Fnissa Skrevet 16. juni 2009 #26 Skrevet 16. juni 2009 termin ca 19 Februar. Skal til legen på torsdag for å få det ordentlig bekreftet. Er mitt første barn så det skal bli godt med ett par ord med legen- vet så lite om hva jeg kan og ikke kan spise/gjøre.... HURRA!!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. juni 2009 #27 Skrevet 16. juni 2009 hei, har termin ca 1 februar. Har 2 tenårinsbarn fra tidl.forhold og 2 ste-tenåringsbarn. Vi gleder oss masse.Vært på tidlig ul og sett bankende hjerte i forige uke, det var godt. Begynner vel å handle litt utstyr om en mnd.tid. Klem
Skravlemor26 Skrevet 16. juni 2009 #28 Skrevet 16. juni 2009 har 18.feb. jeg har time i morgen hos lege. da er det uke 5+3. eneste jeg har handlet er noen bodyer pappaen fikk da jeg fortalt det til han. dette er vår nr 2, og tro meg, du har god tid til å handle.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. juni 2009 #29 Skrevet 16. juni 2009 Jeg testet i dag, 4+2.. Termin 23.februar Dette er vårt første barn og vi er superspente!! Alt er nytt for oss og vi har masse å gjøre i stand. Kjøpe ny leil, bil og utstyr
Kristian-Mamma Skrevet 16. juni 2009 #30 Skrevet 16. juni 2009 Har termin 6. februar og er vel 6+5. Skal ha tidlig ul p.g.a insiminasjon på Riks`n. Veldig greit, da får jeg iallefall se om det faktisk er noe der. Dette blir nr. 2. Vi har ikke sagt noe til andre en sjefene mine, siden jeg trodde jeg hadde svangerskvalme og måtte ha 2 dager hjemme etter ei uke med pining på jobb....noe som viste seg å være et vanlig sjau ( hvis ikke er både mannen min og sønnen vår også gravide. Haha) Vet ikke om jeg trenger å handle så mye, handlet myyyye sist og det var nøytralt siden vi (mannen) ikke ville vite kjønnet. Ser forresten ikke ut til at jeg får overtalt han denne gangen heller. Så da må evt. små rosa eller blå klær kjøpes etter 6. februar. Jeg lurer også på om tallen er til "å stole" på hva ang. sjansene for at dette går bra. Merker at jeg tenker mere på dette nå enn sist. Merkelig, har jo aldri mista eller noe. Men til gjenngjeld gikk det 5 år sist før vi fikk sønnen vår, etter x-antall runder med ul, undersøkelser, div. leger og 6 forsøk på Riks`n. Lykke til alle mann, eller damer er vi vel da:)
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #31 Skrevet 17. juni 2009 hei sann jeg har vært på ul i dag : ) hjerte slår ja !! legen menter jeg er 6 + 3 i dag. gleder meg til å vise bilde til gubben da han kommer hjem fra jobb : )) lykke til alle sammen
Nr to i februar :-) Skrevet 17. juni 2009 #32 Skrevet 17. juni 2009 Termin 7 feb. Ca 6+5 på vei. Har en gutt på 3 og. Var på ul sist torsdag, men var for tidlig å se noe. Fikk ny time 22 juni, da jeg også skal til min første svangerskapskontroll hos lege, videre går jeg annen hver gang hos jordmor og lege. Jeg rakk knapt og si det til mamma, pappa, søsken og den nærmeste familien da kjæresten min hadde publisert det på facebook for han var så overlykkelig! Jaja, folk hadde nok snart fått vite det. Går jo bare rundt og blomstrer om dagene
Lakenskrekk Skrevet 17. juni 2009 #33 Skrevet 17. juni 2009 jeg trodde jeg hadde termin 16. feb, men legen sa det var 15. ;-) Så får vi se når den bestemmer seg for å komme ut. Vi har fortalt det til de nærmeste det vil si foreldre (kommende besteforeldre) og nære venner, selv om jeg bare er 5u+3d på vei nå! Neste legetime er 22.juli.. da er jeg 10u+3d.. gleder oss
jente08&jente2010<3 Skrevet 17. juni 2009 #34 Skrevet 17. juni 2009 jeg testet positivt idag:) termin 26 februar:) ikke sagt det til noen enda:)
Lakenskrekk Skrevet 17. juni 2009 #35 Skrevet 17. juni 2009 jeg trodde jeg hadde termin 16. feb, men legen sa det var 15. ;-) Så får vi se når den bestemmer seg for å komme ut. Vi har fortalt det til de nærmeste det vil si foreldre (kommende besteforeldre) og nære venner, selv om jeg bare er 5u+3d på vei nå! Neste legetime er 22.juli.. da er jeg 10u+3d.. gleder oss
C_Haga Skrevet 17. juni 2009 #36 Skrevet 17. juni 2009 Har termin 7. februar. Så langt er det kun jeg og samboeren min, og noen få venner som vet det. Skal vente litt med å fortelle til familien, tror ikke jeg får så positiv respons fra min familie. Men hans familie blir det nok lettere å fortelle det til! Vært en tur hos legen, og skal inn for blodprøve osv i begynnelsen av juli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå