Gå til innhold

Belinda Isabell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om det til vår lille prinsesse? Hun er halvt chilensk og halvt norsk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var alt for sukkersøtt for min smak.. Hver for seg er navnene fine, men sammen blir det helt kræsj i mine ører hvert fall..

Skrevet

Veldig nusselig og dillete.

Men vi har jo åpenbart ikke noe i nærheten av lik smak, så... skulle jeg funnet et norsk-spansk jentenavn hadde jeg vært mer i retning Marta, Sofia, Ingrid og Frida. Bare Isabel er ganske fint.

Skrevet

Ekstremt "mye" sukkersøtt og jålete. Men smaken er jo som baken, så skal ikke si noe.

Skrevet

Er enig med de andre om at det er for søtt navn.

Ikke noe jeg ville valgt.

Skrevet

Litt for nusselig.. særlig i kombo med hverandre.

Skrevet

Dette spurte du jo om her om dagen?? Fikk du ikke nok pepper for navnvalget da da??

BELINDA ISABELL

Er som å putte ti sukketter og ti sukkerbiter i teen. La det i det minste holde med ti av den ene sukkersøten..

Men helst noen andre navn som kun måler to sukketter eller sukkerbiter.

Skrevet

HVORFOR Ikke bare ISABELINDA?!?!? Slå sukkersøten din i to. Vi kan kalle det for sukkettbit.

Skrevet

Nå skrives det Isabel på spansk, og ikke med to l'er.

Og som jeg svarte her om dagen syns jeg Isabel alene er bedre alternativ enn det du tydeligvis er veldig begeistra for.

Skrevet

Høres veldig "trailer-trash" ut for meg.

Skrevet

Gå for ISABELINDA hohohohohohohoho

Skrevet

Sorry, men det hørtes helt latterlig ut.

Skrevet

belinda er et veldig pent navn.. eksen til typen heter det. hun er noe sånn derre biologiforsker.. så jeg forbinder det med ei som er supersmart :)

Isabel så tenker jeg på ei jeg gikk i klasse med som alltid gikk med push-up bh og hotpants..

Skrevet

Synes personlig at det er helt fryktelig. Veldig fjortis, rett og slett. Vet at det ikke er andres sak å kritisere navnevalg, men siden du spør så får du svar :-)

Skrevet

Belinda er gyselig, Isabel(l) nyyydelig!

Skrevet

Rett og slett for masse av det gode. Styr unna kombinasjonen, velg det eine eller det andre.

Skrevet

Ehm. Jeg synes det er riktig ille. Frida, Marta, Sofia eller noe er navn jeg hadde valgt da. Isabella hadde kanskje vært et alternativ alene.

Skrevet

Isabell er et grusomt stygt navn. Men Belinda er vakkert;)

Skrevet

med navn som isabel, isabella, belinda osv. ser jeg for meg "whit trash" jenter på forsiden av "Vi menn"!

Skrevet

Belinda liker jeg absolutt ikke. Kjenner ei som heter det og hun er nindre fornøyd også nå i voksen alder. Isabell er fint og veldig vanlig nå.

Skrevet

Kjempefint! Selv vurderer jeg rett og slett Kuse Belinda, mannen min er halvt albansk og mormoren hans heter Kuse og tanta mi heter Bjørghild, så derfor.

Skrevet

Isabell kan jeg tåle, selv om det er litt sukkersøtt.

Belinda høres ut som et tullenavn man finner på til ei russisk prostituert.

Kombinasjonen var, tja, trenger jeg si noe mer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...