Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 At jeg ikke meldte fra om mistanke om omsorgsvikt på et lite barn.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 At jeg ikke traff mannen i mitt liv, før han rakk å få en unge med en annen dame...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 Hvordan kan du angre på en situasjon du aldri har hatt mulighet til å kontrollere?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 At jeg ikke ventet med å ha sex til jeg var eldre enn jeg var.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #10 Skrevet 8. juni 2009 alle jeg har hatt sex med før jeg giftet meg, at jeg ikke ventet som jeg hadde bestemt meg for.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #11 Skrevet 8. juni 2009 At jeg trodde at eksen skulle klare å kontolere hasjbruken sin.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #12 Skrevet 8. juni 2009 En ekkling jeg hadde meg med i en periode av livet jeg hadde svært så dårlig dømmekraft...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #13 Skrevet 8. juni 2009 At jeg ikke gav min store kjærlighet en sjanse. Turde aldri å stole på han, han var litt for glad i jenter for å si det slik. Er 100% sikker på at det hadde blitt et forhold som aldri hadde hatt en fremtid, men nå ble vi liksom aldri ferdig med hverandre. Så nå, selv om vi har hver vår familie, så har vi en veldig stor plass i hverandres hjerter, som om det er noe vi ikke er ferdige med. Det er nok det jeg angrer mest på.. henger som et spøkelse over meg og hjertet mitt.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #15 Skrevet 8. juni 2009 jeg giftet meg for fort.....skulle ønske jeg hadde valgt anderledes..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #16 Skrevet 8. juni 2009 Mye i ungdommen, egentlig.. At jeg festet mye og var ubevisst i det meste jeg foretok meg,, At jeg var sammen med endel typer som egentlig ikke var særlig interessert i meg.. At jeg aldri tok folkhøgskole før jeg begynte å studere.. At jeg sullet bort et studieår før jeg tok meg sammen og fullførte utdannelsen min.., At jeg har vært for dumsnill i mange situasjoner,,,
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #17 Skrevet 8. juni 2009 At en idiot av en rundbrenner fikk ta "blomsten" min I mine øyne var vi så godt som kjærester, men han var en hore uten like. Var 15 år, han var 18. Fikk i tillegg klamydia av han.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #18 Skrevet 8. juni 2009 At jeg fikk barn med en mann som evner å ødelegge både meg og barnet så mye som han har gjort.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. juni 2009 #19 Skrevet 8. juni 2009 at jeg ikke hadde vet nok til og spare penger og kjøpe leilighet før jeg fikk barn
Wiingla Skrevet 8. juni 2009 #23 Skrevet 8. juni 2009 Angrer mest på at jeg ikke var tøff nok til å anmelde kameraten min med engang etter han voldtok meg
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #24 Skrevet 8. juni 2009 at jeg ikke ga eksen en sjanse når han ønsket det.. nå er det for sent ;( jeg bare griner og griner
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #25 Skrevet 8. juni 2009 Jeg angrer ikke, men om jeg skulle gjort noe annerledes ville jeg tatt yrkesfag i stedet for allmennfag, og jobbet med et praktisk yrke i noen år før jeg eventuelt tok høyere utdanning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå