Gå til innhold

hva er deres beste skjønnhets-tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

enten det gjelder mye søve, masse vann eller en hemmelig kur...

lyst til å dele??

-hva er det som funker oppfriskende på deg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selvbruning og nyfarget hår!! ingenting er bedre enn det!

Skrevet

smør håret inn med majones som hårkur... og peeling på kroppen :D

Skrevet

Nok søvn, sunn mat, frisk luft og trening.

Skrevet

skulle kanskje skrevet her? noen som annbefaler en selvbruningskrem som ikke skjolder/flasser?

Skrevet

blir ikke håret utolig fett av majonesen da??? passer kanskje ikke til meg som har fett hår da?

Skrevet

jeg som småbarnsmor får ikke akkurat nok søvn. jeg bruker agurk under øynene når eg er ekstra posete :P

Skrevet

du skal jo vaske ut majonesen da!!!

jeg ser frisk ut med solpudder og nye klær, hehe.. men det er kanskje ikke et "skjønnehets-tips"

ellers vil jeg annbefale og ikke bruke shampo eller balsam i 3 uker.. bare VANN!!... høres merkelig ut, jeg vet.. og det ser merkelig ut også i begynnelsen. men etter ca 3 uker har du myyye finere hår! - leste det på kk.no

Skrevet

pisket eggehvite med honning, kamille som ansiktsmaske, virker både oppstrammende,beroligende og kjempebra mot svarte ormer:) Bruker det en gang i uka, folk har faktisk spurt om jeg bruker botox :P

Ellers er masse fuktighet veldig viktig og rens huden hver morgen og kveld.

Skrevet

Sunlight såpe istedenfor dyr shampo. Det tar lengre tid før håret blir fedt også.

Skrevet

hvor mye av hva 13:53? et egg og en ss honning... osv? skulle gjerne hatt den oppskrifen=)

Skrevet

er ikke det det samme som zalo?? eller oppvaskmiddel??

Skrevet

2 egg, 2 store teskje honninger som bør være oppvarmet før den blandes i:) og kamille mot lindring ( kan bruke kamille te osv, kokt kamille) påfør nyrenset hud, la stå i 10-15 minutter til masken stivner, vask forsiktig bort med lunkent vann, så kan du bruke feks agurk på øynene som jeg synes er utrolig bra:)

Skrevet

åh, nå vet jeg ikke hva det kalles dette, men det er hva jeg gjør for finere hud... *virker*

jeg må sitte i dusjen for å gjøre dette jeg da..

holder dusjhode 20 cm fra ansiktet ca, og med den andre hånden skiftter jeg på varmt og kalt vann.. (ikke så varmt at du brenner deg da)

ca 3 sekunder på hver styrke..

så smører jeg meg med helt vanlig krem og legger meg. om morgenen er huden såå mye finere og friskere

Skrevet

Nok søvn, å være brun og fresh på håret og nye klær. Ellers er concealer og highlighter/skimmer i ansiktet veldig kjekt å bruke når man vil føle seg freshere.

Skrevet

hvor skal man legge skimmeret? i hele ansiktet eller? concealer funker ikke på meg, brukte det under øyet (mørke ringer) men jeg ble grønn!!!

mitt tips: SOLBRILLER :) hehe

Skrevet

Nok søvn, masse vann og frisk luft og frukt og grønt. Det har masse å si for både hvordan jeg føler meg og ser ut i hud og hår.

Ellers får jeg friskt og glansfullt hår om jeg skyller det i kaldt vann når jeg har vasket det. Bruker skikkelig kaldt vann, det gjør underverker!

Også er det viktig å bruke store solbriller og solkrem som er kun for ansiktshud, så ikke huden rundt øynene blir unødvendig rynkete.

Skrevet

henger meg med på solbriller! men + en mp3 spiller..

når jeg går i byen på shopping ellernoe har jeg på meg store solbriller og går i takt me en kul sang. da ser jeg kulere ut :D hehe

Skrevet

Har en del morsomme tips og triks på lager i og med at jeg jobbet litt med det før. Så lettere å gi personlige svar, siden alle er forskjellige med forskjellige problemer:) (Send gjerne pm;)

Men sånn "fort og gæli" som alle kan gjøre, er å peele kroppen med grovsalt i dusjen. Huden blir helt fantastisk skinnende og frisk. Man kan også bruke kaffegrut.

Kan også gi noen tips som ikke alle tenker over.. Små detaljer som kan gjøre helhetsinntrykket ditt mye finere..

Napp nesehårene, altså de som stikker utenfor nesa. Man ser det sjelden selv, det synes best for andre når de ser deg fra siden, eller litt nedenfra og opp (dvs de fleste som er lavere enn deg har nok "god" utsikt:P

Gå gjerne ut i sollyset med et helt rent speil og en pinsett. Har du ikke gjort dette før, kan det hende du får deg et par overaskelser! Sjekk nesehår, bartehår, under haken og mellom øyenbryn. Det er mange som har lange, synlige hår her og der de ikke har lagt så godt merke til selv. Jeg selv har faktisk ett hår midt i panna jeg må nappe iblant...! (ikke like tykt som hodehår, men akkurat som et dunhår som ikke slutter å vokse!)

Skrevet

det med masse vann er bare en myte!

kroppen tar ikke mer enn det den trenger uansett og det er vann i alt man spiser og drikker..

gå for kaffe dere, da får dere vannet deres og kaffen er vanndrivene og mettende og da ser man ikke så oppblåst ut..

p.s : ikke spis for mye salt

Skrevet

jeg spiser mye gulerøtter for å få fin farge i huden :) blir lettere brun og ser mye mer gyllen ut..

er det ikke noen som har tips for sprukkene negler da? jeg får ikke til å få de lange

Skrevet

Det fins forskjellige neglekremer og påføringer, men kjerringråd er å smøre på vasselin før du legger deg. Det er forresten også et godt tips for de av dere som vil ha tykkere bryn og vipper, smør på litt vasselin på øynenbryn og vipper etter kveldsrensen.. Gjør underverker:)

Skrevet

kan dere ikke skrive HUD! eller KROPP! osv... i begynnelsen av innlegget? orker ikke å lese gjennom alt for å finne et råd jeg ikke fant..

noen som vet hva som er .... *kremt* -avførende og hvitere tenner??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...