Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Hvorfor er du her?? Bor du i Norge? Eller har dere ikke prateforum i Sverge?? (Lurer bare, ikke slemt ment)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Anonym jag bor här i Norge! Och sen har jag sett väldigt många norska kvinnor på familjeliv.se som är ett stort forum.. ;O) Du är välkommen dit!
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Hehehe.. jeg syns det er så morsomt at du er anonym^^ (du er jo litt gjennkjenlig mener jeg^^) Men koslig å ha en svensk medsøster her:)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 hihi men jag är ju inte enda svenskan som är medlem här. hihihihi Brukar faktiskt inte vara inne här så ofta ( typ en- två ggr i kvartalet) så jag blev väl lite blyg.... *S* Var kommer du från? (Sverige alltså)
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #7 Skrevet 12. juni 2009 nei jeg er ikke fra sverige^^ formulerte meg kanskje litt feil... legg mere vekt på bare medsøster du^^ Jeg har ikke sett noen andre her (trur jeg da) som skriver svensk, så akkurat nå er du den eneste jeg vet om:) Du trenger ikke å være blyg, om du hadde brukt et kallenavn så hadde jo ingen vist hvem du er likevel^^ Men uansett det spiller jo ikke noe rolle om du er anonym eller ikke^^ jeg bare syns det var litt morsomt fordi de fleste anonyme ikke ønsker å bli gjenkjent, men du skriver jo svensk (jeg har jo ikke sett noen andre skrive sånn) så du er lett gjenkjennelig:)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #8 Skrevet 12. juni 2009 hehe senast jag var inne här.. ja i för sig så var det ett par månader sedan då var det en svensk här... vi brukade skicka PM till varandra! ) Trevlig helg!
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #9 Skrevet 12. juni 2009 hehehe.. jaja, jeg er nok ikke helt opptatert på hvem som er her inne eller ikke (kommer nok aldri til å bli det heller^^) Men ønsker deg en god helg også
tante grusom master of law Skrevet 12. juni 2009 #11 Skrevet 12. juni 2009 Jag är också svensk, har bott i oslo i 12 år. Är från uppsala, varifrån kommer ni andra?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #12 Skrevet 12. juni 2009 Jag kommer från Vänersborg, västra götaland! Har bott här i snart tre år!
Babyfacepsycho Skrevet 12. juni 2009 #13 Skrevet 12. juni 2009 Jeg er vel sånn og si svensk. Vokst opp i sverige men bodde flere år i Norge og datteren min er født i norge. Flytta nylig tilbake til Sverige, og da hadde jeg jo allerede vært her inne i flere år, og finner ikke noe forum jeg liker på Svenske sider.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #15 Skrevet 12. juni 2009 Dere svensker. PLEASE, lær dere mere norsk!! Jeg forstår ikke bæret av hva dere skriver :-( :-(
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #16 Skrevet 12. juni 2009 Men anonym du kan ju också lära dig ett nytt språk svenska om det är så viktigt att läsa i denna tråden, eftersom du inte förstår. Hemundervisning i svenska och så tar jag hemundervisning i norska, vi kan lära av varann? *blink blink*
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #17 Skrevet 12. juni 2009 Ok. Då gjør vi det! Men det er ikke bare i denne tråden dere svensker skriver ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #18 Skrevet 12. juni 2009 när jag läste medlemsvillkoren för att bli medlem på DIB då stod det inte om krav på att skriva norska eller vilka trådar man får skriva svenska i eller inte... *blink blink igen*
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #19 Skrevet 12. juni 2009 jag har nog inte sett i något svenskt familjeforum att norrmän har fått skriva på svenska... och det finns många som är medlemmar på svenska forum...
prebs Skrevet 12. juni 2009 #20 Skrevet 12. juni 2009 Enig med svensken her. Det er et rimelig krav at nordmenn, svensker og dansker forstår hverandres språk, muntlig såvel som skriftlig. Koselig med svensker her!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #21 Skrevet 12. juni 2009 Anonym 13:52 du kan ju fråga om det är något du inte förstår. Dte brukar jag göra när jag inte förstår vissa norska ord. Jag lär mig gärna nya norska ord!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #22 Skrevet 12. juni 2009 Det står jo hvem denne tråden er rettet mot. Da kan du ikke klage om det skrives på svensk her..
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 12. juni 2009 #23 Skrevet 12. juni 2009 Jeg er svensk, har bodd her siden 2001. Kommer fra Åhus i Skåne. Flyttet hit en stund etter at mamma flyttet til Norge
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 12. juni 2009 #24 Skrevet 12. juni 2009 Jeg kan ikke fatte og begripe at det finnes nordmenn som ikke skjønner svensk..
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #25 Skrevet 12. juni 2009 nej inte jag heller och jag skriver väl hur jag vill och på vilket språk jag vill, finns inga som helst krav på medlemskapet att skriva på norska, svenska eller arabiska för den delen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå