Musemor med tre søte små Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Mannen stod opp med guttungen idag, så jeg fikk sove lenge. Så koste jeg meg masse med ham og lekte (guttungen altså). Mens han sov tok jeg meg en times sykkel tur. Mannen var hjemme og passet på. Og nå står en bolledeig til heving jeg og guttungen har laget. Elsker dager jeg bare kan være mamma, og i tillegg får trent.....
tante grusom master of law Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Er syk og ligger å sofaen med uvi og halsvondt. Ikke slik jeg hadde planlagt dagen...
Cupcake! Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Huff..i dag har jeg ikk vært supermamma Husker ikke når vi sto opp men ikke så tidlig som vanlig. Gikk å la meg sammen med gutten når han skulle sove. Sammen sov vi 1,5 time. Deilig. Faktisk har vi akkurat kommet oss ut av pysjamasen. Og nå koser vi oss med middag før vi skal ut på besøk. Lover å kommer sterkere tilbake i morra. Men Hi du har vært flink jente :0)
meg & to små vampyrer Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har vært alene med guttungen mens mannen har vært på jobb- Jeg har med andre ord; irettesatt, ødelagt bekkenet igjen, irettesatt. bært snart 3åringen, irettesatt og grini av utmattelse og utslitthet 5 ganger. Festlig dag.
Sånn kan det gå Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Jeg var på sommerfest med gutta i konsulentfirmaet jeg er ansatt hos i går kveld og kom ikke hjem før 11 i dag, så resten av dagen har vi sløvet i sola, grillet osv. Skikkelig daffedag sammen med mann og barn altså. :-)
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 Sovet til sent ettersom mannen kunne ta seg av småen, spist lang frokost og vært ute på skogstur fra etter frokost og til nå :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 jeg har barenefri og føler meg ordentlig dritt. så jeg har lest litt pensum, vært her og sett på tv. ellers har jeg ikke gjort noe. savner sønnen min nå. han kommer heldigvis snart
Brillefint - Jadda! Skrevet 14. juni 2009 #8 Skrevet 14. juni 2009 Baka brød, lekt me ungen som er 5 mnd i dag, forberedt meg til jobbintervju som er i morgen, vært og tatt kopier av attester og vitnemål, trillet tur, handlet strawberry cheesecake på 7/11:) Nå skal jeg spise middag:) Får snart besøk av bruttern og kona hans!
Mammapudding Skrevet 14. juni 2009 #9 Skrevet 14. juni 2009 Har lekt sammen med Leah fra 5.30 til 11, så sov vi fra 11.15 til 13.30..Leah våknet i storslag, jeg våknet med feber:( Så kom mamma og pappa å hentet Leah så jeg skulle få slappe av å bli frisk, prøvde å sove, men nyser sånn at det ga jeg opp..så nå har jeg tatt 2 ibux, svettet ut feberen og leser til siste eksamen for i år.. Høres ut som du har hatt en flott dag HI
Musemor med tre søte små Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. juni 2009 Har hatt en fantastisk dag, ja. Litt dårlig samvittighet for det husarbeidet jeg ikke har fått gjort med pytt, pytt
* 5 om dagen * Skrevet 14. juni 2009 #12 Skrevet 14. juni 2009 vi har også barnefri, hatt siden i går ettermiddag, men vi har bare vært hjemme. fikk sove til 10 i dag, så var det kaffe på verandaen,og jeg og mannen satt og planla litt hvordan vi ønsker å ha det i hagen.(har enebolig) Var så godt å sitte å slappe av i sola :-) ellers så har vi beskjært eiketrær,hekken, og ryddet bort mye rusk og rask. så alt i alt har vi holdt på i 5 timer nå ved oppkjørselen vår. nå venter jeg på barna,så vi kan sitte ute å spise reker :-) (har jo ryddet inne,og vasket tøy,hengt opp en vask,og sånne ting)
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #13 Skrevet 14. juni 2009 Fikk også sove litt ekstra. Deilig når nattesøvnen er så laber pga bekkensmerter og aktiv baby. Etter frokost tok jeg med ungene opp til en venninne som bor på gård. Der løp de rundt oss og lekte og storkoste seg sammen med hennes gjevnaldrende barn. Så fikk de to eldste være med traktor og henger på å slippe ut kalver på beite, det var stor stas for dem! :-) Resten av dagen har vi tatt det helt med ro i og utenfor huset. Vi laget pizza til middag og alle barna fikk lage sin egen lille pizza :-) Ungene har hjulpet mannen litt med å plukke stein utenfor og nå har mannen sådd gressfrø, så snart blir det mer plen. Wo-ho. Akkurat nå er jeg veldig sliten i bekkenet og hviler mens yngste og minste er ute med mannen og koser seg og mellomste har fått lov å spille litt Nintendo, han er sliten etter å ha vært ute nesten hele dagen. Deilig dag :-)
piano♫ Skrevet 14. juni 2009 #14 Skrevet 14. juni 2009 Mannen og guttene mine på 3,5 og 6 år er på "guttetur" til svigermor (hyttetur og masse kos). Jeg har vært bare meg hele helga. Har fått ordna masse i huset, sydd gardiner, fiksa med lys, bilder og blomster, sovet lenge og mye, hørt musikk, surfa, øvd masse på piano, vært på kafè etc etc. I går hadde jeg 9 jenter fra jobb på ost- og vinkveld (gravide meg holdt seg til pepsimax, men okei...). De dro hjem i halv tre-tida i natt, og i dag har jeg baaare kost meg. Nå er jeg skikkelig klar for de siste 8 ukene av svangerskapet (regner med at dette var siste alenehelga på et års tid eller noe - minst), og at godguttene mine skal komme tilbake!!! ...men rein terapi, det var det :-)
Mille** Skrevet 14. juni 2009 #15 Skrevet 14. juni 2009 Vært ute i formiddag før det begynte å regne, vært på visning på et hus, laget deilig middag, lekt og slappet av. )
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #16 Skrevet 14. juni 2009 Jeg sov til 9.30, god frokost med gjengen (deres lunsj). Soling og spill på terassen med eldstemann. DRo miniene med på trening og skal lage middag med nå.
suseduse Skrevet 14. juni 2009 #17 Skrevet 14. juni 2009 I dag har jeg vært effektiv! Skulle egentlig få sove lenge, men hadde en liten tass som veldig gjerne ville kose med mamma i senga ( det innebar litt kosing * masse hopping hehe) så sto opp til slutt. Så spiste jeg litt mat og så dro vi på badet og var der noen timer og stooor kosa oss alle 3 Så hjem til herlig lunch og så sovna vi alle 3 i dobbeltsenga Og så har jeg vaska ned kjøkkenet med hjelp av en herlig 2,5 åring, men gubben har tatt resten av huset. Og nå står han og lager biffmiddag til meg siden bekkenet mitt tok kvelden.. Hatt en herlig dag
Meg og bøllegutta!! Skrevet 14. juni 2009 #18 Skrevet 14. juni 2009 Idag har vi ryddet litt i hagen til mannens bursdagsfeiring imorgen. Så var vi på Barnas dag i sentrum rett ved der vi bor. Så en tur innom mormor og bestefar mens mannen fikk litt treningstid. Så på fisketur med båten. Var med på sykkelritti går så jeg er sliten og trøtt så nå sløver jeg her mens gutta på 2 og 4 spiser kveldsmat og ser på "LIlle rød traktor" : )
£adybird Skrevet 14. juni 2009 #19 Skrevet 14. juni 2009 Vi sto opp i 9 tia, spiste en god frokost, dusjet, vært ute på lekeplassen. Trillet en times tur. Vaska badet. Levert elsta hos ei venninne. Spist både lunsj og middag. Å ellers bare kost oss:)
LadyLuck & Skrevet 14. juni 2009 #20 Skrevet 14. juni 2009 stroparten av dagen ble brukt til å vente på min bror som skulle skru hyller for oss i dag... (typisk ham, men måtte få det gjort) Men har vært utenfor på plassen med ungene å storkost oss.. Ringspillet har virkelig slått ann =) Nå skal jeg bare daffe, og håpe på at minstemann sovner snart
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. juni 2009 #21 Skrevet 14. juni 2009 Steikt vafler og tok med på lekeplassen med Jonas etter middag og var ute i over en time i solen, litt kald vind men koselig fordiom...
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 14. juni 2009 #22 Skrevet 14. juni 2009 Hatt besøk av en venninne, vært på stranden med ungene, samboer, svigermor og kjæresten..tok årets første bad på Lysaker:-) Gått laang tur, vært på lekeplassen, handlet, nå er ungene badet og straks i seng. Litt solbrent og det er alltid et godt tegn på en god dag.
Vilja<3 Skrevet 14. juni 2009 #23 Skrevet 14. juni 2009 Vi har hatt besøk av min mor og søster, mann og deres 2 barn. Først var vi på tivoli, så dro vi hjem til oss og laget taco og brownies og is til dessert, nam...koslig:) Nå er det godt med kveld og ro i stuen:)
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 14. juni 2009 #24 Skrevet 14. juni 2009 Sov lenge mens mannen sto opp med småen, og dro deretter til Arboretet (botanisk hage/naturområde i bergen) og grillet og koste oss. Så dro vi og kjøpte is på kaien, før vi kjørte en tur ut for å se på nye leiligheten til svogeren min. Så var det hjem og lage middag, gjøre litt husarbeid, bade og legge unger. Nå slapper jeg og mannen av, og skal smøre oss vestlandslefser, for i morgen er det slutt på unødvendige kalorier for min del=) Hehe...
CMH Skrevet 14. juni 2009 #25 Skrevet 14. juni 2009 Trent step styrke På Sats.. Vært med jentungen og samboeren, sett mot i brøstet på sesong. Hehe. Ellers ikke noe vettig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå