Raych Skrevet 11. juni 2009 #26 Skrevet 11. juni 2009 Det kommer litt an på hva du mener med fest.... Vi er ute veldig sjelden. Akkurat nå blir det faktisk 4 helger på rad (utdrikningslag, jubileumsmiddag i Forsvaret, sommerfest/avslutning på arbeid og bryllup). Jeg drar noen ganger ut med venninner for å danse, og mannen drar sammen med kamerater på et eller annet. Men dette er som regel ikke samme helg. Ellers er vi en del hos venner, de er hos oss, ute og spiser middag, på kino etc.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #27 Skrevet 11. juni 2009 Om vinteren er det heller sjelden jeg er på fest, kan fort gå 2-3 mnd i mellom.. Men om sommeren kommer lysten til å gå ut tilbake, og denne lørdagen skal jeg faktisk ut for 3 gang på 4 uker.. skal ha jentekveld her, gleder meg:) Pleier ikke være så mye på byen, blir helst sittende med noen venninner, og eventuelt et par kamerater.. går på byen heller sjelden, få ganger i året. men vi skal ut på lørdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå