Maribella Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Jeg vil bli inspirert og finne på noe nytt:)
LadyLuck & Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 hobby?? hva er det.. er det det som har med det de kaller fritid å gjøre? For har hørt om det også.. men vet ikke helt hva det er..
*Rutletutt* Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Hobby og hobby...men jeg er veldig glad i å bake og lage mat, i tillegg er jeg glad i å trene...hvis det kan kalles en hobby;o) samme med lese bøker.
Maribella Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2009 Hehe, skjønner va du mener LadyLuck & "GuttaBoys". Er ikke all verden med fritid her heller, men av og til vil jeg ha en hobby og konsenrere meg om. Jeg misunner de som har noe de skikkelig intresserer seg for og kan tenke seg å gjøre i hver ledige stund. Jeg kjeder meg så lett. *Rutletutt*, trening er en flott hobby:) Men litt slitsom for mitt vedkomne...haha:) Hvilke bøker leser du?
LadyLuck & Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 men jeg driver jo litt med data scarpping da..
petite fleur Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Min hobby er interiør, og jeg liker best shabby chic-stilen. Jeg kjøper gamle greier og pusser det opp, går på loppis og finner skatter, pynter og dekorerer og herjer, til slutt tar jeg bilde av det og legger ut på bloggen :-) Da nikoser jeg meg!
Maribella Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2009 Spennende oktobernurket:) Hva er blogg adressen din? Hvordan foregår data scrapping?
LadyLuck & Skrevet 12. juni 2009 #9 Skrevet 12. juni 2009 http://scrapbookflair.com/ Her jeg finner ting.. programmet er supert.. og man kan jo evt skrive ut ting og lage fotobøker eller scrapbooks
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. juni 2009 #10 Skrevet 12. juni 2009 Jeg koser meg med å lage kort =) Satser på å finne en butikk hvor jeg kan selge dem etterhvert, men får nøye meg med bloggen først og fremst =)
*Rutletutt* Skrevet 12. juni 2009 #11 Skrevet 12. juni 2009 Akkurat nå leser jeg ikke noe...har virus på balansenerven og er svimmel som fy...så klarer ikke lese:o( Er gla i krim, da spesielt Jo Nesbø. Stieg Larsson, Camilla Leckberg, Arnaldur Indridasson, Chris Tvedt, Val MacDermid, Unni Lindell ol...favorittboken min er en som heter "Dødelig elskov" av Ann Rule og "Historikeren" av Elizabeth Kostova.
Sannellerslik? Skrevet 12. juni 2009 #12 Skrevet 12. juni 2009 Lese bøker, gå fjell/skogs turer, spille keyboard/piano. trenger egentli å finne på litt andre ting jeg åsså Dette er liksom så "vanlige" hobbyer, vil prøve meg på noe nytt!
*Rutletutt* Skrevet 12. juni 2009 #13 Skrevet 12. juni 2009 Jeg har forresten store ambisjoner om å begynne å lage litt sånne flotte kaker;o) Kjøpte endel Cakas-produkter i dag og skal prøve meg litt på en fancy kake til bursdagsbesøket på søndag;o) Ellers syns jeg det er kjekt å lage album...når jeg først kommer i gang...har hentet over 500 bilder jeg fremkalte fra bryllupet i dag, kjøpt to album og litt diverse scrappe-knask, så da var det bare å begynne;o)
petite fleur Skrevet 12. juni 2009 #14 Skrevet 12. juni 2009 Nå fikk dere kanskje inntrykk av at jeg har kjempepeiling på hva jeg driver med, men det er altså bare en _hobby_ :-) Men koselig om dere vil titte innom: http://hosmadammim.blogspot.com/
Maribella Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #15 Skrevet 12. juni 2009 Data scrapping hørtes jo moro ut. Har drevet en del med vanlig scrapping, men er litt lei d å. Går litt tom for ideer...Kunne vi se bloggen oktobernurket??
*Rutletutt* Skrevet 12. juni 2009 #16 Skrevet 12. juni 2009 Du er jo kjempeflink, oktobernurket! Masse flott - virkelig imponert! Kunne ønske jeg hadde hatt det gode øye, du tydeligvis har, for sånt:o)
petite fleur Skrevet 12. juni 2009 #17 Skrevet 12. juni 2009 Tusen takk, så snilt av deg :-) Nå ble jeg glad!
piano♫ Skrevet 12. juni 2009 #18 Skrevet 12. juni 2009 Spiller piano, dirigerer et barnekor, trener litt (til vanlig), er aktiv i lokalpolitikken og leser bøker (både fag- og skjønnlitteratur). Er aktivt med i kulturlivet i kommunen - det er til stor glede for både mannen min, ungene mine og meg selv :-)
Maribella Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #20 Skrevet 12. juni 2009 Kjempeflott side oktobernurket:) Du har en spennende hobby må jeg si:) Åsså bor du i Tromsø...bonus for den;) Så aktiv du er da piano. Hvordan får du tid til alt dette?
piano♫ Skrevet 12. juni 2009 #21 Skrevet 12. juni 2009 Livsstil ;-) Neida...piano spiller jeg mest sammen med ungene nå. Vi går ofte opp på "musikkloftet" og spiller/rocker/synger. Så akkompagnerer jeg kor nå og da og klunker litt på kveldstid. Politikken er hovedsaklig på dagtid (bortsett fra forberedelser og partimøter). Bøker leser jeg i stedet for å dibbe, sitte på facebook eller se tv. Koret er en times øvelse i uka + noen opptredener. Til høsten skal 6-åringen min være med i koret, dermed blir dette også "kvalitetstid". Treninga er salderingsposten :-P Har en mann som dirigerer et kor og et korps i tillegg, samt er aktiv i lokalmiljøet. Vi er vant til å organisere hverdagen, og føler ikke at dette blir noe stress. Ungene elsker å være med på øvelser og opptredener mm - bare for å ha det klart, skjer det alltid på deres premisser. Blir de slitne og leie, drar vi hjem. Men min erfaring er at de blir glade i folk og glade i kultur- og musikkopplevelser. Møter og voksenøvelser tar vi på kveldstid (jeg stiller ikke opp på møter som blir satt til kl 18 når det er kun voksne tilstede på møtet, da kan de ta hensyn til oss som er småbarnsforeldre). Dette gjør at ungene ikke merker at vi er en del borte - vi har faktisk nesten aldri barnevakt, fordi vi er gode til å planlegge. Vet at noen ikke skjønner at vi "orker" å holde på med det vi gjør, men dette gir oss glede og energi mer enn det tar på.
husmus &2 Skrevet 12. juni 2009 #22 Skrevet 12. juni 2009 Digger bloggen din oktobernurket, jeg er også fullstendig interiøridiot, og nå MÅ jeg ha sinkspray også. Who knew?!
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 12. juni 2009 #23 Skrevet 12. juni 2009 Trene, lese bøker og være kjæreste med mannen, hehe=)
Koseklompen Skrevet 12. juni 2009 #24 Skrevet 12. juni 2009 Mine hobbyer: Disse sier seg selv : * Å være mamma til verdens herligste jente som sjarmerer alle i sin vei. * Å være kone og kjæreste til verdens beste mann som alltid støtter meg og er der for meg og som alltid får meg til å smile. Andre utenom de 2 viktigste: * Strikke * Male * Sy * Blogge * Hekle
Koseklompen Skrevet 12. juni 2009 #25 Skrevet 12. juni 2009 Ja, og å lese bøker... Akkurat nå så leser jeg Engler og demoner av Dan Brown
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå