Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #26 Skrevet 9. juni 2009 TENNER: hehehehe... jeg har et tips som funker for å få hvitere tenner... børst de forsiktig med bakepulver 2 ganger i uka. (etter bakepulveret, børst tennene som vanlig)
Girl Next Door Skrevet 9. juni 2009 #27 Skrevet 9. juni 2009 Svisker.. avførende.. Kjøp sviskekompott med melk, er jo tilogmed namnam.. Puss med bakepulver før tannpussen.. (høres "baking soda" i tannkremreklamer kjent ut?
når 1+1 blir 3+en pus Skrevet 9. juni 2009 #28 Skrevet 9. juni 2009 HÅR... jeg har hørt at man kan skylle håret med litt eddik sammen med vann for å få blankere hår. har ikke prøvd det selv da..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #29 Skrevet 9. juni 2009 skyller håret mitt med champagne en gang i mnd håret mitt bare sprudler etter det anbefales,
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #30 Skrevet 9. juni 2009 kan man spise sviskegreierne når man er gravid? det er jo en grunn til at men er litt "stappa" siden barnet skal ha den ekstra næringen. skjønner jo at man kan spise litt, men skal man ta det som en vane hver gang man ikke får til å drite?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #31 Skrevet 9. juni 2009 seriøst 14:24? eller er dette et tulleinnlegg
når 1+1 blir 3+en pus Skrevet 9. juni 2009 #32 Skrevet 9. juni 2009 FROKOST!! det er alt man trenger.. og er det beste "skjønnhetstipset"
når 1+1 blir 3+en pus Skrevet 9. juni 2009 #33 Skrevet 9. juni 2009 + de ekstra 1000 tingene en jente trenger
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #34 Skrevet 9. juni 2009 ALT = sex sex sex, er både bra for kroppen, hjerte, blodsirkulasjonen, man produserer mer hormoner i kroppen som gjør at vi GLØDER... Og da mener jeg sex som gir deg orgasme;) Det er den beste skjønnhetstipsen mot alt
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #35 Skrevet 9. juni 2009 Selvbruning, ihvertfall i ansiktet, nappete øyenbryn og en god foundation gjør at jeg føler meg som et nytt mennesker. En klipp hos frisøren, gjerne med farge gjør også at jeg føler meg som et nytt menneske. Kurer har jeg ikke så mye tro på. Har prøvd litt av hvert, men det funker ikke noe særlig. Se velstelt ut i ansiktet, naturlig sminket, naturlig hårfarge (altså kan være farget, men se naturlig ut), være nydusjet og innsmurt med en mykgjørende bodylotion som lukter deilig. Da føler man seg automatisk fresh. Jeg er egentlig ikke så nøye på å se fresh ut til enhver tid, jobben min krever det heller ikke, så jeg er litt sløv. Ikke så nøye med å sminke meg, går sjelden til frisør.. men når jeg først gjør det, tenker jeg: at jeg ikke klarer å gjøre dette oftere, er bare så deilig!!! Nok søvn og masse vann, gjør at jeg føler meg freshere!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #36 Skrevet 9. juni 2009 hjelper det også mot flisete hår ano 14:28? hehehe..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #37 Skrevet 9. juni 2009 KROPP: noe høres fryktelig dyrt ut... men andre ganske billig men tvilsomt.. jeg skal ut å gå i jentebølgen om noen timer. (trondheim) for trim eller en gåtur gjør underverker på meg:)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #38 Skrevet 9. juni 2009 Jeg føler meg lekker på en varm sommer dag..Starter med frukt til frokost og en lengre joggetur med fav.musikk på øret..En kjapp dusj, men etterfølging av solkremmed HØY faktor (30)...Så på stranda..Hele dagen , med unger og mann og god, men lett mat, og Sprite Zero som kosedrik (avhengig av den til kos) Jordbær og nektariner og vannmelon elsker vi alle..Og baguetter til mat (tar en spansk vri på de..MMM, DA blir de gode).. SÅ kommer vi hjem..Ungene får bade i bassenget på terassen, jeg tar en laaang dusj, peeler, kurer hår, mannen dusjer raskt og starter grillen..Jeg har på meg en ny (!!) sommerkjole, sminker meg litt og smører en GOD aftersun på kroppen.... Så spiser vi, drikker kald øl/hvitvin og barna spyles raskt i dusjen før de sovner i senga med en gagn hodet treffer puta..Så blir det bare meg og mannen...Og DA føler jeg meg på det beste ) Da føler jeg meg som verdens vakreste,- og lykkeligste... Og ja, jeg GLEDER meg til i sommer ) Stikkord: varmt sol joggetur m/GOD musikk (egentid og rehab for meg det) solkrem sjø og badetemp i den aftersun verdens beste familie
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #40 Skrevet 10. juni 2009 Jeg er enig i at alle bør ikke drikke anbefalte 2 l vann om dagen. Vi er da alle i forskjellige str og fasonger. En svært person trenger mer vann enn en liten. Jeg er lita, og jeg skal virkelig slite for å få i meg 2 Liter vann per dag. Da må jeg konstant på do ihvertfall. Men jeg føler meg bedre hvis jeg har drukket vann jevnlig hele dagen. Føler meg renere. OG jeg blir faktisk tørr i ansiktet i perioder hvor jeg ikke drikker noe særlig vann. Pluss treg avføring. Kaffe gjør er vanndrivende, men jeg blir oppblåst i magen av det.. så dette er nok individuelt.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #41 Skrevet 10. juni 2009 hadde tenkt å svare det samme som første svar, en oppfriskning på håret, og litt farge på kroppen. Foruten om det liker jeg å stelle neglene mine, så hender og føtter ser rene og fine ut. prøver å sove 7t i døgnet, og drikke masse, men ikke nødvendigvis pga skjønnhet, men for å føle meg vel og opplagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå