Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Jeg er vel ute på fest 1 gang i mnd ca. Har en jente på 1 år. Syns det er herlig å komme meg ut litt :-)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Vi har ingen barn, og er på fest i snitt 1 gang hvert halvår.... Men det er fest da - vi har gjester til middag eller går på besøk et par ganger i mnd.. Men nå har det HELDIGVIS vært mer festing Nå skal vi to helger på rad tilogmed
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 det er ikka ofte, men om det skjer noe spes prøver vi å få det med oss. har en sønn som snart blir 6. er gravid nå, så blir nok leeenge til neste gang (selvsagt!!!) si det blir en gang hver 2 mnd da... i snitt...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Er nesten aldri på fest lengre.. Babyen min er litt under halvåret. Men hender jeg kun drikker litt med samboeren her hjemme. Vin, øl etc. Føles nesten litt feil å gå på fest nå. Har faktisk vært ute ca 3 ganger etter at ungen ble født, men storkoste meg ikke noen av gangene! Var sjeleglad for å komme hjem til baby.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Barnet mitt er 2 år + 3 mnd, har vært ute 3 ganger etter hun kom til, første gang var hun 1,5 år, og det var utdrikkingslaget mitt.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Ute på fest? Eldste er 5 år, har vel vært ute kanskje en gang i havåret. Da bryllup, bursdag, julebord og lignende ting.
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Ikke så ofte... Var vel ute 2 ganger i svangerskapet (drakk selvfølgelig ikke, hehe) og noen ganger mellom svangerskapene. 3-4 ganger i året? Blir nok sjeldnere nå det første året ihvertfall, med baby...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #9 Skrevet 10. juni 2009 2 år siden sist.. Har gitt opp det festelivet, trives bedre som husmor egentlig.
Himmel og hav Skrevet 10. juni 2009 #10 Skrevet 10. juni 2009 Fest? Hva er det? Jeg er vel på fest en gang hvert jubelår eller så. Men venner på middag og rødvin skjer langt oftere og er langt å foretrekke.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #11 Skrevet 10. juni 2009 Jeg er alenemor, men er ikke så ofte ute, likevel. I fjor var jeg vel ute 4 ganger eller noe. Ikke at jeg ikke liker en fest, men det er godt med stille og "pause" fra stress ved å bare være alene hjemme:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 10. juni 2009 #12 Skrevet 10. juni 2009 Har ikke festet siden 2005. Drakk en øl med samboeren og fotballaget hans i jan - men det var det.. Jeg holder meg igrunn unna fordi jeg blir brisen utrolig fort, 1,5 øl er nok. Jeg tåler ikke noe særlig nå, og orker ikke bakrus neste dag. I tillegg - med en liten omganskrets her jeg bor nå så blir det bare slik også. Savner ikke å verken drikke eller å være på fest - men alle er forskjellige! ) Skjønner godt at andre vil feste i ny og ne..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #13 Skrevet 10. juni 2009 Jeg fester ofte. For meg er det en fest å feire bursdagene til ungene mine, så jeg legger ikke i festing det mange andre gjør. Det er fest for meg å feire julaften, fks. Fest å feire morsdag og farsdag. Og feste kan jeg gjøre 17.mai, når jeg feirer landets nasjonaldag med brus, pølse med brød og alt det andre som følger med! Alkohol og drikking på byen, hvis det var det du mente, har jeg ikke gjort siden jeg ble mamma for mange år siden. Har ikke savnet det heller. Jeg føler ingen tiltrekning av utelivet. Men som sagt; jeg fester ofte likevel ;-)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 10. juni 2009 #14 Skrevet 10. juni 2009 Satt å tenkte på det her for ikke så lenge siden,og kom fram til at jeg har vært på en fest og to ganger ute på byn siden januar..Så jeg sa til samboeren at nå var det på tide,og at jeg ville finne på noe i helgen:-)Må bare se hva jeg klarer med gips på foten..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #15 Skrevet 10. juni 2009 Hele tida!:-) Har 50/50 med barnefar så jeg har jo annenhver helg fri.
Ladycaliente Skrevet 11. juni 2009 #16 Skrevet 11. juni 2009 Har vel festet 5-6 ganger etter at ungen ble født. Hun er 1år.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #17 Skrevet 11. juni 2009 hmm..... noen ganger kan det gå mange måneder før jeg er på fest, mens andre ganger kan det fort bli litt vel ofte... På vinteren er jeg mye hjemme, men på sommeren er det ofte en del ting som skjer. så da blir det en del farting. Men det er ikke slik at vi setter vekk barna våre. Vi bytter heller på å reise ut og da gjerne etter at barna har lagt seg for kvelden.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #18 Skrevet 11. juni 2009 Tre dager i uke. Drikker meg snydens hver gang, så fungerer ikke dagen derpå.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #19 Skrevet 11. juni 2009 3-4 gang i året, men så har vi 3 barn også. Føler ikke behov for å feste oftere. Er 30år.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #20 Skrevet 11. juni 2009 Siste gangen jeg var full er vel ca 10 år siden Kan ikke huske sist jeg var på fest, men det var ihvertfall før 2-åringen min ble født.. Er ikke glad i hverken alkohol eller by-livet, men møter jo venner likevel. Ute og spiser middag, går på cafe e.l.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #21 Skrevet 11. juni 2009 Før jeg ble gravid festet vi kansjke 1 gang pr mnd. Ble lite fest etter fødselen, kanskje 4-6 ganger det neste året, så ble det noen fester på sommeren og et par utover høsten, så ble jeg gravid igjen. Ser ikke for meg at det blir kjempehyppig festing etter denne blir født heller. Men bortimot 6-8 ganger i året, inkl bursdagsfester, bryllup o.l. Men alkohol drikker vi jo gjerne selv om vi ikke fester da. 1-2 glass rødvin en lørdagskveld er ikke å forakte :-) bortsett fra under graviditeten da, og de første mnd etter fødsel....
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #22 Skrevet 11. juni 2009 Har to barn, 4 og 6 år. Sist jeg var på fest (les: ute på byen med venninner) var i påskeuka. Men skal ha fest her hos oss neste helg (for første gang på 5 år! og det gleder jeg meg masse til. Gleder meg ikke til ryddinga dagen etter... hehe. Men tror det blir bra! Er vel på fest/ute ca 4 ganger i året. Har ikke noe behov for mer festing. Liker å bruke helgene med familien min.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #23 Skrevet 11. juni 2009 Hmm tror sist var snart 4 år siden. Jeg har liksom aldri vært festertypen. Mitt største barn er bare 2 år da så er ikke barna somhar gjort det sånn. Før det festet jeg nok 2-4 ganger i året. Kun fra jeg var 18 til 20 var det fest minst en og gjerne 4ganger i løpet av en mnd. Så var jeg mer eller mindre ferdig med det. Tror ofte alder spiller inn på akkurat det. Kan hende at en på 20 finner det mye mer viktig å få feste en en på 30. Mamma eller ikke. Selv om det finnes untak begge veier.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 11. juni 2009 #24 Skrevet 11. juni 2009 Tja... kan ikke huske jeg har vært på fest på sånn rundt 2 1/5 år egentlig... Var på et 30-årslag i fjor, men det ble ingen fest for min del Er ikke lenger særlig glad i fyll og fest, og hadde jeg tatt meg en nbytur hadde jeg blitt redd, haha Er over den tida der visst. Er glad i vennebesøk med god middag og litt vin til maten, thats it
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 11. juni 2009 #25 Skrevet 11. juni 2009 Er veldig sjeldent på fest.. var på fest for et par uker siden og da var det vel nærmere 2 år siden sist. Det var ikke noe for meg. Det var så høy musikk at man ikke kunne prate sammen og over alt var det folk som hadde drukket ALT for mye.. ikke særlig koselig nei! Føler jeg har vokst ifra det... Liker mye bedre å samles nære venner, spise noe god mat og drikke litt vin Men det blir veldig sjeldent det også.. Har ikke tid med en 6 åring,1åring, full jobb og hus som pusses opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå