Gå til innhold

Ville dere flyttet til New York?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De ville jeg aldri gjort.

Fire unger som må røskes opp her de bor nå, miste venner og familie for ett år eller mindre. Og jeg kan ikke tenke meg at deres andre foreldre hadde syns det hadde vært ok om vi tok med ungene.

Barna er så nær sine besteforeldre, at jeg tviler det på hadde holdt mer enn en uke før det hadde blitt mas om å dra hjem til de igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bodd i USA i 9 år for jeg flyttet tilbake til Norge i 07. Ville absolutt tatt et utenlands opphold igjen hvis jeg fikk sjansen. Gjerne USA, også NY. Ikke sikker på akkurat NYC, men NY gjerne, ja.

Har vært en del i NYC og eeeelsker det. Men med 3 små barn, og de husprisene (leilighet) med en fam. på 5.....

Skrevet

Ja, det kunne jeg godt gjort, men saa er vi allerede utenlands vi da.

Flytter meget mulig paa oss til hoesten, mest sannsynlig Kuwait ( kanskje houston )og syns bare det er spennende. Har 3 barn hvor de to eldste ser ut til aa klare seg fint selv om vi flytter litt paa oss.

Skrevet

Aldri.

Men svaret hadde vore det same uansett kva for ein by eller storby du spurte om. Hadde aldri klart å bu i ein by, og vil heller ikkje at ungane skal vokse opp slik. Likar muligheten til å la ungane leike trygt utanfor huset.

Men kunne gjerne tenkt meg å ta eit år eller to i f.eks. England - eller på Svalbard :o)

Skrevet

Hadde vi hatt hatt en jobb hvor vi brukte internett hadde vi flyttet til Florida.

Har bare ikke kommet på den suverene ideen som gjør at vi får lønn på norsk nivå men lever der borte.

Men er kanskje like greit for vi hadde ikke blitt enig om hvor i Florida. Jeg vil i Nord, mens mannen vil litt lengre sør.

Skrevet

JA takk, jeg jobber faktisk med USA planer, for til høsten 2010 så skal jeg studere, i FLORIDA- med to barn og mann, krever planlegging, og til frokostquiz: vi skal til West Palm beach. Herlig og nydelig sted ;-) Men vi tenker å bli der i 3 år, jeg er redd og spent på en gang! ;-)

Skrevet

Vi gjorde dette, flyttet til Florida ifjor og var der fra jan.-juni. Gikk kjempe bra, men jeg er amerikansk, og det er barna også. Det er veldig vanskelig å flytte til USA med mindre du har "greencard" eller statsborgerskap.

Skrevet

Jeg kunne virkelig tenkt meg å flytte til USA, men ikke til New York...ville ikke bodd i en storby + at det er jo fryktelig dyrt å bo der...Vet ikke helt hvor i USA jeg ville bodd, men litt lenger sør tror jeg;o) Kommer nok ikke til å skje her pga vi vil ikke reise fra familiene våre og det er nok ikke bare-bare å finne seg arbeid ol i USA, men lysten er der absolutt! jeg bodde 1 år i USA hos en vertsfamilie mens jeg var utvekslingsstudent på High school, og detvar knallgøy!

Skrevet

Tror ikke jeg har lyst til å bo i en så stor by med barn...

Men utenlandsopphold har jeg veldig lyst til. Samboeren min jobbe ri et firma med avdelinger i UK og India, og begge de to kan bli aktuelle for oss om noen år :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...