Gå til innhold

Alva...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser du har 3 barn...hvordan i all verden har du mulighet til å sitte her sååå me som du gjør...

Du er jo alltid her,bruker du ikke tid på dine tre små.stakkars barn som må se mamman sin på dataen hele tiden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha HI ska inte du skaffa dig ett liv, istället för att sitta framför datan och kolla upp hur många barn andra medlemmar har och vad de gör med sina liv och inte gör. Ett litet råd bara!

Skrevet

Har du vurdert muligheten for at hun er sykemeldt pga svangerskap nr 4?????

Dust. Pass på deg selv heretter.

Skrevet

Apropå Alva, vilket vackert namn!

Skrevet

herregud. hvor mange ganger må hun forsvare seg? jeg har hvertfall fått med meg at hun er sykemeldt og er en veldig rastløs person. så jeg kan godt forstå at hun sitter her inne ofte.. hun kjeder nok ræva av seg..

de 3 barna sitter nok ikke rundt ho og sulter

Skrevet

Enig,hun sitter jo alltid her.normale mødre med tre barn har ikke tid til den slags.sykmeldt eller ikke...

Skrevet

Hun har jo ikke babyer, de er på skole og i barnehage. Og hun er sykemeldt. Kan ikke du passe på deg selv da, så kan hun gjøre hva hun vil når hun skal sitte i ro

Skrevet

ha ha ha går det an liksom, at noen følger så godt med i andres liv.....

Jeg vil tippe at de 3 barna hennes er på skole/bhg, Jeg vet at hun er gravid med nr. 4 og tar jeg ikke feil er hun sykemeldt:)

Skrevet

er du sykmeldt sitter du vel ikke på dataen hele tiden vel..

Er enig med HI jeg....merkelig av ei trebarnsmor å sitte med pc`n hele dagen!!!

Skrevet

Jeg er kjempesjuk pga graviditet, og jeg har jenta mi på 1,5 år hjemme, og jeg har ikke tid å sitte her støtt og stadig, kanskje 10 minutter ila hele dagen... dessuten er jeg for sjuk til å orke å være på nett, den lille energien jeg har sparer jeg til jenta mi.

Så hvordan noen med 3 unger og hus kan bruke så mye tid her skjønner jeg ikke. Kan ikke være så dårlig når hun sitter og skravler på nett hele tida, så da kunne hun vel latt veslegutten få være hjemme litt mer fra barnehagen.

Skrevet

Ikke at jeg har noe med det, men mener damen har bekkenløsning.....

Ikke så lett å sprette rundt omkring etter en liten gutt da. ( minstemann som du mener burde få være mer hjemme.)

Ellers fatter jeg virkelig ikke hva dere andre har med å legge dere opp i hva en fremmed dame gjør i sin sykemeldingsperiode.

Og uansett hva hun er sykemeldt for, så ble hun jo ikke akkurat sykemeldt for å underholde barna sine, men for å slappe av og pleie seg selv.

Skrevet

Viss man er sykemeldt og skal ta det med ro så er det vel ikke akkurat lurt å ha en 2 åring hjemme fra barnehagen??? Har du to åring selv, siden du tror dette går ann? Og sååå kjedelig for 2 åringen da..

Skrevet

Kan ikke sitte på pc`n fordi man er sykmeldt ??? Er dere helt blåst ?

Jeg er ikke sykmeldt pga graviditeten men noe annet dere ikke har noe med. Jeg greier helt fint å sitte foran pc`n OG ta meg av min datter på snart 4 år. Vi leker og koser oss, inne og ute. Baker, lager ting, tengner, går turer og masse anna gøy. Noen ganger så trenger hun også ro, enten med en film, eller hun vil leke med dukker el. på rommet sitt.

Skal jeg da følge etter henne ?????

Nei... jeg kan sitte på nett om jeg vil... så det så ! ! !

Hadde jeg villet lagt meg ned for å sove, som alle dere andre sykmeldte tydligvis får til.. så har jeg ikke muligheten til det. Har et barn og ta meg av, snart 2. Så jeg finner mine egne måter å koble av på. For meg så er det å lese spennende ting på nett, innom BIM osv.

Skrevet

men hur vet ni att hon inte har barnvakt med 2- åringen hemma?

Skrevet

Hehe... Ja, stakkers små ;-)

De 3 barna mine er på skole/i barnehage på dagtid og jeg er 100% sykemeldt og har vært det i et par uker nå. Jeg har store bekkensmerter som gjør at jeg sliter med å gå noe særlig og er derfor ikke i stand til å ha barna (i hvertfall ikke minste) hjemme alene i mer enn toppen 1 time eller 2, det ville ikke vært forsvarlig. Jeg er her mye nå fordi det faktisk ikke er så mye å finne på når man har fått beskjed om å ta det med ro pga høy puls (hvilepuls når jeg slapper av ligger som regel på 110-140, blir veldig svimmel og uvel av dette) og fare for svk.forgiftning, og man uansett knapt kan gå noen meter uten smerter. Leser en del bøker innimellom, har sydd meg en MeiTai til vesla og småpulser litt i huset det jeg orker, men blir fort mye tid her. Kjeder meg rett og slett litt og savner jobben veldig.

Jeg gleder meg sinnsykt til å få babyen ut av magen og kunne leve mer normalt igjen, ikke minst orke å leke med barna, men enn så lenge er det lite jeg kan gjøre. Behandling hos manuellterapaut har holdt bekkenet i sjakk lenge, men nå er det vondt absolutt hele tiden uansett hva jeg gjør. Ikke noe særlig gøy. Skulle 1000 ganger heller ha vært i god form, på jobb og hatt masse overskudd til barna mine!

Skrevet

Skjønner deg godt eg Alva, ikkje høyr på sånne lavmåla som HI, personangrep er ikkje noko eg likar.

Skrevet

Ja nu fick du svar HI nästa gång kan det ju vara lurt att skicka ett PM till ALVA eller någon annan, så slipper du göra bort dig alltför mycket! ;)

Skrevet

jag tycker det är helt otroligt att moderatorn inte tar bort sådana inlägg?

Skrevet

Huff stakkars deg Alva! Når jeg var gravid satt jeg her inne nesten konstant (trodde dere kunne kvinne meg opp til fødselen, hehe) de siste mnd! Kunne heller ikke bevege meg- ofte ble jeg bare i senga også faktsik- om jeg orka satt jeg meg i rullestolen og skøv meg ut i litt frisk luft... Huff, glad det er over nå!

All sympati til deg! HI hva er egentlig problemet ditt?

Skrevet

Takk for det :-)

Bekkensmertene blir verre for hvert barn her i hvertfall. Siste uken er det ofte så ille om kvelden at jeg ikke klarer å gå i det hele tatt uten å holde meg fast i møbler eller mannen før leddene får myket seg opp nok til litt stivbein humping videre til f.eks toalettet. Er heldigvis hakket bedre på dagtid slik at jeg i det minste orker å være bitte litt sammen med barne rett utenfor huset, eller sette meg på gulvet bitte litt med minste.

Vil tro HI og noen av de andre anonyme her som mener minstegutten burde være hjemme ikke har den fjerneste ide om hvordan det er å ha skikkelig vondt i bekkenet, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er overbevist om at minstegutten min har det mye, mye bedre i barnehagen (som han elsker å gå i) enn hjemme med meg nå. I tillegg til bekkensmertene og den opprinnelige grunnen til sykemeldingen kommer jo dette med fare for svk.forgiftning og beskjed av lege om å ta det helt med ro. Det går ikke med en liten en hjemme.

Gjest lillemamsi
Skrevet

Du skulle ikke ha trengt å forklare deg Alva... helt idiotisk å angripe en person på den måten.

Tragisk..

Lykke til videre foresten :)

Skrevet

Ja du Alva det säger ju en hel del om dig och HI vilken skillnad på en person av karaktär (Du ALVA) och en annan av ingen alls!

Skrevet

Takk! :-)

Ikke noe særlig kjekt å lese slike innlegg, og jeg klarer jo selvsagt ikke å la være å forklare meg heller da, dum som jeg er. Burde jo bare ignorert det, men liker ikke at folk tror jeg bare er hjemme og bare dasser for gøy heller...

Skrevet

Nej det förstår jag ALVA, det verkar ju inte finnas någon moderator här så man kan bli hur uthängd som helst bara för att det är ett Anonymforum...

Skrevet

var da voldsom til klaging og syting på deg alva.du er ikke alene om å ha barn og bekkenløsning!!

Går an å ta srg av barn og hus for det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...