Gå til innhold

Hvilke hobbyer har dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste dilla: Sy! Blir mest klede til ungane, kolar og bukser foreløpig, skal utvide horisonten litt etter kvart.

Ellers strikkar eg mykje, og er glad i å ta bilete (fotograf som eg er). Baking er digg, eg elskar gjærbakst (pizza, bollar, brød, rundstykke) :o)

Her er noko av det eg har sydd i det siste:

http://www.facebook.com/album.php?aid=125597&id=670782526&l=cdee7c97d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ranveig R:

Så flink du er. Utrolig mye flott

Skrevet

ja, og så syr jeg noen heidundrane fine slips (eneste jeg har fått dreisen på innen håndarbeid)

Skrevet

Jeg har en veldig tidkrevende hobby. Jeg driver med hest og det tar vanvittig med tid. Per i dag har jeg en flott hoppe som jeg trener dressur med. Jeg elsker det, og har ingen ambisjoner om å slutte. Her er det både trening, sjelevenn, flotte turopplevelser, samhørighet, fredelig og magisk på en gang. Heldigvis har jeg en flott mann som lar meg holde på ==))

Skrevet

Oktobernurket: Utrolig flott side. Ble sittende å lese en evighet. Jeg liker stilen din og fikk med meg en del gode tips. Ble inspirert rett og slett.

Skrevet

Jeg strikker ganske mye.

Ellers så har jeg en del perler liggende og kjøper inn diverse ting til scrapping. Meningen er å få laget album til ungene en gang, men har ikke tid akkurat nå.

Driver å strikker bursdags/julegave til fadderungene mine.

Gensere, ullbukser og sokker.

Skrevet

Mine hobbyer er matlaging, strikking, brodering, hekling, oppussing og litt sying.

Skrevet

Tusen takk, så hyggelig å høre! :-)

Skrevet

diverse former for det som kalles ekstremsport

Skrevet

Jeg liker å trene og gå turer, fotografere, spille brettspill, quiz, gå på loppemarkeder og bruktmarkeder, interiør, lage ny mat, teste ut nye cafeer og restauranter og lese bøker/aviser/blader. Og så er jeg en skikkelig teentusiast:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...