to. Tror du har satt deg et bra mål om å holde deg stabil, det klarer du nok helt fint, for du virker kjempemotivert!

 

Nei, søvn er visstnok også viktig, så får vel komme meg i seng. Hører vel fra deg før du reiser, ha en nydelig helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Lyn og troden har stukket av med nettet vårt, så jeg skriver mer når det er på plass igjen. Sikkert ikke før etter ferien! Låner nettet til ei vennine nå!

 

Lykke til med slankinga i ferien!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte på min føste slankekur 1. feb i år... da stoppet nåla på 122,5 kg.... min føste mål var ett 2.siffret tall på vekta, og den nådde jeg 11.mai... Så var neste målet mitt under 90 kg, og dit kom jeg 6. juli...

Mitt siste og 3. mål er under 80 kg, og dit er jeg på vei nå..... i dag har jeg gått ned 34 kg... er lykkelig og MEGET stolt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende H@ppy! Kjempemotiverende å lese hva du har oppnådd. Kan jeg spørre hvordan du klarte det? Du har uansett kjempegod grunn til å være stolt!

 

Lykkelig78: Du leser sikkert ikke dette før du er hjemme igjen, men håper du har hatt en fantastisk ferie!

 

Veldig fornøyd i dag jeg også, 88,8 kg, så nå har jeg gått ned 3. Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan virkelig anbefale vektklubb.no :) Jeg har ved hjelp av hardt arbeid redusert vekta fra 97 til 72 :) Målet er 3-4 kg til, da skal jeg være mer enn fornøyd! Vektklubb (som grete roede) baserer seg på et helt vanlig kosthold, uten noen form for diett eller spesialmat. Tror det er nøkkelen for langsiktig endring, det kombinert med trening/mosjon. Er også viktig å huske på at man ikke rykker tilbake ti lstart om man skulle "sprekke" en dag... bare sprekkene ikke blir i flertall... :)

 

Lykke til jenter, dette klarer dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen!

 

Da er jeg hjemme igjen fra en knall ferie!!! men var jammen godt å komme seg hjem også!

 

Så gøy det er at flere er med!! Er fint å kunne backe opp hverandre!

 

Jeg har prøvd å være veldig flink og konsekvent i ferien, og det har faktisk gitt resultater!!! Har gått ned 1.3 kg på de 14 dagene jeg var på Kreta!! Målet var å ikkegå opp noe!

Så nå er jeg ned på 96.1 og har gått ned 7.6 kg!! Er super fornøyd! Kjenner det veldig godt på buksene nå og det er skikkelig deilig! Men skal drøye med å kjøpe nye klær til jeg har kommet enda et stykke!

 

Hvordan har det gått med dere andre i ferien??

 

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Flott at du hadde en fin ferie og at du tilogmed overgikk målet ditt. Kjempebra!

 

Da jeg veide meg for 2 uker siden, viste den 87,9, og det er jeg kjempefornøyd med. Men i dag, var jeg jammen 88,4... huff og huff. Men det er egentlig ikke så rart, har ikke vært så strict som jeg burde (flere selskap, hyttetur m.m. Dårlige unnskyldninger, jeg vet). Har også vært litt sløv med treningen, pga har jobbet så mye (ingen optimal unnskyldning det heller).

 

Men nå har jeg bestemt meg for å virkelig skjerpe meg, og er glad for å ha deg tilbake, for å lese om resultatene dine motiverer meg veldig.

 

*stikker og lager meg en smoothie og melder meg på spinningtime til i morgen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det torsdag og veiedag igjen! Ned 0.9 kg, så nå stoppa vekta på 95.0 kg. Detter går virkelig bra!!! Mitt andre delmål er nådd. Nå er neste å klare -10 kg, og det er jo bare 1.3 kg igjen!!! Motivasjonen er fortsatt på topp!!!

 

Er lov å ha litt late dager i ferien. Har ikke trent noe særlig i sommer jeg heller. Den største utfordringa har å klare å holde seg unna godsaker. Har spist litt, men klarte å holde meg ganske bra! Blitt litt mer vin enn til vanlig også, men jeg syns det er viktig at dette skal være en livsstil endring og ikke en slankekur som ender med at jeg legger på meg igjen. Så man må unne seg litt. Lørdager har for min del vært dagen som jeg kan kose meg helt siden jeg starta å slanke meg. Selv om jeg prøver å ikke ta helt av hehe.

 

Du må ikke gi opp selv om vekta ikke ville være helt på din side, er jo bare snakk om 500 gram, så dette klarer du helt sikkert!

 

Det hørtes godt ut med en smoothie gitt. Kanksje jeg skal fikse meg en jeg også. Plukka litt bringebær i går, så hadde vært godt med nyplukket bringebær i... nam nam!!

 

Ha en kjempe fin dag videre!!!

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge til du har nådd det andre delmålet ditt nei, kjempebra! Du tar meg kanskje snart igjen.

 

Skal ærlig innrømme at det ikke er så lett, har av en eller annen grunn en enorm appetitt for tiden, men har hvertfall blitt flink til å trene igjen. Gruer meg til vekta på torsdag, men må bare se sannheten i øynene, og heller prøve å være løsningsfokusert.

 

Husker at jeg for noen år siden gikk ned 10 kg, og hvor bra jeg følte meg etterpå. Men jeg spiste minimalt (men riktig, bare altfor lite). Endte med at jeg mistet all energi, og det tok ikke så altfor lang tid før de kiloene var tilbake igjen. Derfor er jeg helt enig i at dette ikke er en slankekur, men en livsstilendring. Jeg bryr meg ikke om hvor kang tid det tar, bare at det jevnt og trutt går den rette veien, og at jeg kan leve på samme måte resten av livet.

 

Lykke til på torsdag, du er god!

Vi snakkes!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

torsdag igjen, men jeg har ikke fått veid meg i dag...Litt abstinenser....hehe...Men er hos pappan min på ferie og han har ikke vekt...får ikke veid meg før jeg er hjemme igjen 15 august. Det er lenge til, ser veldig spent på hvordan det går. Men om jeg fortsetter som jeg har gjort så kan det vell ikke bli så veldig ille i allefall.

 

Så bra at du ahr kommet fint igang med treningen!!! Der henger jeg litt etter, men satser på at det løser seg når ferietiden er over!

 

Er litt skummelt at man spiser alt for lite ja, det ender vell nesten alltid med at man legger på seg igjen... been there done that.. hehe... Men jeg tror virkelig på at denne gangen er det anndeledes. Å det tror jeg for deg også! Me denne ferie tiden er vanskelig for oss som slanker oss. Det glir veldig lett ut. Bare vi kommer oss over i hverdagen igen skal du se at ting går rett veien!!

 

Jeg fikk svangerskapdiabetes da jeg var gravid, og derfor er det veldig viktig for meg at jeg forandrer livet mitt. Ellers kan jeg risikere å få diabetes 2.... Å det vil jeg ikke ha....

 

Tusen takk for veldig god motivasjon!!!

 

Nå skal jeg gå meg en tur bort til brodern! Ha en fin kveld videre!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...