Gå til innhold

Nervedrama - hcg på 14 !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne mått jeg bare kommentere! Ikke gi opp enda, min hcg var på 37 på rugedag 14, da eregnet innsettingsdagen som rd 0. Og jeg satt inn et 3 døgn gammel egg (8 delt). Så 17 dager etter befruktning. Resultatet er en nydelig gutt på snart 1 år. Jeg var sikker på at det ikke var en "ekte" graviditet og turte virkelig ikke juble i det heletatt, gikk bare å ventet på blødningen. Jeg tok test samme dag som bp og den var svaaaak, cb. Så ikke mist håpet enda, så lenge mensen holder seg unna er det absolutt håp! Kjøp en ny cb og ta denne på lørdag på morgenurin. Er denne da sterkere enn den svake du tok så stiger jo hcg. Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du , du må apselutt ikke gi opp enda, du har fått en svak test, og det er ikke noen sterk strek når hcg er under 100 garantert, dette har jeg testet meg fram til, testen min var ikke sterk på hcg på 200 heller..så jeg hadde garantert tatt en til lørdag m morgen urin og da skal det være forskjell på streken om du er gravid. krysser for deg enda jeg!!!

Skrevet

Ikke gi opp! Jeg hadde bare en super nesten usynlig strek på gravitesten, men likevel poppet det ut en gutt etter 40 uker :) Ta en ny bp, for å være helt sikker :)

Skrevet

He he ja jeg får kanskje høre på "supertesteren" stinemin, du har jo tatt en del tester ;-) Ja jeg har en test igjen og den tenkte jeg ta lørdag morgen uansett bare for å være helt helt sikker. Hadde og sånn helt svak test når jeg hadde hcg på 8, og det gikk jo ikke så tenkte det var det samme nå. Uansett utfall så går det helt bra med meg. Er vant til dette nå på et vis, og jeg har jo uansett en plan B som ikke føles som noe nederlag i det hele tatt om det ikke går med IVF. OG, jeg har Edvart godgutten min. Håper bare alle her lykkes i å få et barn på ene eller andre viset, det gjør det bare verdt alt sammen. Takk for omtanken dere jeg blir helt rørt ... Skriver inn nytt på lørdag!

Skrevet

Hei Søskenhåp for Edvart! Hvis din Hcg var under 5 hadde jeg ikke hatt troen, men med Hcg på 14 er det tegn på at festing har skjedd! Det interessante er hva din neste Hcg vil være! Jeg vet ikke når eggene dine ble tatt ut, men hvis man går utifra at de ble tatt ut to dager før innsett, kan du plotte verdien din på 14 inn på denne kurven, og da ser du jo at din Hcg faktisk ligger MELLOM lav og middels kurve!! Så ikke gi opp, det er ennå håp for at mirakelet er i gang! Lykke, lykke til! :-))

http://babymed.com/tools/pregnancy/hcg/Default.aspx

Skrevet

angående testing.

jeg skjønner at du er lei og vil gi opp, men jeg har sagt tidligere ikke slutt med medisiner før du vet det er over. når det er sagt min hcg var på 537 og jeg testet veldig svakt på testen. jeg var litt deppade første minuttene for jeg trodde den ikke ble positiv men så kom to streker, den ene svært svak. jeg fikk sjokk når sykepleieren sa hva hcg var for det hadde jeg ikke forventet med den dårlige streken så disse testene er nok litt forskjellig ja.

Skrevet

Hei igjen dere, testet i dag morres (lørdag) og streken er der enda, svak men litte granne sterkere faktisk så nå er det vel et ørlite håp, som jeg dog ikke prøver klamre meg til for har ikke lyst til å bli så skuffa. Tok og blodprøve i går, dro hjem fra jobben midt på dagen for å hente rekv. i posten, håper å få svar på den mandag. Så dette er visst ikke over helt enda! Jeg er bare redd for at det er exu jeg nå hvis det er enda en svak verdi.

Skrevet

oioioioioi, dette var da noe... :-))) har fulgt med deg i ønske om et søsken til Edvart, og jeg HÅPER at spiren klorer seg fast!!! Og at det bare er en litt slow starter som har flyttet inn hos deg. Blir spennende med blodprøvesvaret på mandag. MASSE lykke til!!!!!!!

Skrevet

Jeg krysser fingrene :o)

Skrevet

Dette høres lovende ut, nei ikke tenk negativt, du er jo faktisk gravid nå til det motsatte er bevist:)

Som sagt tidligere var det en hel uke forskjell i utvikling på tvillingene mine. dvs at det ene egget festet seg en hel uke senere enn det andre.

tester du med cb? Min cb var iallefall ganske svak enda da hadde jeg litt over 100 i hcg....oioioioi så spennende

Skrevet

Jeg har brukt quick respons

Skrevet

Enda bedre å bruke den, like greit å bruke en test som ikke er så sensitiv...

Skrevet

Ja nettopp, var det jeg og tenkte. Veldig spent nå, er jo klar over at det kan gå alle veier. Hvordan går det med deg da? Ikke blødd noe mere håper jeg?

Skrevet

Hei, nei ikke blødd, tok den siste bp mandag nesten for en uke siden og den hadde steget som den skulle, men på tirsdag hadde jeg litt sterke mens murringer og det kom ut endel brun utflod men ikke blod..unnskyld detaljer.. da ble jeg nervøs for det ,og tok en ny bp som jeg får svar på i morgen tenker jeg, Den bør da være på 1200-1600har jeg regna meg fram til hvis den dobler seg riktig. Har litt kvalme den kommer vel sterkere ettersom hcg stiger.. og sinnsykt vonde pupper, det kommer ikke av crinonen for v alle av mine forsøk nå har de ømme puppene forsvunnet med el sprøyta.har stølhetsfølelse i livmoren og sånne typiske symtomer, men jeg har vel ikke vært så redd for å være gravid før, dette er jo så skummelt. får du svar i morgen?

Gjest Moave
Skrevet

Dette ER et nervedrama! Krysser fingrene for positve resultater i dag!

Skrevet

Krysser alt jeg har for deg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Nå har jeg gode nyheter!! Hcg tatt på fredag var på 95, det er altså mye høyere verdi enn om den skulle ha fordoblet seg hver 2 dag - da skulle den vært på 56... Men, som sykepleier sa: Det ser bra ut, men med et lite forbehold. Siden den var så svak til å begynne med er det fare for at det har festet seg utenfor livmor i en eggleder, så derfor jubler jeg ikke over meg enda. Har også mistet i uke 6 og 12 før så jeg puster uansett ikke ut før det har gått 3 mnd. men det er i alle fall et håp nå om søsken. Fikk ul time 26 juni som er tidlig, men de vil da kunne se om det er et hulrom i livmora hvor fostersekken skal ligge. De hadde egentlig ikke kapasitet til dette nå men ville jeg skulle komme inn (gammel kunde he he) og jeg er veldig glad for det, stoler ikke like mye på de på sykehuset her jeg bor. Så, nervedramaet fortsetter 2 uker til.... og jeg som hadde gitt helt opp.

Skrevet

Gud så spennende!!! Krysser fingrer for deg, skal følge med deg på sidelinja her altså.Håper virkelig det går deres vei nå.

Skrevet

Så gode nyheter, søskenhåp!:) Jeg heier på deg!!! Godt noen kanskje får det til..!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Oi oi oi, dette var jo egentlig bra nyhet da!

Hvilken rd ble det du tok den siste prøven på da?

Jeg hadde 111 på rugedag 15 og det gikk veldig bra. Det er så veldig stor forskjell på hvordan hcg-verdien utvikler seg også.

På rd 18 var den på 640... og det var også mere enn fordobling til gangs.... så husk at det er ingen regel uten unntak!

Skal krysse fingrene for deg!

Skrevet

Ja det var også rugedag 15 - ikke så stor forskjell på 95 og 111!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Absolutt ikke! Dette kan gå veien vet du :-) Håper så inderlig det for dere!

Skrevet

Jøss så bra:-) Håper det går veien for dere! Min første hcg på rd 14 var jo på 37 og nummer 2 på rd 16 var på 97 om jeg husker riktig. og egget mitt var jo 8 delt så et døgn lengre i utviklingen ved innsetting enn hva de fleste har. Dette kan absolutt gå bra men skjønner at du ikke tør juble helt enda. Lykke lykke til:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...