Gå til innhold

Hvor ofte fester dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer litt an på hva du mener med fest....

 

Vi er ute veldig sjelden. Akkurat nå blir det faktisk 4 helger på rad (utdrikningslag, jubileumsmiddag i Forsvaret, sommerfest/avslutning på arbeid og bryllup).

 

Jeg drar noen ganger ut med venninner for å danse, og mannen drar sammen med kamerater på et eller annet. Men dette er som regel ikke samme helg.

 

Ellers er vi en del hos venner, de er hos oss, ute og spiser middag, på kino etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om vinteren er det heller sjelden jeg er på fest, kan fort gå 2-3 mnd i mellom.. Men om sommeren kommer lysten til å gå ut tilbake, og denne lørdagen skal jeg faktisk ut for 3 gang på 4 uker.. skal ha jentekveld her, gleder meg:) Pleier ikke være så mye på byen, blir helst sittende med noen venninner, og eventuelt et par kamerater.. går på byen heller sjelden, få ganger i året. men vi skal ut på lørdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...