guaguita2009 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #26 Skrevet 11. juni 2009 Jeg må få spørre om hva jeg vil vel, er ikke mitt problem at enkelte spaner linkene mine:) Takk for mange og ærlige meninger.. Det er jo faktisk navnet som skal kle barnet,og jeg synes at sofia,frida og maria er alt for typiske og kjedelige.. Å kalle barna sine sol og måne og alt mulig rart er jo helt fantastisk for dere her inne.. Nå har jeg spurt endel om navn her inne og er overrasket over hvor mange som har drit og komme med! Jeg liker sukkersøte navn og koser meg med alle alternativene som er der ute.. Har skjønt at mange misliker spes Belinda.. Men er det ikke ganske opplagt at jeg liker det???? Selv om det mest er barnefar som ønsker det.. Hadde en klasse venninne som var bimbo, trailertrash???? Selv dere forstår vel at dette IKKE er relevant... Min datter vil få sin egen personlighet... Det er nok trailertrash og bimboer med deres "Go'navn" oxo:)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #27 Skrevet 11. juni 2009 Men hvorfor spør du da? Ja, vi har skjønt at du liker Belinda, og du har skjønt at vi hater Belinda. Kan du slutte nå?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #28 Skrevet 11. juni 2009 Synes ikke belinda er noe fint, og sammen ble det litt klissete. Men Isabelle er veldig fint, eller isabella
guaguita2009 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #29 Skrevet 11. juni 2009 Fordi det finnes andre mennesker enn deg her inne.. med andre meninger enn deg!!! Derfor spør jeg.. Grunnen til at jeg spør er jo fordi jeg er usikker selvsagt og vil derfor ha noen andres meninger.. Fra noen voksne personer med bedre å gjøre enn å sitte å krangle her inne for tidsfordriv!! Jeg er ikke ute etter dine dumme kommentarer... Andre her inne klarte no å si på en fin måte at det er ikke navnet de ville valgt og evt komme med forslag.. ikke dumme kommentarer om hvordan duster som heter det og hva du forbinder med navnet!!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #30 Skrevet 11. juni 2009 belinda er veldig fint. isabel vet jeg ikke
~nr. 2 i magen Skrevet 11. juni 2009 #32 Skrevet 11. juni 2009 Hver for seg fungerer navnene bra,men blir litt mye for min smak.. Må bare kommentere til deg som vurderer å kalle barnet ditt Kuse Belinda... Vet du hva kuse betyr på dansk??
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #35 Skrevet 11. juni 2009 Nei, det synes jeg blir for mye av det gode. Dobbeltnavn er krevende. Men fremfor alt synes jeg dere bør velge noe mindre sukkersøtt. Husk at jenta skal leve med nanet sitt hele livet.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #36 Skrevet 11. juni 2009 Hvorfor ikke noe sånt som Daniella? Det er vel litt spansk, er det ikke? Og litt i samme "gate". Jeg liker Belinda, men det er fordi jeg kjenner ei kjekk jente med det navnet. Men ville aldri valgt det selv. Isabell får meg av en eller annen grunn til å tenke på sminke og reklame. Kan være Isabella Rosselini som er grunnen. Italiano.
bompibomp Skrevet 11. juni 2009 #37 Skrevet 11. juni 2009 Er helt enig i at folk må få spørre om hva de vil her inne - så er det opp til den enkelte om de vil svare eller ikke!! Også bør voksne folk klare å svare på en skikkelig måte - fatter ikke dette behovet for å være så frekk i innleggene her!! Selv liker jeg Isabell kjempe godt!!! Et nydelig navn rett og slett - Belinda har jeg kun hørt som hundenavn... og til sammen synes jeg og at det blir litt mye... Hva med å kombinere et litt "roligere" navn med Isabell ??? Uansett, lykke til!!! Min første datter har et "uvanlig" dobbeltnavn - og hun elsker det selv ihvertfall Så ikke la andre stoppe dere i bruke det navnet dere selv ønsker å ha!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #38 Skrevet 12. juni 2009 Belinda er bare et helt grusomt navn, men kanskje fordi jeg vet ei som heter det med stoooore pupper, bleiket hår og utfodrende klær, i tillegg til at hun kjører lastebil hehe:) Isabell derimot, liker jeg veldig godt.
Tøvsjura Skrevet 12. juni 2009 #39 Skrevet 12. juni 2009 Navnene i og for seg er fine begge to, men som kombinasjon blir det litt for mye. Selv synes jeg Isabell er et veldig vakkert navn, men det er kanskje fordi min egen datter heter det Husk at det er foreldrene som skal trives med navnevalget! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå