Gjest Skrevet 12. juni 2009 #26 Skrevet 12. juni 2009 Vel, da har jeg i hvertfall mer iq enn det du har. Jeg for min del vil gjerne ha et liv etter fødselen også.
blond Skrevet 12. juni 2009 #27 Skrevet 12. juni 2009 Det er typisk: folk klager når det er lite liv, folk klager når noen nick går igjen hele tiden og folk klager når man bruker anonymknappen. Hvorfor hi lager et innlegg som dette kan man spørre seg om, men det er like greit å la være.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #28 Skrevet 12. juni 2009 Da har ikke du hatt no særlig bekkenløsning skjønner jeg!! Å med fare for sv.forgiftning i tillegg da.. Lykke til Alva :-)
LilleTrille med en tulle Skrevet 12. juni 2009 #29 Skrevet 12. juni 2009 Jeg syntes det er fint at Alva er her inne ofte jeg=) Hun har mye erfaring, og for meg som er helt fersk på dette er det flott at noen med mange barn har tid til å sitte litt her=) Syntes også rådene og svarene til Alva som regel er gode, og leser gjerne en tråd bare fordi hun har svart. Og selv er jeg også sykemeldt og det blir tilbrakt mye tid her inne.. Jeg har ingen barn da og heller ikke så dårlig som Alva, men liker å lese og forbrede meg ved å være her. Det er som regel ganske nyttig! Bortsett fra sånne idiottråder som det her da, som jeg ikke klarer å la være å svare på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå