Gå til innhold

Hva har dere brukt dagen til idag da, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed av mamma og pappa å møte dem et sted kl 14 idag.. Møtte opp der, og gikk et lite stykke før vi så min tante, onkel og søskenbarn!

De hadde fått i oppgave fra bryllupet vårt, at de skulle ta oss med på piknik i gamlebyen på vår 10 mnd bryllupsdag =)

De hadde dekka på med kokte egg, rundstykker, syltetøy, vafler og min yndlingskake =)

Kosa oss masse, og junior kosa seg veldig med å løpe rundt og ikke minst mate endene =)

Dro så til mamma og pappa på grillings etterpå =)

En perfekt dag med de vi er KJEMPE glade i =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært på traktor/fjelltur med mann, barn, mor, far og svigermor. Sikkert et syn der vi satt fire voksne folk plassert på høyballer i traktorskuffen. Heldigvis bare på særedeles lite trafikert skogsvei, og ikke til offentlig beskuelse. Grilla ved en gammel fraflyttet gård før vi endte opp på terassen til svigers på kaffemat ilag med enda flere slekninger. Til slutt en tur opp på beite for å sjekke at hest og føll har det bra :)

Skrevet

Fikk begynt luke prosjektet mitt, men fikk besøk så da måtte jeg holde opp. Fikk ryddet med ungene i kjelleren, prosjekt kvitte seg med endel leker. Fikk ryddet, men de kunne ikke kvitte seg med noe serlig desverre.

Så fikk vi besøk igjen, nå er unger i seng så da kan jeg slappe litt av.

Fått vasket mye tøy i det minste. Men hatt en super dag med unger og besøk. Vi har kost oss fra vi sto opp til de la seg.

Skrevet

Sov leeenge (kl09) siden datteren min ovrenattet hos mormor og morfar. Brukte god tid på badet og spiste meg god frokost. Så kom mamma, pappa og datteren min og hentet meg, så tok vi oss en fjelltur i fineværet. Etter det kjøpte vi med oss thaimat hjem og koste oss på altanen=)

Da jeg og datteren min kom hjem bakte vi grove rundstykker og spiste deilig kveldsmat med kakao og krem=)

Nå sover hun søtt og jeg skal slappe av.

Skrevet

Jeg har vært alene i helgen. Mann og barn har vært hos svigers.

I dag sov jeg ganske lenge, helt til kl.10. Det var deilig.

Ellers har jeg gått en tur, hørt på musikk, ryddet, vasket klær, lest masse fag, jobbet litt, sittet på verandaen og kost meg, ryddet litt mer, sett to episoder av en serie jeg har på dvd, spist middag.. hmm ja det var vel det:) En behagelig dag:-D

Skrevet

Har hatt konfirmasjon i dag, så nå er vi alle helt utslitte men fornøyde=)

Skrevet

Vi har vært på stranden og lekt oss i vannkanten.

Etterpå var det ut å spise Tapas med ei venninne. Pode var stor-fornøyd med middagsvalget! Deretter kaffe og leking i en park. Kom hjem utslitte etter en fin dag kvarter før leggetid. Pode sovnet nesten før hodet traff puta :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...