Mockanin Skrevet 4. august 2009 #26 Skrevet 4. august 2009 Jeg har egentlig aldri hatt problemer med isbilen. Ikke annet enn at det på fine sommerdager når vi sitter ute er irriterende med plingingen i hytt og pine i timevis rundt her vi bor. Men en veninne av meg hadde samme problemet som flere andre har nevnt her. Isbilen kom alltid etter leggetid til barnet hennes og da fikk hun trøbbel med ungen som selvsagt aller helst skulle ut og kjøpe is. I tillegg plinga den isbilen noe så sinnsykt, var vel en overivrig sjåfør tenker jeg. En kveld tror jeg det klikka for veninnen min. Hun bodde i 13 etg. og heisen sto i oppgangen hennes. Hun regelrett trampa ned alle etg. og dura bort og ga mannen en leksjon. Han plinga aldri så vanvittig mye utenfor den blokka mer for å si det sånn. Veninnen min angret på at hun hadde gått ned, ikke fordi hun hadde gitt sjåføren huden full men fordi det var mange trapper og gå opp igjen. Jeg har også en positiv historie om en sjåfør til isbilen. Bestemoren til xn min hadde aldri helt fått med seg når isbilen kom, så hun ringte og spurte om det. For da skulle hun få noen i familien til å være til stedet så dem kunne gå ut og kjøpe is. Neste gang isbilen kom, så ringte sjåføren på dørklokka hennes og lurte på om hun skulle ha noe. Opp i 3 etg., uten heis, kom han med is til henne. Og dette var ikke siste gangen heller :-)
Tre rosa kalver Skrevet 10. august 2009 #27 Skrevet 10. august 2009 Jeg ringte til sjefen og klaget jeg. For isbilen kom alltid i leggetiden på dagen. Tuppa mi sov i vogna utenfor døra, og han stoppet omtrent OPPÅ plattingen vår. Spettakkel!! Men da jeg ringte sjefen, ordnet det seg. Etterpå kjørte han kun til inngangen på tunet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå