FanteGuri Skrevet 9. juni 2009 #26 Skrevet 9. juni 2009 Har generelt mange lykkelige stunder, og lever i et lykkelig ekteskap og har et lykkelig barn. Jeg trives veldig godt på jobben, men har også et svingende humør, dessverre.. Blir ganske ofte nesten lammet av negative tanker, men det går fort over, heldigvis!
erteposen + 4 Skrevet 9. juni 2009 #27 Skrevet 9. juni 2009 Ja, men veldig spent på hva som vil skje i mnd. som kommer. Nok til at jeg bekymrer meg en del, men lykkelig og fornøyd med livet er jeg.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 9. juni 2009 #28 Skrevet 9. juni 2009 Av fare for å gjenta absolutt alt, signerer jeg fødeklarwirre:-)
LilleBjella Skrevet 9. juni 2009 #31 Skrevet 9. juni 2009 Jeg vil ikke si at jeg kjenner på en intens lykkefølelse mesteparten av tiden? Er det virkelig noen som gjør det????? Jeg kan kjenne lykke når gutten min skal kose meg, når jeg og mannen min opplever et fint øyeblikk sammen, når jeg ser noe fint i naturen, når ting går min vei, osv osv. Mesteparten av tiden er jeg ganske....tilfreds med livet. Og ofte er jeg irritert, sur, sint, i dårlig humør, glad, trøtt, lattermild, i god form, osv. Lykke er for meg toppen av kaka. Men jeg er definitivt i en livssituasjon der jeg har forutsetninger for å kjenne på lykkefølelsen hver dag. Men i korte perioder.
cherry coke Skrevet 9. juni 2009 #32 Skrevet 9. juni 2009 Det var nok generelt HI mente. Ingen går vel rundt å stråler av lykke 100% av tiden? Og som jeg svarte før; ja, jeg er veldig lykkelig=) Og veldig glad for at jeg er lykkelig!
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 9. juni 2009 #33 Skrevet 9. juni 2009 Ja, veldig lykkelig akkurat nå
LilleBjella Skrevet 9. juni 2009 #34 Skrevet 9. juni 2009 Men er ikke tolkningen generelt "mesteparten av tiden"? Jeg ville heller sagt at generelt så har jeg det veldig bra i livet mitt akkurat nå. Innimellom så føler jeg meg veldig lykkelig. Og av og til så føler jeg meg skikkelig crap.
cherry coke Skrevet 9. juni 2009 #35 Skrevet 9. juni 2009 Jo, det er nok det=) Jeg er lykkelig mesteparten av tiden, for min definisjon av lykke er å føle glede og harmoni. En dag inn i mellom er jeg ikke glad og harmonisk, men jeg har sikkert lett for å glede meg over de små og hverdagslige ting?;-)
Mille** Skrevet 9. juni 2009 #36 Skrevet 9. juni 2009 For tiden er jeg lite lykkelig, mer tynget av bekymringer, og følelsene mine er i konflikt med hverandre. Til tider irriterer jeg meg over at jeg i det hele tatt føler noe som helst, i forhold til det som tynger meg altså...ikke generelt. Ble rotete dette ja.... ;o)
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. juni 2009 #38 Skrevet 9. juni 2009 Er i alle fall på vei til å bli det =) =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå