★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #26 Skrevet 10. juni 2009 er det noen steder du ikke har jobbet??hehehehe;) men vet det er ul på toppen av kk...liksom på siden av bygget?til venstre for hovedinngangen..eg e grusom på å forklare når det skrives ned men oppi hodet mitt e det heeeelt logisk og perfekt forklart hahhahaha;))))))))))))
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 10. juni 2009 #28 Skrevet 10. juni 2009 skal jeg ikke møte på fertilitets avd da? hmm litt seint å begynne å tenke på dette nå*ler*
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #29 Skrevet 10. juni 2009 hakke peiling hehehe:))) ja pitte litte granne seint kanskje? fin du hahaha;) ler jeg og:)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 10. juni 2009 #30 Skrevet 10. juni 2009 satse på at noen her inne kan svare meg*ler litt*uff jeg er en surreklump...bah e det virkelig mulig?jaja ender vel opp å møte opp på feil plass jeg da....hehe om jeg i det hele tatt kommer meg opp dit i tide...hmrf blir ikke noe kose dag i morgen kjenner jeg....*snufse*
Gledermeg=) Skrevet 10. juni 2009 #31 Skrevet 10. juni 2009 Hei Da får vi håpe på det beste til fredag. Jeg var også å sjekket eggene mine i dag. Der fant han mange egg som han sa,, hvor 10 av dem var store nok. Så jeg skal ha egguthenting allerede på fredag og innsetting av egg på mandag. Så plutselig gikk alt veeeldig fort her.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #32 Skrevet 10. juni 2009 hei igjen surreklumpen;) det går heeelt fint det er jeg sikker på..bra det var meg og ikke du som skulle møte kl ni..hadde du aldri rukket hihi:) uff nei nå er jeg slem... det går bra og tenk i morgen når eggene er sjekket og det steget er tatt så er det bare en liten bit igjen til du ruger..merker selv at jeg fikk ny giv idag når jeg fikk se at det var noe der:))))) blir så bra så klem:)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 10. juni 2009 #33 Skrevet 10. juni 2009 hehehe takker du=P trenger det nå=P blææh, men men snart lalletid her, må komme meg tidligere ut av døra i morra i håp om å rekke saker og ting=) gir deg en lyd når jeg har vært på ul "tornerose" ;o) klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #34 Skrevet 10. juni 2009 tålmodigsjæl!!!!!!!! jaaa stemmer det du også var på ul idag!!)) så mange egg du hadde da!! hvorav 10 var store nok?dvs det var fler enn ti da!!?oii oi oi..) skikkelig verpehøne du hehehe;) er det ikke deilig da når ting plutselig går litt fort?)fredagen kommer før du aner!!åå så spennende!! masse lykke til!oppdatere oss da!¨ klem
Gledermeg=) Skrevet 10. juni 2009 #36 Skrevet 10. juni 2009 Slik jeg forstod det var det altså flere enn 10,, men noen var for små!?!!! Jeg gikk ikke til samme gynekolog som jeg pleier i dag,, så jeg synest forklaringene gikk litt i det kjappeste laget=/ Oppdatering skal bli=)
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #37 Skrevet 11. juni 2009 Om jeg produserte flere egg etterpå eller om det var noen de ikke hadde sett på UL, vet jeg ikke. Ble overrasket over antallet etter uttaket. Jeg vet ikke hvordan delingen var, men både Shabana (lab dama), Jon og Elise sa at det var du flotte embryoer som kom til å bli satt inn. Jeg har aldri hatt fryseforsøk, men slik jeg har forstått det så er det en tablettkur før innsettingen. Kanskje andre vet mer om det. Lykke til på fredag!
Pia76.. Skrevet 11. juni 2009 #38 Skrevet 11. juni 2009 Det kan jeg svare på:=) Dagen før man skal sette inn egg (ved fryseforsøk),,,så begynner man me Progestan. Jeg ble satt på 100 mg. Det er små kapsler som man innfører i skjeden. De tas så i 15 dager,,hele rugeperioden før testing... (Man kan sikkert bli sætt på anna *ting* å,,,men jeg har brukt Progestan på begge mine forsøk:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå