Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 ..reise bort fra fredagskvelden til søndagsformiddag om to uker for å være med på jentetur? snuppa er 6mnd, og skal være hjemme med pappaen. han mener eg skal reise, og kose meg. har kjempelyst! blir dette feil?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Går vel helt fint de, hvis du ikke må amme
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Det går nok helt fint. Regner med at hun kjenner pappaen sin også. Han har bare godt av å prøve seg litt selv han også.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 nei har ikke ammet på litt over fire uker nå, så det er ingen problem med maten. Hun kjenner pappaen godt, så er ikke redd for at det ikke skal gå fint. han gleder seg til alenetid med datteren. men får en inntrykk av at dette er en egoistisk ting å finne på om man er mor..(spesielt her inne) HI
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 IKKE egoistisk i det hele tatt. Reis og kos deg:)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Første gang jeg var borte over natta var snuppa 4 mnd... mange reagerte, men hun hadde det strålende.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Ja, det er egoistisk. Er det så ille å legge sine egne behov på hylla i noen skarve måneder? Det er (desverre) slik at tilknytningen til barnet foregår de første 18 mnd.. Og det er stor fare for at et så lite barn faktisk glemmer deg.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #9 Skrevet 10. juni 2009 Ja, dette er helt forferdelig. Hun kommer til å glemme deg altså. Herregud for noen tragiske kommentarer du får, eller den ene over her (16.21) Idiot! Reis og kos deg. Pappaen og jenta di kommer til og kose seg bare de to! Alt det hysteriet er bare bullshit! Hvordan er det i andre land da? Når mor er ute i jobb mye tidligere enn her? Alle barna har glemt mammaen sin? Yeah right!!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #10 Skrevet 10. juni 2009 Egoistiske er det vel, men hadde gjort det samme om jeg ikke ammet.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #11 Skrevet 10. juni 2009 Hva faen er det som er egoistisk med det?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #12 Skrevet 10. juni 2009 kos deg, min på 9 mnd var med pappan på hytta ei hel helg for jeg skulle i utdrikkingslag og han hadde lyst å ta med ungene på hytta. Kom hjem igjenn og har blitt helt pappagutt han Så de to hadde nok kost seg uten mamman til stede ja
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #13 Skrevet 10. juni 2009 Jeg lurer bare på hvorfor det er så vanskelig å prioritere barnet fremfor seg selv jeg. Det kommer selvsagt til å gå bra, men du spurte om meninger. Jenteturer,fylla osv kainn du ta igjæn når ungan er eldre.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #14 Skrevet 10. juni 2009 16.32 her igjenn Og jeg ammer også, men gikk helt fint det også Ser du ike gjør det, og da er det jo iallefall ikke noe problem.
Rorrimamma Skrevet 10. juni 2009 #15 Skrevet 10. juni 2009 Det samme gjorde jeg når lillemann var så gammel, var borte fra torsdag til søndag. Deilig å være borte og deilig å kom hjem igjen! Kos deg og drit i hva de sier de som mener det er egoistisk, de er nok bare misunnelig siden de ikke har mot nok til å gjøre det selv.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #16 Skrevet 10. juni 2009 Det der er jeg ikke enig i. Min samboer er jo sjømann. Og min gutt er veldig glad i pappan sin. Han er 9 mnd nå, og jeg har set han har kjent igjenn pappan sin når han har vært på sjøen i 5-6 uker. Hele ansiktet smile opp når han kommer hjem. Så å si ungen vil glemme henne for ei lita helg? For noe tull. Kos deg, HI
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #17 Skrevet 10. juni 2009 Haha! Så fantastisk kommentar.. Nei, beklager jeg er ikke tøff nok til å reise fra en liten baby. Er så feig at jeg vil være hjemme. LOL
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #18 Skrevet 10. juni 2009 16.33 - har du røyka sokka dine? Som om ikke mor har prioritert barnet sitt siden fødsel. Hva vet du om det? Så en mor har ikke lov å ta seg litt fri et par dager for å kose seg? Du må ha seriøse problemer!! Og mer til! Barnet har en pappa også!!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #19 Skrevet 10. juni 2009 Behov om fri fra ungen min? Vet ikke hvem som har røyka hva jeg men.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #20 Skrevet 10. juni 2009 16.33 her HÆ? Må være du som har røyka dine sokker. Jeg har da ikke skrevet noe om det du skriver. Jeg skrev pappan til mini reiste på hytta da jeg skulle på utdrikkingslag, og de to hadde kost seg ilag de uten meg. Og til føyde at jeg ammet og det var ikke noe problem, og siden HI ikke har ammet på 4 uker, så er det iallfall ikke noe problem å dra på jentetur.. Må jo være du som har røyka dine soller her
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #21 Skrevet 10. juni 2009 ok Nå så jeg det var ei til som var 16:33..regern og håper du mente henne hehe..beklager
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #22 Skrevet 10. juni 2009 Du er en forferdelig mor som drar på tur fra fredags kveld til søndags formiddag. At du kan ha samvittighet til det? :-) He he he. Null problem. Kos deg, plei deg selv litt. Sier de noe annet er det somregel en misunnelse. Og datteren din glemmer ikke mamma om hun ikke ser deg på så kort tid. Svada svar og uvitenhet som kommer frem her! *oppgitt*
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #23 Skrevet 10. juni 2009 Stakkars barn både nå og i fremtiden hvis h*n skal ha mammaen rundt seg hele døgnet hver dag... Forbered deg på hyling hver gang du MÅ vekk fra barnet! Både mor, far og barnet har godt av at moren ikke er der hele tiden. Tror du som mener det er egoistisk at det vil gå ut over barnet i fremtiden? Hehehehe Viktig å hold kontakt med vennene sine òg! KOS DEG
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #24 Skrevet 10. juni 2009 16.40 - visst du ser litt bedre etter, så er det 2 innlegg skrevet 16.33 og da burde du da forstått at det jeg skrev ikke var til deg??
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #25 Skrevet 10. juni 2009 16.39 - du snakker jo bare piss. "behov om fri fra barnet" Hvor får du det fra? Det er faktisk lov å kose seg med f.eks venninner uten barnet. Det er noe feil med DITT hode om du er så avhengig av ungen din. Ta og oppsøk hjelp, for dette er ikke normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå