★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 hei hei dokkar;)) vært å sett på eggene mine idag jeg...var så spent.. 7 stk var det men ikke blitt store nok enda.så skal skru opp pennen til 250 i to dager så sjekke på nytt på fredag.. 13mm var det største blitt,de to minste på 6 og 8 var hun usikker på om ville bli noe størremener hun sa at 18mm var ønskelig str..?.så da er jo muligheten for at det blir fem egg der da som kan brukes..syns 7 hørtes lite ut men det var visst ett fint tall sa elise på hausken... håper det er gode egg ihvertfall:))) det var dagens oppdatering fra meg ihvertfall:)
b77h Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Så bra! Nei, får du ut 7 egg så er det veldig bra. Syns jeg leste et sted at mellom 5 og 10 var det beste. At hvis man får ut voldsomt mange (noen som får over 20) så er ofte kvaliteten dårligere. De vokser seg nok større til neste uke skal du se :-)
Pia76.. Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Å oppdateringer like vi;))))) Bli spennende å høre ka dæm sei på fredan å)))))))))))))))))))))))) klæm
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2009 å hååper bare de to "baby-eggene" kan vokse seg store de også så vi har litt mer å ta av...hadde jo vært greit å ha noen på frys:) ja har sett at noen virkelig verper så det holder!..over 20 er jo ekstermt mange..må vel være litt overstimulert da vel eller?? hvor mange egg hadde dere og hvor mange fikk dere ut?(kan det være ikke de får alle ut???..syns hun sa noe om det og?) ble alle befruktet? de sier jo at størrelsen ikke teller men det gjør det f..meg i dette tilfelle hahahaha weeeeeeeeeeeeeee:))))))))))))))))9 nå må de vokse og bli stor og sterk!
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Har tenkt masse på deg i dag. Når jeg var på kontroll, fant de 7 egg. På uttaket fikk de ut 12 egg, 7 ble befruktet, 2 inn og 1 på frys. Håper eggene har utviklet seg bra til fredag.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2009 nattlys og spiren:) så koslig at du har tenkt på meg idag:)) så du produserte altså noen egg ekstra du etter ul?hmm..noen som får det til;) var det perfekte egg de to som ble satt inn igjen? var jo bra resultat du fikk da;) må man gå på medisiner når man skal sette inn fryse egg også? klem:)
Pia76.. Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Måtte virkeli le no ,,,,du er ei arti frøken du ja. Å du har jo rett,,,,,i dette tillfellet HAR størrelsen noe å si;) hihihi Jeg fikk hentet ut 13 egg. 9 vart befrukta,,,,av disse hadde 5 god nok kvalitet. Derfor ble 1 egg satt inn,,å jeg fikk 4 på frys:))))) Å de får ut alle eggene ja:))),,,men noen er jo ikke brukbare. Siden de er for små osv.
Pia76.. Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Hmm svaret mitt havnet laaaaaaangt der oppe jo???
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 10. juni 2009 #9 Skrevet 10. juni 2009 me like=) i morra er det min tur;o)*kvir seg*=P
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 10. juni 2009 pia76:) hehehe liker litt tull og tøys;))må jo det oppi dette her ellers kan en no gå på veggen!! det var jo kanon bra ang eggene dine da!!heldiggrisen:))))4 på frys det vil jeg og ha!du ville ikke sette inn 2 eller?er litt opp og ned når det gjelder akkurat det selv.... men hun sa forretsen eggeposer og ikke egg..gulp..kan det være det ikke er egg i alle "posene"?????????plutselig kom eg på det vettu.. det var jo dumt hehe:) finner alltid en liten ting å bekymre meg for.. klem tilbake til deg:))
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 10. juni 2009 mitt også havnet oppi der:)))) men har lest å svart..jepp:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 10. juni 2009 har 1 ønsker 2!!! johoo:))) ble sittende å mase på cafe og ramlet utpå etterpå (på shopping asså hehe;)) akkurat satt ræven nedpå nå etter middagen:)) ikke grue deg min venn det der går så fint..sikkert mange fine egg du;) selv om det bare ser ut som du har masse svarte hull i magen din hehehe:))) gleder meg til i morgen jeg nå..veldig spent sammen med deg nå fikk antydet tidligst mandag for uttak så ila neste uke e vi der;) blir veldig samtidig vi:)) klem
Pia76.. Skrevet 10. juni 2009 #13 Skrevet 10. juni 2009 Der fauk svaret ditt te vers å ja hehe gjor mitt å istad:D Å som du sei,,humor er kjempeviktig!!!!!!! Jeg fikk aldri valget om å sette inn 1-eller 2 egg. Trur dette variere litt fra plass til plass. I trondheim setter de bare inn 1---iallefall sa de det til meg. Å du må ikke begynne å bekymre deg nei,,,,du skal se att det ligger store fine egg der på fredag:)))))))))))))))))
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 10. juni 2009 #14 Skrevet 10. juni 2009 hehehe ja det måtte jo være noe;o) havna på kafe sjøl men det var på motsatt side av der du var da, hihi sammens med to kollegaer=) det ble nok en liten mocca på meg med masse krem*ler*tenkte kompenserte litt på koffeinet sånn at det ikke ble så mye;o) jepp vi er rimelig like=) dvs det vet vi jo i morra da etter min ul=) hihi uff regner med jeg må ut å handle mer medisiner ja....har til og med søndag igjen nå på sprøyta, men om dosen økes såååååååå....jaja feriepengene mine (les lommepengene mine) som ryker;o)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #15 Skrevet 10. juni 2009 hmm ja det var rart det der pia76... jaja vi får bla oss gjennom;) ja tror det er forskjellig fra plass til plass også har vel alder også noe å si...vi går privat så kansje de er litt lettere å overtale på sånt....hmm.. får se hva vi gjør... er kvaliteten så som så,,så vil vi be om to...med de store bambi øynene våre og blinke fint;) nei ikke mer bekymringer idag..holdt med hele gårsdagen og noe av natten...det var ihvertfall egg der er jo en bragd bare det;)veeldig spennende på fredagen...er det lenge siden du satt inn egget ditt? høres så rart ut egentlig "satt inn egget ditt" hehe..er visst litt trøtt i dag hehehe:))
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #16 Skrevet 10. juni 2009 hehehe..drakk ny presset appelsin juice og vaffel:))) hæææ motsatt side av meg?var du på bystasjonen???ke? ååå det blir så spennende i morgen!!)) har brukt opp alle ferie pengene på dette jeg nå.men heldigvis fikk jeg igjen på skatten...men det blir dårlig med ferie på oss i år da men men..
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #17 Skrevet 10. juni 2009 det satt tre stykker rundt ett bord når jeg tenker meg om med ett kart eller noe sånt ???))))) var det dere?
Pia76.. Skrevet 10. juni 2009 #18 Skrevet 10. juni 2009 Hadde jeg hatt muligheten,,å dersom kvaliteten hadde vært dåli----så hadde jeg nok ville satt inn 2 jeg også. Så da er det bare å blunke ivein;) Men vi satse på mange egg me go kvalitet vi;) ikke sant??? hehe Jeg fikk satt inn 1 egg den 5 juni,,,,så ikke så lenge siden:) Vart litt lei mæ for att 1 av eggan ikke overlevde tininga,,,,,så jeg har no bare 1 igjen på frys. Men sånn er det no,,,,,håper att det overlever i neste runde iallefall:))
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 10. juni 2009 #19 Skrevet 10. juni 2009 hehe nei var på lagunen=P årh det hørtes nam ut faktisk....der vi må treffes altså, hvor var du hen forresten?*ler* blææh jeg får mini igjen på skatten og det går rett inn i hans smell=@ hehehe wrææææl jeg må gå så mange timer før jeg vet noe*hulke*hehehe uff nei det går vel seg til, men kjenner jeg er spent og ikke minst nervøs jah...tenk om tenk om=S
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #20 Skrevet 10. juni 2009 har 1 ønsker2!!!!!!!!! å hehe..begynte å få en anelse forfølgelses vanvidd hahaha:)))) men du der må vi treffes ja!!masse nam der..ostekake og andre kaker tihi:)))) men penger får være penger dette er en pris jeg er villig å betale;) husker ikke hva cafeen heter...ligger oppe ved smykke butikken hehe:) det går seg til dette vettu..tenker på hvor fort denne siste uken har gått så er morge dagen her fortere enn fortest;) masse tenk om tenk om helt til test dag...uff best å ikke tenke på det da blir tiden siiinsykt lang...letter sagt enn gjort ja;)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #21 Skrevet 10. juni 2009 pia76:) helt sant god kvalitet og ett gullegg er det vi vil ha!!!)) når kan du teste da?håper fryse egget ditt overlever neste runde men mest av alt at det fester seg nå i denne runden;) ikke så mye vi får gjort fra eller til...bare vente vente og atter venting..sukk..
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 10. juni 2009 #22 Skrevet 10. juni 2009 hehe ja I know=) *legge tankene på hylla* hihihi på bystasjonen altså?*ler* hihihi jepp forfølger deg;o) øøøh=P ja jeg vet menne timene i morgen kommer nok til å være laaaaaaaaaaaaaange....ellers så flyr dem og jeg aner ikke hvordan jeg skal nå det...hehe kommer til å gå meg vill der oppe....uuuuæææ
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #23 Skrevet 10. juni 2009 var du på bystasjonen eller`?du ler sånn:)))))))))))))))) er det på kk du skal eller i sentralbygget?sykt stort der oppe....føler meg som en pissikk i en maurtue der oppe:(((
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 10. juni 2009 #24 Skrevet 10. juni 2009 eeeh jeg tror jeg skal på kk*virra* nei jeg va på lagunen jeg, spurte om du var på bystasjonen=P uff ja jeg har jobba der men er søren ikke kjent likevel=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå