Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #26 Skrevet 10. juni 2009 ja jeg skrev jo innlegget etterpå..at jeg beklaget og så det. Men jeg har ikke sett det innlegget jeg da siden det komm over mitt første innlegg som var 16:32 Så derfor begynte jeg å lure..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #27 Skrevet 10. juni 2009 Nei, dette er ikke feil Dra på tur og kos deg. Ta med pumpe hvis du må pumpe deg og lette på trykket.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #28 Skrevet 10. juni 2009 Jeg gikk ut med venninner og koste meg når mini var 3 mnd gammel. Jeg gjorde det samme når hun var 4 mnd. Når hun var 6 mnd. dro jeg og mannen på weekendtur på fjellet. Og vet du hva ? Jeg gjorde det med gooood samvittighet og UTEN å forhøre meg her inne om det var greit først. Datteren min kjenner meg igjen, hun er harmonisk og blid, ingen skade skjedd. Enkelte folk her inne er så trange i pappen at det er helt utrolig ! Du trenger nok den turen veldig mye. Dra og kos deg, du fortjener det !!!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #29 Skrevet 10. juni 2009 Helt enig. Det er endel foreldre som syr puter under armene på barna sine. De gjør de jo evneveike. Og det tullet om at barna glemmer mamma etter så kort tid, hvor får dere det fra?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #30 Skrevet 10. juni 2009 oi, plutselig hadde jeg fått mange svar her. ser at de fleste tenker som meg; at det han da ikke være noe ille i at hun er litt under to døgn alene med pappaen sin?! så jeg har nok tenkt å reise på jenteturen. gleder meg vanvittig. og du som mener eg setter mine behov foran barnet mitt sine, greit at du mener det, men jeg er ikke enig. hadde ikke pappaen vært hjemme med henne, hadde jeg ikke reist. hun er like trygg på han som meg. HI
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #31 Skrevet 10. juni 2009 Hvorfor tror alle at det er såååå mye viktigere for barnet å tilbringe tid med mor enn far? Og nå snakker ikke jeg om praktiske ting som amming osv!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #32 Skrevet 10. juni 2009 Tji hi.. ikke egoistisk i det hele tatt!!! -men du kommer til å savne ungen veldig og ringe hjem ofte ;-) Jeg skal på venninnetur til Bergen om to uker, gleder meg veldig, men... savner ungene på 4 og 6! God tur! Du har nok godt av det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå